thinkpadx Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som kan anbefale meg et podcastprogram? ikke beyond podcast. Det er alt for tregt. Bruker doggcatcher virker veldig bra men koster penger. Se www.snoggdoggler.com Lenke til kommentar
K N Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Finnes det en mulighet for å kunne passordbeskytte meldingene? Jeg lastet ned en app, men det var bare en ny måte å gå inn på meldinger på, og da kan man jo bare gå på "Alle programmer" for så og trykke på "Meldinger", så slipper man det. Lenke til kommentar
jonamart Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er det noen som vet hvor det ble av Toggle Settings? Lastet det ned da jeg fikk min HTC Hero i forrige uke og det ble kjapt et av mine nyttigste og mest brukte programmer på telefonen. Tok ROM-oppgraderingen i går og skulle legge inn alle programmene på nytt, da jeg til min store overraskelse ikke klarte å finne Toggle Settings noen sted. Noen som vet eller har link til et sted jeg kan laste ned? Toggle Settings er ikke å finne på Android Market lengre, men jeg vet ikke hvorfor. I aTrackDog får jeg faktisk opp at det finnes en ny versjon, v2.5.0 (jeg bruker i dag v2.1.2). Siden jeg har dagens apk på telefonen, har jeg lagt den ut slik at du kan laste den ned fra meg. Toggle Settings v2.1.2 Suverent! Har savnet dette programmet. Tusen takk! Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvor er det man får tak i metaldektektor program ? og celsius program ? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvor er det man får tak i metaldektektor program ? og celsius program ? Søk på metal på market så ligger det en på 3. plass. Vet nå ikke hvor pålitelig den er, hehe. Men funker ok tror jeg. Tenker du på termometer? Så lenge ikke der er innebygget i mobilen blir det vanskelig å få til. Med mindre du tenker på værvarsel? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er det noen som vet hvor det ble av Toggle Settings? Lastet det ned da jeg fikk min HTC Hero i forrige uke og det ble kjapt et av mine nyttigste og mest brukte programmer på telefonen. Tok ROM-oppgraderingen i går og skulle legge inn alle programmene på nytt, da jeg til min store overraskelse ikke klarte å finne Toggle Settings noen sted. Noen som vet eller har link til et sted jeg kan laste ned? Toggle Settings er ikke å finne på Android Market lengre, men jeg vet ikke hvorfor. I aTrackDog får jeg faktisk opp at det finnes en ny versjon, v2.5.0 (jeg bruker i dag v2.1.2). Siden jeg har dagens apk på telefonen, har jeg lagt den ut slik at du kan laste den ned fra meg. Toggle Settings v2.1.2 Suverent! Har savnet dette programmet. Tusen takk! Toggle Settings er forresten tilbake i Android Market nå (v2.5.0) i to utgaver, Cupcake og Donut. Den er imidlertid mer ustabil enn 2.1.2 var, men har noen flere funksjoner. Virker som om man må uninstallere 2.1.2 først for å få oppgradert. Lenke til kommentar
Her0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som vet om ett "gps program" med kart som kan legges inn gratis ? google maps funker fint men blir dyrt etterhvert... Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som kan anbefale meg et podcastprogram? ikke beyond podcast. Det er alt for tregt. ACast er et flott program. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som kan anbefale meg et podcastprogram? ikke beyond podcast. Det er alt for tregt. ACast er et flott program. Jepp. Har brukt det de siste dagene. Et brukbart program, men langt ifra feilfritt. Får opp litt feilmeldinger i ny og ne + reklamen om Alexander Rybakk er ikke akkurat noe pluss Lenke til kommentar
bflugon Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er det noen som har fått til valgene for shuffle og replay på Wimp? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Finnes det en kalkulator lik den i Iphone? Savner spesielt funksjonen at man kan skifte mellom simpel og avansert kalkulator ved å legge mobilen på siden. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Har hatt telefonen min i noen dager nå, og er storfornøyd! Det eneste som stresser meg litt er at jeg må inn i taskiller HELE tiden... Er det en måte jeg kan gå ut av et program uten at det ligges ned bak? Om jeg har spilt hangman i noen minutter er det ikke akkurat så fristende at det ligger bak og durer framover. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Når du legger ned programmer stopper de å kjøre så det skal ikke være nødvendig å stanse de. De seks siste programmene beholder statusen i minnet slik at de kan startes igjen på et øyeblikk der du slapp, mens resten får status lagret og avsluttes helt. Programmer som f.eks opprettholder en tilkobling eller logger gpsdata etc kjører en liten prosess som tar seg av dette i bakgrunnen, men selve programmet blir likevel stoppet når du legger det ned. Selv har jeg slettet taskiller da jeg så og si aldri har bruk for det (kan bruke standardfunksjonaliteten de få gangene det trengs). Edit: @khaffner: handycalc er en ypperlig kalkulator som takler så og si alt (tegner grafer, løser ligninger med flere ukjente og konverterer masse enheter for å nevne noe). Anbefales! Endret 18. oktober 2009 av anders iver Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Mulig besvart før: Program som kan sende et autosvar på sms? Testa Unavailable, men fikk ikke dette til å funke på min Hero... ? Tips? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 For noen dager siden så jeg en widget. Det var som et ikon på skrivebordet, men når man trykket på den dukket det opp en "ringliste" med valgfrie ikoner foran svart bakgrunn. Hva heter denne? Lenke til kommentar
labrekke Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Finnes det en kalkulator lik den i Iphone? Savner spesielt funksjonen at man kan skifte mellom simpel og avansert kalkulator ved å legge mobilen på siden. Ikke akkurat svar på spørsmålet ditt, khaffner, men du kan i alle fall få fram "advanced panel" (sin, cos, pi osv) ved å dra fingeren fra høyre mot venstre over skjermen på standard-kalkulatoren i Android-telefonen din. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Nettopp lagt ut en app på Markets som slår opp i telefonterror.no sin liste over telefonselgere (lokalt) og sier ifra om en kjent telefonselger ringer. Åpne denne linken på din android-mobil: http://market.android.com/search?q=pname:n...arketernotifier Eller bare søk på TelefonselgerVarsler og du vil finne det. Håper noen har nytte av det! Endret 7. juni 2010 av SveinungB Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 For noen dager siden så jeg en widget. Det var som et ikon på skrivebordet, men når man trykket på den dukket det opp en "ringliste" med valgfrie ikoner foran svart bakgrunn. Hva heter denne? Jeg vet ikke heeeelt om det er dette du mener, men aLauncher lar deg hvertfall ha et ikon på en av skrivebordene som åpner en skjerm med 12 ikoner hvorav alle kan være kontakter (har du bilde på kontakten vil dette bilde bli vist i programmet med navnet under. Trykker du på bildet vil du bli tatt direkte til oppføringen i telefonboka. Trenger du mer enn tolv oppføringer kan du bla deg til høyre og venstre øverst i programmet for å få frem tolv til på hver side. Slik ser det ut aLauncher Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 gStrings Nei, det er ikke det første man tenker på, men en genial app som gjør Androiden om til en stemmemaskin for gitar/andre strenginstrumenter. Automatisk gjenkjenning av streng, så bare å starte applikasjonen, slå på tuning, slå på strengen og begynne å skru. Testet på HTC Hero, med både aukustisk og el-gitar med stor suksess! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 *snipp* Fant det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå