Krankemot Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har ett amerikansk AT&T simkort selv. det fungerer utmerket Lenke til kommentar
samaron Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Jeg har ett amerikansk AT&T simkort selv. det fungerer utmerket Takker for svar! Da får jeg lete frem esken til iPhonen min og putte i SIM-kortet. For å være litt on-topic: Battle.net Mobile Authenticator er anbefalt app til dere som spiller WoW, SC ol. Ekstra sikkerhet til din konto, og det er helt gratis! Endret 3. august 2010 av samaron Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Men det suger litt hvis telefonen faller i bakken og dør, får fuktskade eller blir stjålet. Da kommer du plutselig ikke inn på WoW mere. Derfor er nok keychain-boksen beste valget, den har du ikke med deg noensteder. Endret 3. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Men det suger litt hvis telefonen faller i bakken og dør, får fuktskade eller blir stjålet. Da kommer du plutselig ikke inn på WoW mere. Derfor er nok keychain-boksen beste valget, den har du ikke med deg noensteder. Jeg vet ikke hva feilraten på de fysiske kodegeneratorene er, men min døde under ett år etter at jeg kjøpte den. Jeg måtte leke sisten med Blizzard support et par dager før jeg fikk fjernet den fra kontoen. Nå bruker jeg Mobile Authenticator og trøster meg med at sist gang jeg klarte å kjøre en telefon gjennom vaskemaskinen var rundt 10 år siden. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fant nettopp en lovende app. Dere med Root har sikkert hatt det en stund, men for oss andre er dette "nytt". SDMove. Dette er en hendig liten sak som snuser opp de apps'ene som kan flyttes til SD-kortet, og gir deg muligheten til å gjre dette. Søk på market på "sdmove". Liggerforøvrig for øyebikket på forsiden til http://www.droidapps.org/ Ligger som nr 2. Lenke til kommentar
samaron Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Flere her som har problemer med betal-apps? 1/4 jeg har kjøpt gikk igjennom, resten har nå i ett døgn surret på "Authorizing download". Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Fant nettopp en lovende app. Dere med Root har sikkert hatt det en stund, men for oss andre er dette "nytt". SDMove. Dette er en hendig liten sak som snuser opp de apps'ene som kan flyttes til SD-kortet, og gir deg muligheten til å gjre dette. Søk på market på "sdmove". Liggerforøvrig for øyebikket på forsiden til http://www.droidapps.org/ Ligger som nr 2. Denne fungerer vel bare med Froyo? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Fant nettopp en lovende app. Dere med Root har sikkert hatt det en stund, men for oss andre er dette "nytt". SDMove. Dette er en hendig liten sak som snuser opp de apps'ene som kan flyttes til SD-kortet, og gir deg muligheten til å gjre dette. Søk på market på "sdmove". Liggerforøvrig for øyebikket på forsiden til http://www.droidapps.org/ Ligger som nr 2. Denne fungerer vel bare med Froyo? Ja, for det er kun med FroYo man kan flytte apps. Om man ikke rooter da. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 noen som vet om det finnes; -flere / bedre vekkerklokker -batterioversikt (hva som bruker og sluker strøm, og evt enkelt slå av programmet) -treningshjelp/logg -god nettleser -kjekke spill -gratis musikk -valutakalkulator, med iallfall de viktigste valutaene i verden -en app for å se hvor mange sms du har sendt, samt hvor mangen minutter ut du har ringt? (en lignende den f.eks SE w300i har) -en app som kan 'synkroniseres' med abonnementet ditt, så du kan se hvor mye penger du har brukt på sms/ringing -app for gps der du kan si "jeg står her, når jeg har gått meg vill, skal du ta meg raskest og best tilbake til dette punktet". praktisk i ukjente byer der du vil finne tilbake til bilen.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 noen som vet om det finnes; -flere / bedre vekkerklokker Alarm Klock -batterioversikt (hva som bruker og sluker strøm, og evt enkelt slå av programmet) BatteryTime Lite -treningshjelp/logg RunKeeper -god nettleser Opera Mini -kjekke spill Slugs, Puzzle Blox Arcade, My Paper Plane Lite, Jewels, Gem Miner, Bonasi Blast, Bebbled, Cestos, Paper Toss, Papijump, Brain Genius Deluxe, Baseball Superstar 2009 -gratis musikk Music Junk -valutakalkulator, med iallfall de viktigste valutaene i verden Currency Converter 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Prøv hyper jump! Supert spill Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 @ Mutu : Tusen takk! hadde aldri trodd noen ville svare på så mangen! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 @ Mutu : Tusen takk! hadde aldri trodd noen ville svare på så mangen! Bare hyggelig Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Prøv hyper jump! Supert spill Jeg prøvde det. Første gang var wtf. Samme var andre gang. Tredje og fjerde gang, da skjønte jeg plutselig spillet. Det var gøy Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Extended Controls er å annbefale! Isteden for bare de vanlige støm kontrollene har jeg i tillegg autorotate og airplane mode on/off. OG når men trykker på lys-styrke-knappen har jeg valgt at det skal komme opp en slider+en boks der man kan huke av for auto brightness Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Extended Controls er å annbefale! Isteden for bare de vanlige støm kontrollene har jeg i tillegg autorotate og airplane mode on/off. OG når men trykker på lys-styrke-knappen har jeg valgt at det skal komme opp en slider+en boks der man kan huke av for auto brightness Jeg vil heller anbefale SwitchPro Widget fordi du kan selv velge rekkefølgen på hva den første, andre, tredje............. knappen skal være på din widget. Dette er noe du ikke kan med Extended Controls. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Extended Controls er å annbefale! Isteden for bare de vanlige støm kontrollene har jeg i tillegg autorotate og airplane mode on/off. OG når men trykker på lys-styrke-knappen har jeg valgt at det skal komme opp en slider+en boks der man kan huke av for auto brightness Jeg vil heller anbefale SwitchPro Widget fordi du kan selv velge rekkefølgen på hva den første, andre, tredje............. knappen skal være på din widget. Dette er noe du ikke kan med Extended Controls. Jo, det kan du. Er bare å legge dem til i den rekkefølgen du vil ha dem... (Vil du ha GPS først, legg til GPS først...) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Takker EDIT: Oi, det stemmer. Får prøve SwitchPro og se hvem jeg liker best Endret 4. august 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Extended Controls er å annbefale! Isteden for bare de vanlige støm kontrollene har jeg i tillegg autorotate og airplane mode on/off. OG når men trykker på lys-styrke-knappen har jeg valgt at det skal komme opp en slider+en boks der man kan huke av for auto brightness Jeg vil heller anbefale SwitchPro Widget fordi du kan selv velge rekkefølgen på hva den første, andre, tredje............. knappen skal være på din widget. Dette er noe du ikke kan med Extended Controls. Jo, det kan du. Er bare å legge dem til i den rekkefølgen du vil ha dem... (Vil du ha GPS først, legg til GPS først...) Hmmm, dette må jeg teste på nytt igjen da hehe. Men nå håper jeg at du ikke mener at du kan legge dem til i den rekkefølgen du vil med disse 1x1 widgets greia. Jeg tenker på denne 4x1 widget greia at du kan velge selv hvilken ting du vil ha først osv. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bare huk av den du fil ha først først, så kommer det i den rekkefølgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå