Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Heisann. Prøvde å søke men fant ikke det jeg lette etter.

Er det noen som vet om et bedre E post program til Desire enn det som følger med?

Syns det ikke er noe bra. Vil gjerne ha det med innboks, utboks, kladd , og sendte elementer.

Prøvde My link Access, men det bare syncer mail + +, men det fungerer ikke som et fullverdig E post program..

K-9 Mail, ligger gratis på market - Er og en versjon du kan integrere med pure messenger om du har den

Endelig. Takk skal du ha. Genialt E post program.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det et program som gjør telefonkontakter om til googlekontakter.

"velg og kopier/overfør" type?

Tror det skal skje automatisk... Hvis jeg går inn i Gmail så ligger i hvert fall alle kontaktene jeg har på telefonen der.

Nå mente jeg ikke å bruke det til Gmail, men å legge alle kontakter inn som googlekontakter og legge dem inn på googlesiden eller hva man gjør :p

Har 2 mobiler, så da kan jeg bare hente kontaktene fra den andre istedet for å legge inn en og en.

• Liker 1
Lenke til kommentar

*

Nå mente jeg ikke å bruke det til Gmail, men å legge alle kontakter inn som googlekontakter og legge dem inn på googlesiden eller hva man gjør :p

Har 2 mobiler, så da kan jeg bare hente kontaktene fra den andre istedet for å legge inn en og en.

Skal kunne åpne kontakten og endre den til "Google Contacts" .. så lenge du ikke har tidlig versjon av Android. Hvilken telefon/android versjon er det snakk om?

Edit: Ser nå at det er Desire ja, da skal det være fult mulig.

Endret av Blunderguff
  • Liker 1
Lenke til kommentar

*

Skal kunne åpne kontakten og endre den til "Google Contacts" .. så lenge du ikke har tidlig versjon av Android. Hvilken telefon/android versjon er det snakk om?

Edit: Ser nå at det er Desire ja, da skal det være fult mulig.

Født trøtt? :p

Men du har ikke noe nøyaktig how-to? Kan ikke si jeg finner det :s

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var forsåvidt det jeg mente... Alle kontakter man har i Gmail blir automatisk synket mot android-telefonen(e) man har. Og som sagt så blir alle kontakter man har på telefonen synket mot Gmail. Men selvfølgelig, hvis du har to forskjellige google-kontoer på de 2 mobilene så må du nok bruke fremgangsmåten nevnt over her (er såvidt jeg vet støtte for flere google-kontoer på en gang i android 2.2, men vet ikke hvor dypt dette går).

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Lurer på en app.

Om jeg f.eks. vil ha et dokument fra pcen over til telefonen på kortest og enklest mulig tid. Hvilket program burde jeg bruke?

Dropbox fungerer jo fint som det blir nevnt. Selv bruker jeg websharing når det er snakk om lokale nettverk fungerer ypperlig, flere filer samtidig, muligheter til å slette filer på SD-kortet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...