FJERNET111 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Dette har sikkert vært oppe mange ganger før, men søkefunksjonen er heller dårlig. Hvilke programmer er best til å se/organisere film/serier? I dette tilfellet på en HTC Desire. Den funksjonen som er innebygget er grei nok, men det er f.eks. umulig å pause filmen, og legge den i bakgrunnen, og gå tilbake senere. I tillegg kommer det heller ikke opp filnavn når jeg er inne på Galleri eller Videoer, noe som er litt kjipt når jeg har rippet DVD-serier med 20+ episoder i hver sesong. Det trenger ikke være så mange funksjoner, bare det er enkelt, og løser problemene over. Last ned RockPlayer, har vanlig utforsker-visning av filer og hvis du lukker programmet kan du starte den forrige videoen der du slapp. Den støtter forøvrig også divx/xvid og containere som mkv/avi. Så har du filer som ikke er i HD, så slipper du å konvertere for å spille de av på mobilen. Kan noen anbefale noen gode tastatur som kan lastes ned? Jeg har tilgang til pay apps.... Jeg bruker Smart Keyboard Pro med Norsk ordbok og synes det fungerer ypperlig, koster et par dollar, men er vel verdt det etter min mening. Endret 17. august 2010 av SBS Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kan noen anbefale noen gode tastatur som kan lastes ned? Jeg har tilgang til pay apps.... SlideIT Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Finnes det en kontaktliste eller noe lignende som erstatter Sense mtp facebook-integrasjon? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 har noen et program og anbefale til meg, jeg trenger rask tilgang til notater, jeg bruker ofte og glemme fødselsnummer og bankkortnummer så vil ha dette lett tilgjengelig, tar litt lang tid å begynne å lete etter nummrene i kontantlista. også hadde det vært kjekt om noen viste om et program til desire der man kan bruke de fysiske knappene som musikkkontroller Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 har noen et program og anbefale til meg, jeg trenger rask tilgang til notater, jeg bruker ofte og glemme fødselsnummer og bankkortnummer så vil ha dette lett tilgjengelig Jeg bruker 3banana notes til dette.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg lasta bare ned det første jeg fant som het Notes. Den er supersimpel, bare lager notater og ingenting annet. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) ColorNote bruker jeg. Veldig fint og oversiktlig program. Endret 17. august 2010 av Toffer91 Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Last ned RockPlayer, har vanlig utforsker-visning av filer og hvis du lukker programmet kan du starte den forrige videoen der du slapp. Den støtter forøvrig også divx/xvid og containere som mkv/avi. Så har du filer som ikke er i HD, så slipper du å konvertere for å spille de av på mobilen. Prøvde å laste ned denne, men den fant ikke videoene i mappen "Video" jeg har laget på minnekortet. Mappen var bare tom, selv om jeg har flere videoer i den. Mulig det er en bug, eller noe feil jeg har gjort. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvilket format er de filmene i da? Rockplayer tar det eg har av xvid hvertfall. Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Bruker Handbrake, så det mp4 eller m4v. Bruker Zimly nå, men den mangler også muligheten til å pause i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kan noen anbefale noen gode tastatur som kan lastes ned? Jeg har tilgang til pay apps.... Jeg liker <dette> veldig bra. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg har nå tatt ibruk Launcher Pro på min mobil.. Men, savner fælt en widget som følgte med sense... Sync all knappen. Da kunne jeg manuelt klikke den når jeg hadde nett og alt ble syncet... Finnes det en slik app/widget? (Du trykker på den, og den oppdaterer) Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg har nå tatt ibruk Launcher Pro på min mobil.. Men, savner fælt en widget som følgte med sense... Sync all knappen. Da kunne jeg manuelt klikke den når jeg hadde nett og alt ble syncet... Finnes det en slik app/widget? (Du trykker på den, og den oppdaterer) Ikke som jeg vet, men du kan legge en snarvei til "Settings > Accounts & Sync" på skrivebordet, det gir samme funksjonalitet, men du må trykke et ekstra trykk Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Tråden er alt for gigantisk til at jeg orker å gå gjennom alt, men er det noen som kan anbefale noen gode paid apps? Tenker først og fremst på spill, men også nyttige programmer. Tar gjerne imot lister/omtaler av programmer og spill. Er vanskeligere å finne gode paid apps enn gratis, absurd nok. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Smart alarm clock? noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Smart alarm clock? noen som har prøvd det? bruker den jeg... virker som bare det...er litt usikker på om hvor flink den er til det den sier da Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har nå tatt ibruk Launcher Pro på min mobil.. Men, savner fælt en widget som følgte med sense... Sync all knappen. Da kunne jeg manuelt klikke den når jeg hadde nett og alt ble syncet... Finnes det en slik app/widget? (Du trykker på den, og den oppdaterer) Du kan jo for eksempel legge inn AutoSync OnOff. Bare husk å skru av sync igjen når den er ferdig.. I siste versjon av Cyanogenmod har power-widgeten fått en skikkelig overhaling og har nå mulighet til å skru synkroniseringen på automatisk når du kobler til wifi (og av igjen når du kobler fra). Verdt en titt om du liker custom roms:) Hvis ikke er det mulig at det går ann å få pusha apk-fila til telefonen uten å roote. Kan se om jeg kan sende den til deg om du er interressert.. Ingen anelse om det vil funke da:P Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Etter at jeg oppdaterte desire så virker ikke friend stream lengre. Noen som vet om en lignende widget, men som i tillegg tar for seg kommentarer osv på statusen? Leter også etter en vær-widget med animasjon slik som den som er på sense, samt en bra widget over nyheter. Endret 18. august 2010 av svortevik Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Smart alarm clock? noen som har prøvd det? Prøvde den i natt, fungerte knall for min del! Men husk på to ting: Skjermen må være på for at akselerometeret skal måle sengebevegelsene(på Hero ihvertfall), og ikke fortsett å sove etter å ha blitt vekket Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Smart alarm clock? noen som har prøvd det? Prøvde den i natt, fungerte knall for min del! Men husk på to ting: Skjermen må være på for at akselerometeret skal måle sengebevegelsene(på Hero ihvertfall), og ikke fortsett å sove etter å ha blitt vekket prøvde den i natt. viste seg at å våkne kl 4 for deretter å bli vekket 15 min før angitt tid funker dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå