MiKA7 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det finnes så vidt jeg kan huske en app til den typen board diskusjon.no benytter seg av, men for at disk.no skal fungere i den kreves det noe oppgradering/endring av diverse på forumet. jaa mener det er tapatalk det heter.. men som du sier disk.no må gjøre noe itillegg Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Tweetdeck krasjer hver gang jeg skal prøve å sjekke DM,skjedd med noen andre eller kun meg? Vet at det er beta og at sånt selvfølgelig skjer,bare lurer om det skjer med alle. Har HTC Hero med 2.1 stock. Det skjer hos meg og så du er ikke aleine Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 folkens, den widgeten som gir deg været til hver og en tid, bruker den mye internett / er den "dyr" å ha? bruker den mye penger? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Noen som har en grei app til å vise live sport scores? Noe sånt som denne siden, bare som en app http://livescores.com/ Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Fotmob funker som faen. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nå har jeg ikke fått testa det enda, siden Premier League ikke har starta enda, men Scoreboard fra google skal funke til det. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Fotmob funker som faen. Støttes. God app for fotball Europa over. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Noen som har en grei app til å vise live sport scores? Noe sånt som denne siden, bare som en app http://livescores.com/ Kommer litt an på hva du trenger. Scoreboard har en widget som hele tiden viser neste kamp og siste kamp. pluss den har en del andre idretter også. det har jeg ikke funnet på noen andre.. fotmob er egentlig en litt bedre app i forhold til å følge med å hele tiden vise hva som spilles og tabell. begge gir varslinger Lenke til kommentar
oleva Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvis du liker å gå tur i naturen eller være til sjøs og har lyst til å navigere i skikkelige kart fra Statens Kartverk så kan jeg på det varmeste anbefale Norgeskart fra Nordic Droid. Tips om du ikke liker å bruke mye penger på datatrafikk: Bla deg gjennom hele området du har tenkt deg i når du er koblet til wifi. Husk å bla deg gjnnom området i flere målestokker så har du også litt mer oversikt og detaljer når du skal bruke det senere. Applikasjonen har nå cach'et kartene lokalt på minnekortet til telefonen Du kan zoome deg ut slik at du ser hele området det er aktuelt å bevege seg i på skjermen, trykke på meny, kartblad og "last ned område" så får du fem nivåer ned på kartet. En del enklere enn metoden du beskriver Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Refsa: I dag lanserte Posten sin egen sporingsapp for Android. Iphone før ikke før 30. august. En liten seier for Android http://www.facebook....89822516&v=wall http://www.androidpi.../Posten-Sporing Velkommen etter. hæhæhæ En begrunnelse på disse kommentarene hadde vært helt råkult for jeg skjønner ikke hva dere prater om. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Refsa postet samme link som deg, en del timer på etterskudd. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvis du liker å gå tur i naturen eller være til sjøs og har lyst til å navigere i skikkelige kart fra Statens Kartverk så kan jeg på det varmeste anbefale Norgeskart fra Nordic Droid. Tips om du ikke liker å bruke mye penger på datatrafikk: Bla deg gjennom hele området du har tenkt deg i når du er koblet til wifi. Husk å bla deg gjnnom området i flere målestokker så har du også litt mer oversikt og detaljer når du skal bruke det senere. Applikasjonen har nå cach'et kartene lokalt på minnekortet til telefonen Vær klar over at norgeskart bruker enormt mye batteri. Du kan zoome deg ut slik at du ser hele området det er aktuelt å bevege seg i på skjermen, trykke på meny, kartblad og "last ned område" så får du fem nivåer ned på kartet. En del enklere enn metoden du beskriver Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) flymodus-app til htc desire? las her at den ikke hadde det innebygd.. Endret 14. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er vel innebygd flymodus på Desire når de har klart å få det på Legend og Wildfire? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hold nede avknappen og velg flymodus. Evt finnes det en drøss med widgets som inneholder samme funksjon. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 da er det det.. =) vet noen svaret på min forrige post? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Spørs på hvilket abonnement du har og hva de tar for datatrafikk. Prøvde nå og da brukte den 40 kb for å oppdatere været. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg anbefaler: m:IQ - Backup, Sync, Restore Genialt og enkelt program som lar deg synkronisere meldinger, kontakter, kalenderoppføringer, bilder og mer opp mot m:IQ sin nettside. Kan settes opp til å synkronisere når som helst, til å synkronisere så fort du er tilkoblet Wi-Fi eller akkurat når du selv vil. Kjekt å ha hvis du skal roote telefonen, bytte ROM, hvis du bare har vært så uheldig og ødelagt telefonen din (bare husk å synk når du har sjansen) eller om du skal ha deg en ny mobil (finnes også til WM, Symbian og BlackBerry). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg anbefaler: m:IQ - Backup, Sync, Restore Genialt og enkelt program som lar deg synkronisere meldinger, kontakter, kalenderoppføringer, bilder og mer opp mot m:IQ sin nettside. Kan settes opp til å synkronisere når som helst, til å synkronisere så fort du er tilkoblet Wi-Fi eller akkurat når du selv vil. Kjekt å ha hvis du skal roote telefonen, bytte ROM, hvis du bare har vært så uheldig og ødelagt telefonen din (bare husk å synk når du har sjansen) eller om du skal ha deg en ny mobil (finnes også til WM, Symbian og BlackBerry). Det er verdt å tipse om at hvis man ikke aktivt går inn og fjerner det så er innstillingen at alle bilder og video man synker fra telefonen er tilgjengelig på "public page" i mIQ....... Men lett å fjerne det. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Finnes det applikasjoner som gjør det mulig å sende gratis sms, bare man er koblet til nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå