Nemezis Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Etter mye om og men har jeg endelig fått roota htc heroen min, men jeg sliter med marketenabler. Får til og fake provider, men jeg får ikke opp paid apps. Må jeg restarte telefonen etter at det er blitt faket? I såfall forsvinner settingsene mine etter hver restart og den står fortsatt på norsk. Noe jeg gjør feil? Setter den til t-mobile US med koden 310260 Fixed; Måtte laste ned MarketAccess 1.0.6 Endret 13. august 2010 av Nemezis Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvis du liker å gå tur i naturen eller være til sjøs og har lyst til å navigere i skikkelige kart fra Statens Kartverk så kan jeg på det varmeste anbefale Norgeskart fra Nordic Droid. Tips om du ikke liker å bruke mye penger på datatrafikk: Bla deg gjennom hele området du har tenkt deg i når du er koblet til wifi. Husk å bla deg gjnnom området i flere målestokker så har du også litt mer oversikt og detaljer når du skal bruke det senere. Applikasjonen har nå cach'et kartene lokalt på minnekortet til telefonen Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 @Nemezis Reboot --> still inn Marketenabler --> åpne Market Eller bare bruk Marketaccess Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nuvel, jeg har ikke paid apps tilgang så jeg må vel finne noe annet. Hva med å skaffe seg tilgang? Om du ikke vil roote kan du vel spandere på deg et sim-kort fra england for kr 15 inkl frakt på ebay? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nuvel, jeg har ikke paid apps tilgang så jeg må vel finne noe annet. Denne fungerer fint og er gratis. Den HTC_IME MOD, krever det noe root eller vas? Kunne tenkt meg å prøvd et forbedret HTC tastatur, for etter 2.2 så ble det rett og slett ræv i forhold til 2.1.... Det er ikke rart du har så mange poster på det forumet her, generelt så mangler jo folk helt egeninnsats... Første treff på Google er denne siden hvor du finner all den informasjonen du søker og mer til. Kortversjon: Nei, du trenger ikke root. /Espen Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Tillater meg å poste denne one touch root access appen da jeg er 99% sikker på at det ikke er paid app og nei, jeg fant det ikke på noen luguber pirat site Universal AndRoot Funka gull for meg og er stor fornøyd. Brukte marketaccess app for tilgang til paid apps Litt mer info til de som er skeptiske Min lenke Endret 13. august 2010 av Nemezis Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kjipt at den visstnok ikke funker på Legend da. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 TweetDeck til Android ute i beta. De gjør litt ekstra stas på Android. Android-versjonene som rulles ut vil nemlig være grunnlaget for fremtidige versjoner av appen til iPhone. Lenke til kommentar
leetlady Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Creds for flott program leetlady! Håper det kommer mer slike kvalitets apps som gjør hverdagen enklere Takker! Jo... jeg håper det jeg og. Finns ikke så mange norske apper som er verdt å laste ned per dags dato. iPhone blir jo stadig prioritert, og vi Android'ere diskriminert. Men nå som Android fått godt tak i massene tror jeg dette vil endre seg. Litt feedback etter grundigere testing Det hadde vært flott med en auto update funksjon. Altså at programmet sjekker jevnlig etter oppdateringer og feks sier ifra når pakka er klar for henting Det ble vurdert, tro meg, men det ville sluke mye prosessor kraft å ha det kjørendes i bakgrunnen med en timer som skulle sjekke så og så ofte. Det vil med stor sannsynlighet bli implementert push meldinger til applikasjonen fra baksystemene til Posten så småningom, men det vil kreve store endringer i Postens systemer, og for å endre ting der så må det en del tid og penger til så det var ikke mulighet å utføre dette i løpet av vårt hovedprosjekt som varte i 4 måneder Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Litt feedback etter grundigere testing Det hadde vært flott med en auto update funksjon. Altså at programmet sjekker jevnlig etter oppdateringer og feks sier ifra når pakka er klar for henting Det ble vurdert, tro meg, men det ville sluke mye prosessor kraft å ha det kjørendes i bakgrunnen med en timer som skulle sjekke så og så ofte. ... Hmm, den ville vel ikke brukt så veldig mye mer enn alle de andre programmene folk har kjørende i bakgrunnen? (E-post, facebook-klienter, twitter-klienter, værmelding, kalendersynk osv.) Så sant man kunne konfigurert hvor ofte den skulle sjekket så tror jeg det hadde økt verdien til programmet mye. Men, ellers ser det ut som en finfin app. Gratulerer med vel gjennomført prosjekt! Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kjipt at den visstnok ikke funker på Legend da. Står at den ikke skal funke på europeisk HTC hero heller, men den funket helt fint på min Lenke til kommentar
akle Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg bruker LauncherPro og lurer på om det finnes noen widgets som ligner på Friendstream. Viktigst med facebook. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Tweetdeck krasjer hver gang jeg skal prøve å sjekke DM,skjedd med noen andre eller kun meg? Vet at det er beta og at sånt selvfølgelig skjer,bare lurer om det skjer med alle. Har HTC Hero med 2.1 stock. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det ble vurdert, tro meg, men det ville sluke mye prosessor kraft å ha det kjørendes i bakgrunnen med en timer som skulle sjekke så og så ofte. Vi vet et par ting, uavhengig av OS: 1) Det sluker ikke ressurser å sende et request til en web side og parse et lite resultat, 2) selv om det hadde gjort det er det snakk om et sekunds aktivitet med langt mellomrom. Den eneste måten dette kan kreve mye ressurser på, er elendig kode eller et håpløst operativsystem. Android har både klasser og et helt begrep (Services) akkurat for denne typen funksjonalitet, og vi bør vel kunne anta at de ikke blør systemet tørt med en gang man tar de i bruk. Dere har nå klart å lage applikasjonen, så jeg ser ingen grunn til at dere vil klare å tulle til koden tilstrekkelig heller. Selvfølgelig er det mer elegant med push meldinger, men at det er noen nevneverdig utfordring å polle et par ganger i timen uten å knele telefonen har jeg liten tro på. Okke som, god jobb med applikasjonen. Den vil komme veldig godt med for oss stamkunder av ymse nettbutikker. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Finnes det noen egen app til diskusjon.no? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nei, du må nok bruke nettleseren. Anbefaler Opera Mini siden den bruker lite med datatrafikk Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Finnes det noen egen app til diskusjon.no? Det hadde vært sweet. Noen burde lage! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Creds for flott program leetlady! Håper det kommer mer slike kvalitets apps som gjør hverdagen enklere Takker! Jo... jeg håper det jeg og. Finns ikke så mange norske apper som er verdt å laste ned per dags dato. iPhone blir jo stadig prioritert, og vi Android'ere diskriminert. Men nå som Android fått godt tak i massene tror jeg dette vil endre seg. Litt feedback etter grundigere testing Det hadde vært flott med en auto update funksjon. Altså at programmet sjekker jevnlig etter oppdateringer og feks sier ifra når pakka er klar for henting Det ble vurdert, tro meg, men det ville sluke mye prosessor kraft å ha det kjørendes i bakgrunnen med en timer som skulle sjekke så og så ofte. Det vil med stor sannsynlighet bli implementert push meldinger til applikasjonen fra baksystemene til Posten så småningom, men det vil kreve store endringer i Postens systemer, og for å endre ting der så må det en del tid og penger til så det var ikke mulighet å utføre dette i løpet av vårt hovedprosjekt som varte i 4 måneder Du kan enkelt sette programmet (helst en service da) ditt til å bli vekket og kjøre en metode ved et gitt intervall uten at programmet trenger kjøre av den grunn... Faktisk trenger ikke engang telefonen å kjøre, når du starter telefonen igjen vil også servicen din starte hvis tiden har gått ut... Dette hadde vært en fin funksjon, faktisk en funksjon som gjør at jeg heller bruker "pakkespor", dessverre. /Espen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Finnes det noen egen app til diskusjon.no? Det hadde vært sweet. Noen burde lage! Jeg hadde gjort det om jeg hadde kompetansen til det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det finnes så vidt jeg kan huske en app til den typen board diskusjon.no benytter seg av, men for at disk.no skal fungere i den kreves det noe oppgradering/endring av diverse på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå