Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Det finnes så vidt jeg kan huske en app til den typen board diskusjon.no benytter seg av, men for at disk.no skal fungere i den kreves det noe oppgradering/endring av diverse på forumet.

jaa mener det er tapatalk det heter.. men som du sier disk.no må gjøre noe itillegg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har en grei app til å vise live sport scores?

Noe sånt som denne siden, bare som en app :)

http://livescores.com/

Kommer litt an på hva du trenger.

Scoreboard har en widget som hele tiden viser neste kamp og siste kamp. pluss den har en del andre idretter også.

det har jeg ikke funnet på noen andre..

fotmob er egentlig en litt bedre app i forhold til å følge med å hele tiden vise hva som spilles og tabell.

begge gir varslinger :)

Lenke til kommentar

Hvis du liker å gå tur i naturen eller være til sjøs og har lyst til å navigere i skikkelige kart fra Statens Kartverk så kan jeg på det varmeste anbefale Norgeskart fra Nordic Droid.

Tips om du ikke liker å bruke mye penger på datatrafikk: Bla deg gjennom hele området du har tenkt deg i når du er koblet til wifi. Husk å bla deg gjnnom området i flere målestokker så har du også litt mer oversikt og detaljer når du skal bruke det senere. Applikasjonen har nå cach'et kartene lokalt på minnekortet til telefonen :)

Du kan zoome deg ut slik at du ser hele området det er aktuelt å bevege seg i på skjermen, trykke på meny, kartblad og "last ned område" så får du fem nivåer ned på kartet. En del enklere enn metoden du beskriver

Lenke til kommentar

Hvis du liker å gå tur i naturen eller være til sjøs og har lyst til å navigere i skikkelige kart fra Statens Kartverk så kan jeg på det varmeste anbefale Norgeskart fra Nordic Droid.

Tips om du ikke liker å bruke mye penger på datatrafikk: Bla deg gjennom hele området du har tenkt deg i når du er koblet til wifi. Husk å bla deg gjnnom området i flere målestokker så har du også litt mer oversikt og detaljer når du skal bruke det senere. Applikasjonen har nå cach'et kartene lokalt på minnekortet til telefonen :)

Vær klar over at norgeskart bruker enormt mye batteri.

Du kan zoome deg ut slik at du ser hele området det er aktuelt å bevege seg i på skjermen, trykke på meny, kartblad og "last ned område" så får du fem nivåer ned på kartet. En del enklere enn metoden du beskriver

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler:

m:IQ - Backup, Sync, Restore

Genialt og enkelt program som lar deg synkronisere meldinger, kontakter, kalenderoppføringer, bilder og mer opp mot m:IQ sin nettside. Kan settes opp til å synkronisere når som helst, til å synkronisere så fort du er tilkoblet Wi-Fi eller akkurat når du selv vil. Kjekt å ha hvis du skal roote telefonen, bytte ROM, hvis du bare har vært så uheldig og ødelagt telefonen din (bare husk å synk når du har sjansen) eller om du skal ha deg en ny mobil (finnes også til WM, Symbian og BlackBerry).

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler:

m:IQ - Backup, Sync, Restore

Genialt og enkelt program som lar deg synkronisere meldinger, kontakter, kalenderoppføringer, bilder og mer opp mot m:IQ sin nettside. Kan settes opp til å synkronisere når som helst, til å synkronisere så fort du er tilkoblet Wi-Fi eller akkurat når du selv vil. Kjekt å ha hvis du skal roote telefonen, bytte ROM, hvis du bare har vært så uheldig og ødelagt telefonen din (bare husk å synk når du har sjansen) eller om du skal ha deg en ny mobil (finnes også til WM, Symbian og BlackBerry).

Det er verdt å tipse om at hvis man ikke aktivt går inn og fjerner det så er innstillingen at alle bilder og video man synker fra telefonen er tilgjengelig på "public page" i mIQ.......

Men lett å fjerne det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...