Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smart alarm clock?

noen som har prøvd det?

Prøvde den i natt, fungerte knall for min del! Men husk på to ting: Skjermen må være på for at akselerometeret skal måle sengebevegelsene(på Hero ihvertfall), og ikke fortsett å sove etter å ha blitt vekket :p

prøvde den i natt. viste seg at å våkne kl 4 for deretter å bli vekket 15 min før angitt tid funker dårlig.

meningen med smart alarm clock er vel ved å vurdere dine bevegelser å vekke deg innen en 30 minutter intervall frem til den virkelige alarmen.

jeg regner med at du ikke våknet av alarmen kl 4 :)

så hvis alarmen mener at du er på vei opp 15 min før så setter den på alarmen. men dette kan reguleres i programmet

Lenke til kommentar

Smart alarm clock?

noen som har prøvd det?

Prøvde den i natt, fungerte knall for min del! Men husk på to ting: Skjermen må være på for at akselerometeret skal måle sengebevegelsene(på Hero ihvertfall), og ikke fortsett å sove etter å ha blitt vekket :p

prøvde den i natt. viste seg at å våkne kl 4 for deretter å bli vekket 15 min før angitt tid funker dårlig.

meningen med smart alarm clock er vel ved å vurdere dine bevegelser å vekke deg innen en 30 minutter intervall frem til den virkelige alarmen.

jeg regner med at du ikke våknet av alarmen kl 4 :)

så hvis alarmen mener at du er på vei opp 15 min før så setter den på alarmen. men dette kan reguleres i programmet

Jeg skjønte det når jeg leste om det ^^

Lenke til kommentar

har noen et program og anbefale til meg, jeg trenger rask tilgang til notater, jeg bruker ofte og glemme fødselsnummer og bankkortnummer så vil ha dette lett tilgjengelig, tar litt lang tid å begynne å lete etter nummrene i kontantlista.

også hadde det vært kjekt om noen viste om et program til desire der man kan bruke de fysiske knappene som musikkkontroller :)

fødselsnr kan man på sine fb kontakter få automatisk på kalenderen.

ift bankkortnr og andre notater har jeg to forskjellige apps

en som heter safebox der jeg legger inn passord ob rukernavn pinkoder og bankkonto nr(greit å ikke ha det åpent) her må jeg taste inn passord for å se på de forskjellige

og så er jeg veldig glad i to notat program....mobisle to do..som lager en handleliste som du kan "huke av" ettersom de er ferdig og slette ferdige oppgaver.

jeg lastet ned en som jeg ikke har fått brukt, men som jeg tror kan bli veldig bra som heter super list. her kan man legge inn notatene på pc'en via superdroid.net og så laste ned på mobilen eller selvfølgelig på mobilen direkte. 3banana notes gjør vel noe av det samme.

hvis du skal ha en "post it" funksjon så har vel htc en egen widget som heter notes...som er en gul postitlapp på skjermen hehe :) den kan du laste ned ved å gå på legg til widget og hent flere widgets

Jeg skjønte det når jeg leste om det ^^

negativ ting med smart alarm clock er at du ikke kan velge hvilke dager du skal ha alarmen på :(

Lenke til kommentar

Noen som vet om en brukbar app hvor jeg kan liste opp hvilke timer jeg har i løpet av dagen, når jeg har timene og hvilket rom det er på? Ser helst at det er med en widget, men ikke et absolutt must. Har akkurat begynt på VGS og er lei å måtte ha med meg timeplanen overalt. :p

Lenke til kommentar

Legger ved en weather widget som bruker melding fra yr.

Denne versjonen er den siste før flip-klokka ble tatt bort.

(Den som ligner på sense-klokka).

Apk pakket i zip for å kunne laste opp på forumet.

PS: Astro er veldig god for å hente ut .apk-filene til de installerte appsene. Trenger ikke root. Bare velg back up apps fra inne i Astro.

weather widget.zip

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stumbleupon har fått en Android-app! For de som ikke vet hva det er kan det beskrives som en tjeneste hvor du skriver inn hvilke sider du interesserer deg for,og den sender deg til slike. Om man velger like på en side man kommer inn på forstår programmet bedre og bedre hva du er ute etter og optimaliserer seg. Funker like bra på Android som PC. StumbleUpon

Lenke til kommentar

For å overvåke kostnadene mine har jeg installert 3G Watchdog, GPRS Monitor og Netcounter. Men det hjelper jo ikke allverdens når ukjente applikasjoner tar seg til rette og laster ned noen MB i tide og utide.

Finnes det noen måte å se hvilke applikasjoner som er ansvarlig for nettbruken?

Og aller helst kun åpne GPRS-bruken for utvalgte applikasjoner?

Er det forresten noen som vet hvordan jeg kan skrive inn noe egen tekst på bakgrunnen min?

Spurte om dette i en annen tråd for noen dager siden uten å få svar, men tror kanskje denne tråden er bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...