Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Med estrongs tror jeg bare du kan koble mot en ftp-server, så hvis ikke du kjører ftp-server på pc,n din vil jeg anbefale swiFTP.

Det er ftp-server for telefonen.

EStrongs støtter lesing og skriving av vanlige windows-shares, ikke bare FTP. Bare del en mappe PCen, og hvis telefonen er på samme nett, så kan du lese og skrive til den aktuelle mappen (gitt at du har satt rettighettene slik, da).

Takk for tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med estrongs tror jeg bare du kan koble mot en ftp-server, så hvis ikke du kjører ftp-server på pc,n din vil jeg anbefale swiFTP.

Det er ftp-server for telefonen.

EStrongs støtter lesing og skriving av vanlige windows-shares, ikke bare FTP. Bare del en mappe PCen, og hvis telefonen er på samme nett, så kan du lese og skrive til den aktuelle mappen (gitt at du har satt rettighettene slik, da).

Det stemmer, men det er jo ikke noe bedre enn ftp-biten i Estrongs. Du sitter fortsatt på telefonen og knoter,isteden for å gjøre det mye enklere fra pc,n der du har tilgang til alle mappene dine.

Estrongs bruker jeg feks.mot ftp-serveren på jobben når jeg ikke er der, men er jeg i samme bygg som pc,n jeg skal overføre fra/til er det swiftp som brukes over wifi.

To trykk på telefonen så er serveren igang, og så er det bare å koble til med Total Commander eller noe fra pc,n ..

Lenke til kommentar

Denne appen er sikkert nevnt, men det var en av de siste jeg brukte på min Desire før jeg solgte den. Syntes den var genial for å holde orden på pakker man har bestilt.

pakkespor - Sporing hos Posten.

79862-1.jpg

Fikk ikke til å legge til strekkoden.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Så man kan ikke få wifi-tethering uten å roote telefonen dersom man ønsker mifi-funksjonalitet på en HTC Desire?

Dette kom da i 2.2 oppdateringen for kort tid siden? Jeg kan hvertfall skru på wifi hotspot på min Desire og gå på nett via den trådløst fra PCen.

Lenke til kommentar

Gidder ikke lese gjennom 145 sider, når du kan lett svare med en gang og gjøre ting enklere, enn å klage om at det har blitt spurt om før.

Etter 395 innlegg her vet du enten utmerket godt hvor lett det er å søke i en tråd, eller så du kan pelle deg over til et forum der man liker idioter som gnåler om alt, ikke gidder å prøve å gjøre et forsøk på å finne noe selv, eller bidra, men i stedet fyller forumet med søppel og drit og totalt unødvendige spørsmål. Når folk sier det er nevnt før, skal du ikke slenge med leppa tilbake, men takke ydmykt for at han i det hele tatt gidder å svare på idiotien din, og SØKE SELV. Tard.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gidder ikke lese gjennom 145 sider, når du kan lett svare med en gang og gjøre ting enklere, enn å klage om at det har blitt spurt om før.

Etter 395 innlegg her vet du enten utmerket godt hvor lett det er å søke i en tråd, eller så du kan pelle deg over til et forum der man liker idioter som gnåler om alt, ikke gidder å prøve å gjøre et forsøk på å finne noe selv, eller bidra, men i stedet fyller forumet med søppel og drit og totalt unødvendige spørsmål. Når folk sier det er nevnt før, skal du ikke slenge med leppa tilbake, men takke ydmykt for at han i det hele tatt gidder å svare på idiotien din, og SØKE SELV. Tard.

Er ingen kløpper på søking så gidder ikke sitte i en time å søke når jeg kan skrive inn ett innlegg, hvorav det trengs kun ett svar for at noen kan være hyggelig å hjelpe meg. Det er to innlegg.

Istedet så får jeg et gnålesvar, så svarer jeg på det, så kommer sippesvaret, og nå mitt eget svar igjen. Det er fire innlegg! Dobbelt så mye "søppel og drit som er totalt unødvendige".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Det er ingen plikt for noen til å søke i tråder (selv om det vanligvis er det enkleste for alle), og det er ikke sikkert at alle har fått med seg hvordan/eller muligheten til å søke inne i trådene heller. :) Vanlig høflighet er å hjelpe når noen spør etter hjelp. Så enten hjelper man, eller så overser man spørsmålet om hjelp.

Man trenger ikke å bli sur, eller ufin fordi man mener at andre burde vite hvordan man skaffer seg den informasjonen selv uten hjelp i fra andre. Så i stedet for å klage på andre kan man feks vise hvordan man søker i tråden, så er det en mulighet for at brukeren velger dette alternativet neste gang, i stedet for etterspørre informasjonen i tråden. :)

Lenke til kommentar

Det er ingen plikt for noen til å søke i tråder (selv om det vanligvis er det enkleste for alle), og det er ikke sikkert at alle har fått med seg hvordan/eller muligheten til å søke inne i trådene heller. :) Vanlig høflighet er å hjelpe når noen spør etter hjelp. Så enten hjelper man, eller så overser man spørsmålet om hjelp.

Man trenger ikke å bli sur, eller ufin fordi man mener at andre burde vite hvordan man skaffer seg den informasjonen selv uten hjelp i fra andre. Så i stedet for å klage på andre kan man feks vise hvordan man søker i tråden, så er det en mulighet for at brukeren velger dette alternativet neste gang, i stedet for etterspørre informasjonen i tråden. :)

Som jeg skulle sagt det selv. Har ingen hensikt med å være ufin. Svar høflig på spørsmålet eller la være å svare, enkelt og greit :)

Og nå over til hva tråden handler om igjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...