Kleivis Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Eg fant det ikke før eg slo av market enabler. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Noen som vet om en app som endrer størrelsen på ikonene på den nedre docken? Har prøvd LauncherPro og ADW.Launcher, men jeg klarer ikke å øke størrelsen med de. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) @Kasper22 Jeg har 2.2 på min Hero Endret 5. september 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Da skulle du jo finne den. Jeg prøvde barcodescanner fra appbrain, og det virket . Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Slo av Marketaccess og rebootet, still nothin' Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hmm. Dette er jo en gratis beta, så jeg bryter kansje ingen regler hvis jeg legger apk fila på feks gigasize.com og linker til den her ? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Det burde gå greit ja, er jo ikke piratkopi hvis det er gratis Endret 5. september 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nei.. Regner med de er glade for flere beta-testere http://www.gigasize.com/get.php?d=dcjfkvh4qbb Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Å helvete, 11.4 MB Tusen takk! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Angry birds fungerer flott her.. Kjører android 2.1 rootet på Galaxy S Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hehe.. den la seg på sd-kortet hos meg.. slapp å flytte den over Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CJjYZ1fR Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) GLADNYHET: TV2 SPORTEN APP ER NÅ LAGT UT PÅ MARKET! Den danske ja? Ser ikke noe fra Tv2 i Norge. Edit: Glem det.. Ser dere har skrevet en "løsning" på det og da fant jeg den også. Endret 6. september 2010 av Slettet-CJjYZ1fR Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg fant TV2 sporten, bare søk på sporten Lenke til kommentar
belenix Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 GLADNYHET: TV2 SPORTEN APP ER NÅ LAGT UT PÅ MARKET! Den danske ja? Ser ikke noe fra Tv2 i Norge. Da er du ikke på det norske markedet. Bruker du MarketEnabler/Access? Har du utenlandsk, svensk/dansk, teleoperatør? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CJjYZ1fR Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 GLADNYHET: TV2 SPORTEN APP ER NÅ LAGT UT PÅ MARKET! Den danske ja? Ser ikke noe fra Tv2 i Norge. Da er du ikke på det norske markedet. Bruker du MarketEnabler/Access? Har du utenlandsk, svensk/dansk, teleoperatør? Fant den.. Takk Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Får fortsatt ikke Angry Birds installert her. Har flyttet over apk-filen fra PC og har prøvd to forskjellige pakkeinstalleringsprogrammer, men får bare beskjed om at den "ikke kan vise angry birds. Frigjør plass på telefonen og prøv igjen". Har 40 mb igjen av internt minne så jeg vet at det ikke er grunnen. Noen ideer? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan være fullt på internminnet som er dedikert til apps selv om det er ledig plass på internminnet vil eg tro.... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 I så fall,hvor mange apps må jeg slette egentlig? Har allerede kuttet ti stykker for å få plass til Angry Birds, kan ikke være sånn at man må fjerne alt annet for å få plass til den. Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hvis du har 2.2, så tror jeg den skal installere seg på sd-kortet. Det gjorde den ivertfall på min tlf. Fikk ikke sjekket hvor mye plass på internminnet den tok, men tror ikke jeg hadde mer en 35-40mb ledig før jeg installerte.. Edit: Flyttet den til internminnet nå, da står det den tar 13.03MB totalt, og jeg mistet ca 11MB under "intern lagringsplass" Når den ligger på sd-kortet står det 1,62MB totalt Endret 6. september 2010 av Kasper22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå