Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Instant heart rate

Leser av hvor mange slag hjertet ditt slår i minuttet. Alt du trenger å gjøre er å holde fingeren foran kamera!

URL

post-127463-1284054697,1829_thumb.png

 

Merker at jeg er litt småskeptisk, men utrolig fascinert av den applikasjonen der.. Om den i det hele tatt fungerer?

 

Forøvrig, for de av dere som bruker Shazam, bytt den ut med Sound hound, mye mye mye raskere, og er genial for å gjenkjenne sanger basert på nynning. (Ja, jeg bruker den ofte :9)

Instanst Heart rate virker den. Du holder fingeren inntil kameralinsen og helst mot et lys.

Hver gang hjertet ditt slår blir blodet rikere på oksygen. Det fører til en fargeendring i fingeren hver gang hjertet slår som programmet plukker opp.

 

Remotedroid

Bruk din androidtelefon som touchpad til PC'n din! Fungerer kjempebra og er lett å sette opp. Du kan også bruke den som tastatur.

URL

post-127463-1284054704,8969_thumb.png

 

GENIALT! Takk for tipset. Har en dell laptop der touchpaden er ubrukelig, så denne er fin å ha. :thumbup:

Bruker den selv på den bærbare, er digg å bare lene seg tilbake i sofaen uten å bøye seg fremover eller ha den på fanget!

Endret av mikkello
Lenke til kommentar

Barcode Scanner

Leser QR codes på nettet så du får nedlastnings link direkte opp på telefonen. Last det ned for å laste ned appsene jeg poster her.

URL

post-127463-1284054688,1627_thumb.png

Oh the irony :D Morsom start, men jeg syns det egentlig er veldig postitivt at folk tar med strekkode når det postes link.

 

@TheScorp: Den fungerer ja, men den er ikke spesielt stabil.

 

Google Goggles er forøvrig en veldig morsom app, men vær obs på personverproblematikk og slikt ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøre på med mine favorittspill til Android også!

Håper de faller i smak :)

 

Copycat Lite

Memoreringsspill. Høres kanskje kjedelig ut? Men det er faktisk ikke det. Spillet er bedre kjent som Simon Says, og det vekker kanskje minner? Syns det er ganske avhengighetsskapende.

URL

post-127463-1284061878,6112_thumb.png

 

Hyper Jump lite

Beveg telefonen så du styrer en figur som skal samle mynter og andre ting.

URL

post-127463-1284061883,9783_thumb.png

 

Amtalee lite

avhengighetsskapende puzzle spill. Du styrer en 2x2 blokk rundt på et brett så den skal treffe akkurat oppi et 1x1 hull.

URL

post-127463-1284061866,9324_thumb.png

 

 

Shot

Enkelt tenkespill. Du skal fjerne alle baller fra bretter ved å skyte de på hverandre.

URL

post-127463-1284061891,321_thumb.png

 

Winds of steel demo

3D "flysimulator" hvor du skal skyte ned andre fly. Ganske morsomt, men drar en del strøm

URL

post-127463-1284061898,0114_thumb.png

 

Blow up lite

Poenget med spillet er å sprenge ned en bygning. Bombenes plassering er avgjørende for hvor mye poeng du får og om du skal klare banen.

http://www.appbrain.com/app/com.camelgames.blowuplite

post-127463-1284061871,9374_thumb.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Flere i tråden har etterlyst en enkel måte å konvertere .pdf-filer til et format som er mer leservennlig på telefonskjermen. Fant i dag noe som kan være av interesse for flere - nettstedet

 

Zamzar

 

... som gratis og nesten uten Rapidshare-oppførsel konverterer alt til alt - bla pdf til epub.

 

Lette selv egentlig etter en måte å konvertere en bok i bilde-pdf-format til jpeg for å ha den på telefonen. Brukere som har forsøkt å lese store bilde-pdfer på mobilen, begynner snart å rive seg i håret. Det går derimot bra å konvertere alt til jpeg eller et lettere format (tror alle Android-telefoner støtter png), og lese dem i bildevisningsprogrammet.

 

Så et spørsmål: Bildevisningsprogrammet på min Desire er ikke laget for denne noe spesielle bruken, noe som fører til at jeg må zooome manuelt og scrolle til neste bilde. Noen som vet et bildevisningsprogram med flere innstillinger enn standard HTC, og som idellet skulle kunne tillate å scrolle fra ett innzoomet bilde til det neste i samme zoomingsgrad?

Lenke til kommentar

Lydbøker på engelsk

 

www.audible.com har kommet med en app til Android (Audible for Android) for de som er glad i å høre på lydbøker på engelsk.

 

Å registrere seg hos dem koster noen dollarer pr måned i forhold til hvor mange bøker man vil laste ned, men det er verdt det! :thumbup:

Endret av Cærmen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CJjYZ1fR

Lydbøker på engelsk

 

Audiobook.com har kommet med en app til Android (Audible for Android) for de som er glad i å høre på lydbøker på engelsk.

 

Å registrere seg hos dem koster noen dollarer pr måned i forhold til hvor mange bøker man vil laste ned, men det er verdt det! :thumbup:

 

Websiden Audiobook.com finnes ikke (domenet er parkert). Du mener kanksje audiobooks.com?

Vært kjekt med en link til appen.

Lenke til kommentar

Finnes det en app som kan "mase" på deg når du skal lære deg nye rutiner? Som "har du husket å pusse tennene" (selv om jeg pusser mine to ganger om dagen...)

 

Astrid

 

Jeg bruker den som to-do liste, men den er veldig konfigurerbar på notifications og deadlines. Dersom du i tillegg bruker Android Agenda Widget får du både kalendar og Astrid i en enkelt widget.

 

Har Astrid mase på meg minst 10 ganger til dagen til forskjellige ting...

Lenke til kommentar

Noen som har en løsning på dette "problemet": Jeg ønsker meg muligheten til å til enhver tid (så lenge maskinen er online selvfølgelig) få tak i IP-adressen til PCen min. Jeg kunne jo så klart lagret IPen i et dokument, men denne kan jo endre seg over tid og jeg har ikke bruk for dette veldig ofte. Innen jeg har bruk for det neste gang så har nok IPen endra seg og jeg har glemt å lagre den nye. Jeg vet det er en latmannsgreie, men er det ikke nettopp det apps er til for? :)

Lenke til kommentar

Noen som har en løsning på dette "problemet": Jeg ønsker meg muligheten til å til enhver tid (så lenge maskinen er online selvfølgelig) få tak i IP-adressen til PCen min. Jeg kunne jo så klart lagret IPen i et dokument, men denne kan jo endre seg over tid og jeg har ikke bruk for dette veldig ofte. Innen jeg har bruk for det neste gang så har nok IPen endra seg og jeg har glemt å lagre den nye. Jeg vet det er en latmannsgreie, men er det ikke nettopp det apps er til for? :)

 

Tenker du da på public IPen din, eller på den interne ip-addressen på nettverket ditt? Hvis det er public, kan du jo forsåvidt bare sette opp en dyndns f.eks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...