T2000 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har du kanskje ikke Android 2.2? Utmerket tips. Hans som hevdet at det ikke finnes, var nok (bl.a.?) meg. Til unnskyldning får jeg nevne at disse ikke fantes da jeg skrev det! Har nok dessverre ikke Anroid 2.2, har X10 og sliter med 1.6 til i slutten av måneden når 2.1 er planlagt... Når det er sagt kan jeg ikke si jeg "sliter" veldig mye med 1.6 annet at jeg MÅ ha nyere versjon for at det finnes. Er nok kanskje flere enn deg som i løpet av den lange tråden har sagt at noe slikt ikke finnes Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Har sett igjennom det meste av tråden og ser flere etterlyser en app som gir oversikt over hvor mye datatrafikk ulike apps generer, og noen har hevdet at dette ikke finnes. Har hvertfall funnet 2 stk på appbrain: TrafficInfo og TrafficStats Finner dessverre ikke disse på Market, og AppBrain applikasjonen krasjer når jeg prøver å kjøre den på min X10 så jeg får ikke installert noen av disse Klarer dessverre heller ikke finne noe systemkrav evt krav til Android versjon, noen andre som har prøvd disse eller kan anbefale alternativer. Skulle absolutt hatt en app som gir meg muligheten disse har. ---- lurer på om disse er ganske nye veldig bra. dette er et spm som er blitt stilt mange ganger før EDIT: disse er 13 dager gamle hehe jeg sjekket både trafficstats på desire og trafficinfo...av anbefaling så er trafficinfo bedre...den gir en samlet bruk av mobilnett, og wifi. Hadde vært knallbra om den sorterte på mobilnett og wifi, men i utgangspunktet er dette pga perfekt for å vise hvilke apps som går berserk på nett Endret 3. september 2010 av Blackster Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 GLADNYHET: TV2 SPORTEN APP ER NÅ LAGT UT PÅ MARKET! Hææh? Finner bare dansk jeg. Lenke til kommentar
celebra Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Og så har jo angry birds (lite beta) kommet. Det var jo sannelig på tide. La meg sent i går for å si det slik Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 GLADNYHET: TV2 SPORTEN APP ER NÅ LAGT UT PÅ MARKET! Hææh? Finner bare dansk jeg. Samme her Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Og så har jo angry birds (lite beta) kommet. Det var jo sannelig på tide. La meg sent i går for å si det slik Fant du angry birds på market? det gjør ikke jeg... Lenke til kommentar
Larrek Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Og så har jo angry birds (lite beta) kommet. Det var jo sannelig på tide. La meg sent i går for å si det slik Fant du angry birds på market? det gjør ikke jeg... http://www.appbrain.com/app/com.rovio.angrybirds_lite Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Dere finner Angry Birds ved å søke på "angry". Gleder meg til fullversjonen kommer Tv2 Sporten finner dere ved å søke på "sporten" Syns denne appen var trist i forhold til iPhone. Burde forbedres mye. Men fint at den endelig er her! Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Dere finner Angry Birds ved å søke på "angry". Gleder meg til fullversjonen kommer Tv2 Sporten finner dere ved å søke på "sporten" Syns denne appen var trist i forhold til iPhone. Burde forbedres mye. Men fint at den endelig er her! Finner den fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Prisjakt: http://www.appbrain.com/app/se.petersson.prisjakt Genialt program som faktisk funker svært bra for å finne billigste utsalgsted for en vare. Anmeldelse/test: http://www.dinside.no/850403/finn-billigste-pris-med-android-applikasjon Lenke til kommentar
MbenzNo Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 En stor mangel med Android telefoner er et det ikke er mulig å søke på alle feltene i kontaktlista, som f.eks. etter firma. Dette kan en omgå ved å laste ned Aurora Dette er en gratis app som lar deg søke gjennom ALT på telefonen slik som: •Contacts (name, phone, email, organization, note) •Calendar Event (title, description, location, start time, end time) •Application name •Web history •Web bookmark •SMS/MMS •Audio (title, artist, album, composer, path) •Video (title, artist, album, tag, category, path) •Image (title, description, path) •SDCard files Dere finner det på Marked og Appbrain Anbefales! St1-R Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Noen som har en bra app til å føre timelister? De jeg har funnet fungerer mer som stoppeklokker hvor jeg må starte og avslutte en timer Vil bare ha en hvor jeg fører timelistene Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) app for å angi prosent på lysstyrke? Endret 4. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Finnes det programmer som DroidStats, Phonalyzr osv som rett og slett nekter deg å sende SMS-er og ringe utover en fastsatt grense? Hadde vært genialt, da abbonentet mitt står på faren min, og det blir mye styr om jeg skal få han til å kontakte operatøren som igjen kan sette en slik grense. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 *snip* går sikkert an uten å kontakte operatør direkte.. På mine sider på operatørens hjemmeside? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Finnes det programmer som DroidStats, Phonalyzr osv som rett og slett nekter deg å sende SMS-er og ringe utover en fastsatt grense? Hadde vært genialt, da abbonentet mitt står på faren min, og det blir mye styr om jeg skal få han til å kontakte operatøren som igjen kan sette en slik grense. http://www.appbrain.com/app/com.jupiterapps.phoneusage er kanskje verdt å ta en titt på. Man kan sette opp begrensninger på datatrafikk, sms og tale pr dag, uke og måned, men slik jeg har forstått det må man ha pro versjonen (som koster hele 14 kr) om man vil ha alamr/sperre dersom man går over grensen. Endret 4. september 2010 av cyclo Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 app for å angi prosent på lysstyrke? Jeg bruker beautiful widgets til det Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 app for å angi prosent på lysstyrke? Brightness Profiles er et kjekt program. Også er den gratis. Du kan til og med lage til dine egne profiler i programmet og bestemme hvilken lys styrke i prosent du vil ha ettersom hvilken profil du bruker. Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Finnes det noen app for å se hvem som ringer under ''skjult nummer'? Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 neppe. Dette er noe som er skjult fra teleoperatøren. Altså, telefonen får aldri vite hvem som ringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå