LtdEdFred Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Det er ingen plikt for noen til å søke i tråder (selv om det vanligvis er det enkleste for alle), og det er ikke sikkert at alle har fått med seg hvordan/eller muligheten til å søke inne i trådene heller. Vanlig høflighet er å hjelpe når noen spør etter hjelp. Så enten hjelper man, eller så overser man spørsmålet om hjelp. Personlig synes jeg det er synd at det ikke er en plikt. Det burde det nemmelig være. Spør du meg så er det nettopp det å prøve selv som er vanlig høflighet og ikke bare spørre for den minste ting. Det har rett og slett blitt alt for lett å få et kjapt svar på ethvert bagatellmessig spørsmål så folk har blitt late. For medlemmer som bare er innom nå og da så virker det neppe som et problem, men for brukere som er innom nesten hver dag så er det irriterende å se gang på gang at noen spør de samme spørsmålene som har blitt stilt så utrolig mange ganger før. Det er ikke uten grunn at sider som http://www.justfuckinggoogleit.com/ og http://lmgtfy.com/ har blitt opprettet. CThomassen: Jeg skal si meg enig i at diskusjon.no's søk ikke er spesielt bra. Men Google finner også treff på diskusjon.no. Et søk på tilgang til betal apps android gir mange vettuge svar. Tilgang til betalte apps tar ikke veldig lang tid å fikse heller. Vil du KUN ha treff på diskusjon.no (fordi du er medlem her eller av andre grunner) kan du fortsatt bruke Google som søkemotor. Bare skriv f. eks: tilgang til betal apps android site:diskusjon.no i søkefeltet til Google og du vil kun få treff på nettopp diskusjon.no. Lykke til og jeg håper du tar en liten runde på Google neste gang Endret 6. august 2010 av Baltazar 2 Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Så istedenfor å gi ett kjapt svar, så har det blitt to sider med forumpiss. Og om ett spørsmål blir stilt ofte så er det verdt å svare ofte også. Og kanskje legge inn i første innlegg. I begge tilfeller minker sjansen for at det blir stilt igjen siden folk leser de siste sidene og de to tre første. Kort oppsummert, du bruker like lite energi på å klippe og lime ett gammelt svar (selv om det forsvinner i mengden etter en dag) som å fortelle at du ikke gidder å svare (det også forsvinner i mengden etter en dag). Og gir du ett svar og ikke ett skuldertrekk så blir tonen mye bedre på forumet også. Akkurat det gjelder ALLE forum. Lenke til kommentar
Krulla Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har en xperia x10 mini pro. Ønsker utvide minnet med et større minnekort. Har oppdaget at det er billige alternativer med samme størrelse. Er det forskjell på kvalitet fra billig til dyr? Noe jeg skal se etter når det gjelder spesifikasjoner? Vil skaffe meg ett med 16 giga. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har en xperia x10 mini pro. Ønsker utvide minnet med et større minnekort. Har oppdaget at det er billige alternativer med samme størrelse. Er det forskjell på kvalitet fra billig til dyr? Noe jeg skal se etter når det gjelder spesifikasjoner? Vil skaffe meg ett med 16 giga. Du bør se etter class (klasse) som forteller om overføringshastigheten på kortet. Du har fra 2 (dårligst) til 10 (best). Dustin.no har begge deler der klasse 2 går for under 300,- mens klasse 10 ligger over 600,-! Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei Noen som vet om følgende programmer: -Telefonlås med kode - dvs tastelås med kode -Excel editor som er gratis -Word editor som er gratis Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Tastelås med kode er standard i froyo, så hvis du har en desire er det bare å gjennomføre siste oppgradering, så er du i boks Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har en SE x10..så leter etter et progrm som tar seg av saken.. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Da kjenner jeg ikke til noen dessverre.. Er ikke opplåsningsmønster bra nok? Lenke til kommentar
Krulla Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Har en xperia x10 mini pro. Ønsker utvide minnet med et større minnekort. Har oppdaget at det er billige alternativer med samme størrelse. Er det forskjell på kvalitet fra billig til dyr? Noe jeg skal se etter når det gjelder spesifikasjoner? Vil skaffe meg ett med 16 giga. Du bør se etter class (klasse) som forteller om overføringshastigheten på kortet. Du har fra 2 (dårligst) til 10 (best). Dustin.no har begge deler der klasse 2 går for under 300,- mens klasse 10 ligger over 600,-! Noen som vet hvilken klasse minnekortet på xperia mini pro har som standard? Jeg har tatt det ut og prøvd lese på det, men ser rett og slett for dårlig Endret 7. august 2010 av Krulla Lenke til kommentar
gohando5 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Noen som vet hvordan man sletter loggen for hva man har søkt på i Market? Og hvordan finner dere betalings apps? Det går ikke ann å kjøpe apps i Norge ennå, ang sletting tipper jeg det er bare å holde inne tilbake lenge nokk som på webben Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har en xperia x10 mini pro. Ønsker utvide minnet med et større minnekort. Har oppdaget at det er billige alternativer med samme størrelse. Er det forskjell på kvalitet fra billig til dyr? Noe jeg skal se etter når det gjelder spesifikasjoner? Vil skaffe meg ett med 16 giga. Du bør se etter class (klasse) som forteller om overføringshastigheten på kortet. Du har fra 2 (dårligst) til 10 (best). Dustin.no har begge deler der klasse 2 går for under 300,- mens klasse 10 ligger over 600,-! Noen som vet hvilken klasse minnekortet på xperia mini pro har som standard? Jeg har tatt det ut og prøvd lese på det, men ser rett og slett for dårlig Vil ganske enkelt tippe på klasse 2 eller 4. Lenke til kommentar
per.per Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Hei. Lurte på om dere kan hjelpe meg med en ting. lurer på hvordan jeg kan sjekke total utgående og innkomede samtaletid og sendte og mottatte sms. Har htc hero Takk Endret 7. august 2010 av per.per Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har samme spørsmål som Per.Per men jeg har SE X10 mini pro. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Noen som har en fullsize widget som viser oversikt over siste facebook oppdateringer? Ala. friends stream på htc. Har problemer med batterimåleren på min samsung spica. Viser 50% mens det egentlig er 10%, og tar så og si alltid feil. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Noen som vet hvordan man sletter loggen for hva man har søkt på i Market? Og hvordan finner dere betalings apps? Det går ikke ann å kjøpe apps i Norge ennå, ang sletting tipper jeg det er bare å holde inne tilbake lenge nokk som på webben Bare så det er nevnt i denne tråden, google-sjefen i Norge har endelig uttalt seg, og selv om det ikke loves en spesifikk dato, så antydes det en gang før jul. Bra nytt for Android-eiere. Ikke fullt så godt nytt for lommebøkene våre 1 Lenke til kommentar
per.per Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei. Lurte på om dere kan hjelpe meg med en ting. lur på hvordan jeg kan sjekke total utgående og innkomede samtaletid og sendte og mottatte sms. Har htc hero Takk Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei. Lurte på om dere kan hjelpe meg med en ting. lur på hvordan jeg kan sjekke total utgående og innkomede samtaletid og sendte og mottatte sms. Har htc hero Takk Last ned Phonalyzr. Lenke til kommentar
per.per Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei. Lurte på om dere kan hjelpe meg med en ting. lur på hvordan jeg kan sjekke total utgående og innkomede samtaletid og sendte og mottatte sms. Har htc hero Takk Last ned Phonalyzr. Men får jeg total tid fra jeg kjøpte mobilen til nå hvis jeg laster ned prog nå? 1 Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Etter oppdateringen til 2.2 på min Desire forsvant den muntlige varslingen av fotobokser i Navigon. Har nå forsøkt å laste ned CoPilot 8.2.0.218, som virker bra, men som etter det jeg kan se, ikke har stemmevarsling ved fotobokser, bare en beskjed på skjermen. Dette er temmelig hjelpeløst - da kan man like gjerne se etter boksene i veikanten. Noen som vet et navi-program for Android 2.2 som varsler fotobokser med stemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå