Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har forslag til en sleek'ere widget en HTC sin egne for å slå av/på mobilt nettverk? Er egentlig interessert i hva folk liker av widgets i det hele tatt, så rop ut! :)

Du kan prøve Extended Controls eller SwitchPro, begge er betalapplikasjoner, og begge kan tilpasses ditt behov ved å legge til/fjerne innstillinger, eller forandre bakgrunnsfarger/gjennomsiktighet etc. Selv bruker jeg Quick Settings, dette er gratis og legger seg i notificationlista istedet, på den måten har du alltid tilgang til viktige innstillinger uansett hvilket program du er i. Starta nettleseren og glemt å ha på WiFi? Da er det bare å trekke ned notificationmenyen og starte wifi, uten å gå ut av nettleseren!

/Espen

Lenke til kommentar

Jeg bruker Handcent SMS. Jeg har slått av leveringsrapporter i telefonens meny.

I Handcents meny finnes det to alternativer;

#1 Request a delivery report from carrier.

#2 Use an SMS report generated by Handcent instead of carrier.

Må jeg fremdeles betale for leveringsrapporten hos mobilleverandøren om jeg bare velger alt. 2?

Lenke til kommentar

APN og Mobil Data er i praksis det samme.

Mener du flymodus? At all stråling blir slått av?

Vel, jeg må innrømme at jeg er ganske ny med smarttelefon og derav ikke har alle begrepene klart for meg, men faktum gjenstår at når jeg slår av/på APN gjennom power-controls ser det ikke ut til å ha noe effekt bortsett fra at lyset på widgeten kommer og går, mens når jeg slår på mobil data gjennom htc sin widget dukker det opp en H (hvis jeg ser riktig) oppe på toolbaren og jeg kan surfe uten å være koblet til wifi?

Hadde satt stor pris på om noen forklarte dette for meg, evnt. hva jeg gjør galt. Og før noen spør; jeg har altså ikke noe "data plan"-abonnement, mobilt nettverk er dyrt, så prøver å begrense det :)

Edit: Fikk det til nå, dumme meg skjønte ikke at mobilt nettverk måtte være på at APN dermed begrenset/åpnet for tilkobling...

Endret av Caliber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, la mobilt nettverk være på, så bruker du APN on/off til å slå av tilgangen.

En kjekk ny sak jeg fant nylig i 2.1 er Quick Settings som er i programoversikten. Den har alle av/på bryterne på en skjerm også, i tillegg til diverse volumsettings.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Heisann. Prøvde å søke men fant ikke det jeg lette etter.

Er det noen som vet om et bedre E post program til Desire enn det som følger med?

Syns det ikke er noe bra. Vil gjerne ha det med innboks, utboks, kladd , og sendte elementer.

Prøvde My link Access, men det bare syncer mail + +, men det fungerer ikke som et fullverdig E post program..

Og en annen ting: Jeg har også huket av at e posten min ikke skal slettes fra server. Men det gjør den allikevel. Så hvis jeg laster ned mail på HTC `n først, for å så laste den ned på PC`n så blir det borte på HTC. Mente det ikke var sånn før..

En kamerat av meg har problemer med Bluetoothen sin koblet opp i bilen. Den kobler ut og inn i tide og utide. Noen som vet hva det kan skyldes?

2.2 er innstalert.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar

Og en annen ting: Jeg har også huket av at e posten min ikke skal slettes fra server. Men det gjør den allikevel. Så hvis jeg laster ned mail på HTC `n først, for å så laste den ned på PC`n så blir det borte på HTC. Mente det ikke var sånn før..

Det er jo ganske åpenbart at dt er pc-en/mailserverens feil. Bruk IMAP eggesteder, så er alt i orden.
Lenke til kommentar

Heisann. Prøvde å søke men fant ikke det jeg lette etter.

Er det noen som vet om et bedre E post program til Desire enn det som følger med?

Syns det ikke er noe bra. Vil gjerne ha det med innboks, utboks, kladd , og sendte elementer.

Prøvde My link Access, men det bare syncer mail + +, men det fungerer ikke som et fullverdig E post program..

K-9 Mail, ligger gratis på market - Er og en versjon du kan integrere med pure messenger om du har den

Endret av Nemezis
Lenke til kommentar

Er ute etter to apps for øyeblikket:

1) En app for å browse bilder som ligger på minnekortet (og muligheten for å kunne rotere de)

2) En app for å kunne backe opp min nåværende setup/systemet på android-telefonen min slik at jeg kan kjøre en restore og få det 100% som det var

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Er ute etter to apps for øyeblikket:

1) En app for å browse bilder som ligger på minnekortet (og muligheten for å kunne rotere de)

2) En app for å kunne backe opp min nåværende setup/systemet på android-telefonen min slik at jeg kan kjøre en restore og få det 100% som det var

Noen forslag?

1. Photoshop mobile

2. No idea. Har standard backup-program fra Sony Ericsson på min Experia X10.

Lenke til kommentar

2: Titanium backup (krever root), diverse shellscript fra xda (krever root), nandroid (krever custom recovery). SÅ vidt jeg vet er det dessverre ikke mulig å ta backup av applikasjonsdata uten root. (Med mindre applikasjonen selv sørger for det.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...