Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Han tror det. Har ikke så mye tro jeg.

Kommet en ny utgave av Firefox Mobile Beta/ Fenec. Ifølge mobil.se er den endelige versionen rundt hjørnet.

Finnes den på market?

DroidWall, men det krever root. :(

Genialt!

Siste Fenec-build finner du her: link. Bruk Barcode Scanner til å lese av strekkoden ved siden av arm-prosessoren mobilen din har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg installerte DroidWall, men får feilmelding når jeg sier "apply settings". Jeg har sporet problemet til å ligge i iptables-fila som er standard i FroYo (I 2.1 virker det). Jeg fant også et tips om å bytte ut iptables-fila (som man finner under system/bin/).

Fra issue 27 på http://code.google.com/p/droidwall/updates/list

At least on my HTC Desire (which I upgraded to Android 2.2 manually)

the problem apparently was not the kernel (nor a kernel module) but an outdated iptables v1.3.7.

I get no errors anymore after replacing the old /system/bin/iptables with version v1.4.7, which I got from

http://i2x.de/~oclock/Eight-Minutes-to-Eight-oClock-AM-signed.zip

Spørsmålet mitt er om jeg kan skade min nexus en ved å bytte ut /system/bin/iptables med den som linkes til i sitatet.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

Andre enn meg som har problemer med den sporingsappen til Posten?

Jeg får "force close" med en gang jeg trykker på appen... :thumbdown:

Bruk heller Pakkespor, den er også gratis og finnes i market. Den gir deg også notifications når pakken endrer status, noe den offisielle postenappen ikke gjør

Lenke til kommentar

Har der vært noen gode oppdateringer på gps programmer i det siste?

Brukt mobile maps lenge nå, men om de andre er blitt bedre vil jeg gjerne bytte over.

En bra widget som slår av 3g?

slår av 3g eller mobil data?

hvis det er mobil data så finnes det vel en widget i android selv

Lenke til kommentar

Jeg trenger to apps, hvis de finnes.

En app som gjør telefonen om til en router, altså at den sender wifi signaler til en pc uten at man må bruke kabel.

En app som gjør at man kan sende lyd ut gjennom micro-usb porten (?) :ph34r:

WiFi Router er innebygd i telefonen.

Settinger->Trådløs og Nettverk->Innstillinger for mobilt tilgangspunkt

Edit: Sorry, feil forum. Dette gjelder Galaxy S

Endret av 4arm
Lenke til kommentar

Å bruke telefonen som ruter er standard i 2.2. Det kalles tethering eller portable hot spot. Før 2.2 er du nødt til å ha root-tilgang.

Lyd gjennom usb kjenner jeg ikke til. Da må enheten du kobler til også støtte løsningen. Har du prøvd å google?

Lenke til kommentar
Apropos androidapplikasjoner:

Vil gjerne ha tilbakemeldinger og testere av Flytider Norge dersom noen er interesserte.

....

Bra start da, hadde faktisk lyst å sette meg litt inn i programmering på Android for å lage denne applikasjonen selv, men for sent for meg å starte på dette nå når du har kommet godt i gang. ;-) Gleder meg til neste versjon!

Neste versjon er ute! Sjekk den ut!

Noterer meg det du sier ang. beta. :-)

Er det noen begrensninger ved Flytider? Jeg har x10 mini med 1.6 og får ikke funnet flytider-appen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...