secondarykid Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Betaling-apps til norske brukere innen få måneder, i følge mobilen.no Han tror det. Har ikke så mye tro jeg. Kommet en ny utgave av Firefox Mobile Beta/ Fenec. Ifølge mobil.se er den endelige versionen rundt hjørnet. Finnes den på market? DroidWall, men det krever root. Genialt! Siste Fenec-build finner du her: link. Bruk Barcode Scanner til å lese av strekkoden ved siden av arm-prosessoren mobilen din har. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Jeg installerte DroidWall, men får feilmelding når jeg sier "apply settings". Jeg har sporet problemet til å ligge i iptables-fila som er standard i FroYo (I 2.1 virker det). Jeg fant også et tips om å bytte ut iptables-fila (som man finner under system/bin/). Fra issue 27 på http://code.google.com/p/droidwall/updates/list At least on my HTC Desire (which I upgraded to Android 2.2 manually)the problem apparently was not the kernel (nor a kernel module) but an outdated iptables v1.3.7. I get no errors anymore after replacing the old /system/bin/iptables with version v1.4.7, which I got from http://i2x.de/~oclock/Eight-Minutes-to-Eight-oClock-AM-signed.zip Spørsmålet mitt er om jeg kan skade min nexus en ved å bytte ut /system/bin/iptables med den som linkes til i sitatet. Endret 21. august 2010 av madsc90 Lenke til kommentar
Desire Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Appbrain blir bare bedre og bedre. Etter at de kom med Fast web installer + ikke minst de utvidede søkeparametrene (som f.eks hva er de mest nedlastede apps i det enkelte land) har det blitt en side alle droiders må sjekke. Og så mye lettere å administrere apps fra pc. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Nei, ikke så lenge du tar backup av den gamle. Det verste som skjer da, er at du ikke har nett til du legger inn backupen igjen, om en nye ikke fungerer. Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Andre enn meg som har problemer med den sporingsappen til Posten? Jeg får "force close" med en gang jeg trykker på appen... Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Andre enn meg som har problemer med den sporingsappen til Posten? Jeg får "force close" med en gang jeg trykker på appen... Bruk heller Pakkespor, den er også gratis og finnes i market. Den gir deg også notifications når pakken endrer status, noe den offisielle postenappen ikke gjør Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Andre enn meg som har problemer med den sporingsappen til Posten? Jeg får "force close" med en gang jeg trykker på appen... Funker fint på min HTC Legend med Android 2.1 ... Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Andre enn meg som har problemer med den sporingsappen til Posten? Jeg får "force close" med en gang jeg trykker på appen... Funker nydelig med Sony Ericsson Experia X10 med Android 1.6! Har allerede brukt pakkesporing samt hentelappfunksjonen på to pakker. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Har der vært noen gode oppdateringer på gps programmer i det siste? Brukt mobile maps lenge nå, men om de andre er blitt bedre vil jeg gjerne bytte over. En bra widget som slår av 3g? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Og aller helst kun åpne GPRS-bruken for utvalgte applikasjoner? DroidWall, men det krever root. Var fin ja Men om det der er mulig så bør man jo også kunne lage en app som viser hvilke app'er som bruker hvor mye datatrafikk ? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Har der vært noen gode oppdateringer på gps programmer i det siste? Brukt mobile maps lenge nå, men om de andre er blitt bedre vil jeg gjerne bytte over. En bra widget som slår av 3g? slår av 3g eller mobil data? hvis det er mobil data så finnes det vel en widget i android selv Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg leter etter en god app som kan kjøre .AVI filer. Noen forslag? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 hvis det er mobil data så finnes det vel en widget i android selv Kun på mobiler med HTC Sense. For andre funker vel APNdroid bra. Jeg leter etter en god app som kan kjøre .AVI filer. Noen forslag? RockPlayer funker bra og tar det meste. Pass på å velge riktig versjon. Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg trenger to apps, hvis de finnes. En app som gjør telefonen om til en router, altså at den sender wifi signaler til en pc uten at man må bruke kabel. En app som gjør at man kan sende lyd ut gjennom micro-usb porten (?) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 En app som gjør telefonen om til en router, altså at den sender wifi signaler til en pc uten at man må bruke kabel. Kjøp deg en skikkelig telefon (les: Desire f.eks) så har du dette. Android 2.2 er løsningen. Lenke til kommentar
4arm Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Jeg trenger to apps, hvis de finnes. En app som gjør telefonen om til en router, altså at den sender wifi signaler til en pc uten at man må bruke kabel. En app som gjør at man kan sende lyd ut gjennom micro-usb porten (?) WiFi Router er innebygd i telefonen. Settinger->Trådløs og Nettverk->Innstillinger for mobilt tilgangspunkt Edit: Sorry, feil forum. Dette gjelder Galaxy S Endret 22. august 2010 av 4arm Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Å bruke telefonen som ruter er standard i 2.2. Det kalles tethering eller portable hot spot. Før 2.2 er du nødt til å ha root-tilgang. Lyd gjennom usb kjenner jeg ikke til. Da må enheten du kobler til også støtte løsningen. Har du prøvd å google? Lenke til kommentar
runniz Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Apropos androidapplikasjoner:Vil gjerne ha tilbakemeldinger og testere av Flytider Norge dersom noen er interesserte. .... Bra start da, hadde faktisk lyst å sette meg litt inn i programmering på Android for å lage denne applikasjonen selv, men for sent for meg å starte på dette nå når du har kommet godt i gang. ;-) Gleder meg til neste versjon! Neste versjon er ute! Sjekk den ut! Noterer meg det du sier ang. beta. :-) Er det noen begrensninger ved Flytider? Jeg har x10 mini med 1.6 og får ikke funnet flytider-appen. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg mistet en glimrende app når telefonen kræsjet. Det var en app med fem ikoner hvor man kunne slå av og på wifi, bluetooth, gps, synk og en ting til. finner den ikke igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå