tytte89 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som har en countdown widget å anbefale? Har prøvd countdown.men den sugde strøm.... Takker for svar:) en kul gjennomsiktig/transperant taskwidget settes også pris på Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Kan man ikke bare sette telefonen i flymodus om man KUN vil bruke den som alarm da? Bruker vell ikke særlig med batteri i flymodus.... Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Stopwatch & Timer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som vet om en app som lar deg legge programmer i mapper? tenker da på den lista over alle apps og programmer ikke startskjermen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som vet om en app som lar deg legge programmer i mapper? tenker da på den lista over alle apps og programmer ikke startskjermen. Ser ut som at denne kan det: http://www.androlib.com/android.application.org-adw-launcher-FEjB.aspx Men merk at det er en erstatter for Sense, Touch Wiz, eller annet skall som kanskje følger med produsent. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Noen som vet hva den task widgeten heter? Vil sååå ha den! Endret 3. september 2010 av tytte89 Lenke til kommentar
jH- Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som vet hva den task widgeten heter? Vil sååå ha den! Det er widgeten til Astrid Task/Todo List. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som vet hva den task widgeten heter? Vil sååå ha den! Det er widgeten til Astrid Task/Todo List. Jeg har astrid, men min astrid widget ser ikke sånn ut... Hvordan får jeg den til å se sånn ut?? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har astrid, men min astrid widget ser ikke sånn ut... Hvordan får jeg den til å se sånn ut?? Ser ut som et custom skin elns. Sitter på mobilen nå, så litt vanskelig å lete frem noe. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har astrid, men min astrid widget ser ikke sånn ut... Hvordan får jeg den til å se sånn ut?? Ser ut som et custom skin elns. Sitter på mobilen nå, så litt vanskelig å lete frem noe. Skjønner. Hadde satt stor pris på om du kunne funnet en løsning og step by step guide til meg ;D! 1 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ser ut som det er en del av arbeidet UltraLinx har gjort for å fikse transparente widgets, det samme som vel er gjort med facebookwidgeten på samme skjermbildet. Sjekk ut brukeren UltraLinx på XDA, han har linker til det meste av arbeidet sitt i signaturen. Det er forsåvidt ikke hokus pokus å fikse det selv, men det krever ofte at du har en rootet telefon for å få tak i den orginale apk-filen. /Espen 1 Lenke til kommentar
jH- Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ser ut som det er en del av arbeidet UltraLinx har gjort for å fikse transparente widgets, det samme som vel er gjort med facebookwidgeten på samme skjermbildet. Sjekk ut brukeren UltraLinx på XDA, han har linker til det meste av arbeidet sitt i signaturen. Det er forsåvidt ikke hokus pokus å fikse det selv, men det krever ofte at du har en rootet telefon for å få tak i den orginale apk-filen. /Espen Der var det gitt, fant skjermdumpen på bloggen hans. Blogg-post // XDA-tråd Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ser ut som det er en del av arbeidet UltraLinx har gjort for å fikse transparente widgets, det samme som vel er gjort med facebookwidgeten på samme skjermbildet. Sjekk ut brukeren UltraLinx på XDA, han har linker til det meste av arbeidet sitt i signaturen. Det er forsåvidt ikke hokus pokus å fikse det selv, men det krever ofte at du har en rootet telefon for å få tak i den orginale apk-filen. /Espen Der var det gitt, fant skjermdumpen på bloggen hans. Blogg-post // XDA-tråd JAA. Supert! Men får ikke innstalert apk til astrid... den bare avbrytes i instalasjonen... Har dere noen tips til hvordan jeg får den instalert ? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du må tillate ukjente kilder under "Innstillinger -> Applikasjoner" hvis du ikke har gjort det... /Espen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Noen som har en countdown widget å anbefale? hva er problemet med den innebygde i android? edit: innebygd i android Endret 3. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som har en countdown widget å anbefale? hva er problemet med HTC's egen standard? "Anbefalte programmer til Android": Android != HTC Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som har en countdown widget å anbefale? hva er problemet med HTC's egen standard? "Anbefalte programmer til Android": Android != HTC ja? ok.. endrer herved til "den som er innebygget" hva er problemet med den? Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tror ikke den er innebygget i Android, men følger med Sense (Htc) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er bare HTC-telefoner som har Sense, derav spørsmålet. Hjelper ikke å bruke sarkasme mot harde facts, diskutant. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 skjønte nå ja.. inrømmer min feil.. trodde det var innebygd i alle telefoner med android.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå