cyclo Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Finnes det noen app for å se hvem som ringer under ''skjult nummer'? Det er ikke mulig, med mindre du har tilgang til utstyr som er plassert sentralt hos operatør Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Go!lyrics Beta funker veldig godt for meg for å finne teksten på sanger! (appbrain-link) edit: fikset link Endret 5. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 en tv-guide med MANGEN kanaler? altså ca like mangen som sol.no's tvguidehar? Må ha minst alle de som er der.. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 tv.nu? uten at jeg har giddet sjekke mot den du linka til så har den maaange kanaler og er oversiktlig og kjapp Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 TV Guide. Den funker fjell, skjønner ikke at man skal trenge noe annet. Mangen er ikke et ord, forresten Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 TrafficStats lar deg finne ut hvilke programmer som bruker nettet på telefonen din. Fungerer dessverre kun på 2.2. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 TrafficStats lar deg finne ut hvilke programmer som bruker nettet på telefonen din. Fungerer dessverre kun på 2.2. Nydelig!! Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Liten liste med anbefalte apps! App 2 SD Fin app som gir beskjed om hvilke apps som kan flyttes til minnekortet. Gir beskjed om appen du laster ned kan flyttes med en gang den er ferdig nedlastet. DroidFit Super om du trener styrketrening. Desktop Visualizer Multicon Widget Tiny Clock Widget 2 Calendar Widget 2 AppBrain App Market Meebo IM Enkel app for chatting. Støtter Facebook, MSN, Yahoo, AIM, MySpace, Google Talk, Jabber og ICQ. EDIT: Kanskje førstesiden burde oppdateres snart? Endret 5. september 2010 av Toffer91 2 Lenke til kommentar
MbenzNo Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 En stor mangel med Android telefoner er et det ikke er mulig å søke på alle feltene i kontaktlista, som f.eks. etter firma. Da må jeg korrigere meg selv litt. Det er ikke mulig å søke på alle kontaktfeltene direkte i telefonlista eller Kontakter/Søk i Kontakter. Men - dersom en bruker den fysiske søkeknappen så kan en etterpå trykke menyknappen og velge hvilke elementer som skal være søkbare. Sørg for at det er tikket av etter Kontakter. Nå er alle feltene i Kontakter søkbare. Trykker en på den blå "g" knappen til venstre for søkefeltet så kan en etterpå filtrere søket på søkbare elementer. Gjør plutselig livet mye enklere! :-) St1-R. Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=bNNzRyd1xz0 http://www.cyrket.com/p/android/com.rovio.angrybirds_lite/ Endret 5. september 2010 av Kasper22 Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Når jeg prøver å laste ned Angry Birds fra App Brain, og har klikke på ikonet for å laste ned spillet får jeg bare opp "Kunne ikke finne det du søkte etter" Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Finner det heller ikke når jeg scanner qr-koden Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Rart.. jeg bare søkte på market og fant det der.. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvordan Android versjon kjører du? Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kan det vere fordi jeg la meg inn som interresert på hjemmesiden dems da ? Fikk bare en epost der det sto at nå var den tilgjenglig på market.(ingen kode eller noe sånt) De har ingen andre oplysninger enn min epost Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kjører orginal 2.1 Kan jo være noe med det kanskje? Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kansje.. det står ikke den krever 2.2 på market, men kan jo hende.. Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det står at det er en åpen beta, og ser ut som den skal funke i 2.1 http://www.rovio.com/index.php?mact=Blogs,cntnt01,showentry,0&cntnt01entryid=35&cntnt01returnid=58 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå