plumbtek Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Heisann. Prøvde å søke men fant ikke det jeg lette etter. Er det noen som vet om et bedre E post program til Desire enn det som følger med? Syns det ikke er noe bra. Vil gjerne ha det med innboks, utboks, kladd , og sendte elementer. Prøvde My link Access, men det bare syncer mail + +, men det fungerer ikke som et fullverdig E post program.. K-9 Mail, ligger gratis på market - Er og en versjon du kan integrere med pure messenger om du har den Endelig. Takk skal du ha. Genialt E post program. 1 Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Finnes det et program som gjør telefonkontakter om til googlekontakter. "velg og kopier/overfør" type? Tror det skal skje automatisk... Hvis jeg går inn i Gmail så ligger i hvert fall alle kontaktene jeg har på telefonen der. Nå mente jeg ikke å bruke det til Gmail, men å legge alle kontakter inn som googlekontakter og legge dem inn på googlesiden eller hva man gjør Har 2 mobiler, så da kan jeg bare hente kontaktene fra den andre istedet for å legge inn en og en. 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) * Nå mente jeg ikke å bruke det til Gmail, men å legge alle kontakter inn som googlekontakter og legge dem inn på googlesiden eller hva man gjør Har 2 mobiler, så da kan jeg bare hente kontaktene fra den andre istedet for å legge inn en og en. Skal kunne åpne kontakten og endre den til "Google Contacts" .. så lenge du ikke har tidlig versjon av Android. Hvilken telefon/android versjon er det snakk om? Edit: Ser nå at det er Desire ja, da skal det være fult mulig. Endret 25. august 2010 av Blunderguff 1 Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 * Nå mente jeg ikke å bruke det til Gmail, men å legge alle kontakter inn som googlekontakter og legge dem inn på googlesiden eller hva man gjør Har 2 mobiler, så da kan jeg bare hente kontaktene fra den andre istedet for å legge inn en og en. Skal kunne åpne kontakten og endre den til "Google Contacts" .. så lenge du ikke har tidlig versjon av Android. Hvilken telefon/android versjon er det snakk om? Edit: Ser nå at det er Desire ja, da skal det være fult mulig. Født trøtt? Men du har ikke noe nøyaktig how-to? Kan ikke si jeg finner det :s 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Gå inn på kontakter. Trykk menu > import/export > export to sd card så gjør du det samme om igjen men velger import from sd card og velger at de skal lagres på google. 1 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Nå mente jeg ikke å bruke det til Gmail, men å legge alle kontakter inn som googlekontakter og legge dem inn på googlesiden eller hva man gjør Har 2 mobiler, så da kan jeg bare hente kontaktene fra den andre istedet for å legge inn en og en. Var forsåvidt det jeg mente... Alle kontakter man har i Gmail blir automatisk synket mot android-telefonen(e) man har. Og som sagt så blir alle kontakter man har på telefonen synket mot Gmail. Men selvfølgelig, hvis du har to forskjellige google-kontoer på de 2 mobilene så må du nok bruke fremgangsmåten nevnt over her (er såvidt jeg vet støtte for flere google-kontoer på en gang i android 2.2, men vet ikke hvor dypt dette går). Endret 26. august 2010 av SBS Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Støtte for flere kontoer fungerer bra det, men det finnes også utmerkede måter å synkronisere to google-kontoer mot hverandre direkte. Det er vel det enkleste.. Ta en titt på soocial.com for eksempel Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Noen som tilfeldigvis skulle ha en cab fil fra swype med norsk ordbok liggende? Har beta account der, men den er jo selvfølgelig kun med Engelsk og noe annet vrøl. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Lurer på en app. Om jeg f.eks. vil ha et dokument fra pcen over til telefonen på kortest og enklest mulig tid. Hvilket program burde jeg bruke? Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Noen som tilfeldigvis skulle ha en cab fil fra swype med norsk ordbok liggende? Har beta account der, men den er jo selvfølgelig kun med Engelsk og noe annet vrøl. Postet i feil tråd? Dette er android, ikke winmo. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Swype finnes til Android. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Swype finnes til Android. cab.-fil er winmo....hehe 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 La ikke merke til den. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 haha, tenkte jeg ikke på en gang (Gammel wm bruker), noen som har .apk fil med swype da:)? Gammel vane er vond å vende, sånn til mitt forsvar Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Lurer på en app. Om jeg f.eks. vil ha et dokument fra pcen over til telefonen på kortest og enklest mulig tid. Hvilket program burde jeg bruke? Dropbox fungerer jo fint som det blir nevnt. Selv bruker jeg websharing når det er snakk om lokale nettverk fungerer ypperlig, flere filer samtidig, muligheter til å slette filer på SD-kortet Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har som del av journalistikkutdanningen startet en blogg hvor jeg vil teste funksjonaliteten på Android-programmer. Tar gjerne i mot tips hvor hvilke apps som er verdt å skrive om. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Du får nok skrevet en del om Locale og et knippe av dets Plug-ins Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nja, de er ikke SÅ interessante for alle, i hvert fall ikke før vi får tilgang til betalapps i Norge på normalt vis. Ulike homereplacement apps derimot, finnes det en del gratis av også, og det er mye å skrive om dem. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Har som del av journalistikkutdanningen startet en blogg hvor jeg vil teste funksjonaliteten på Android-programmer. Tar gjerne i mot tips hvor hvilke apps som er verdt å skrive om. Fotmob er en genial app for fotballinteresserte. Også er Shazam en hendig app. Endret 27. august 2010 av Blueone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå