Re-Offender Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fikk brukt CoPilot Live da jeg var i Riga hele forrige uke og det fungerte veldig bra Hadde på forhånd lastet ned Europa"pakken" på 1,5GB, og kartene var veldig oppdaterte og det var også masse POI lagt inn i disse. Så for de som ønsker GPS-program til Android kan denne anbefales varmt! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bifaller denne! CoPilot fungerer som gull (bortsett fra at den vil ha meg til å kjøre om Nordstrand når jeg kjører Mosseveien fra Oslo til Østfold).... Lenke til kommentar
Suv Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Noen som vet om det er et gps-program til htc hero hvor man kan laste opp gpx-kartfiler for bruk? Trenger et gps program man kan buke til fjells og som kartet ligg på telefonen. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bifaller denne! CoPilot fungerer som gull (bortsett fra at den vil ha meg til å kjøre om Nordstrand når jeg kjører Mosseveien fra Oslo til Østfold).... Det er jo imponerende at CoPilot legger områdeskjønnhet inn i formelen når strekningen regnes ut Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Finnes det en god sambashare-browser? Eller en skikkelig fungerende Orb-klient? Vil gjerne ha tilgang til filene på datamaskinen med Heroen Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Skulle gjerne sett en Spotify fjernkontroll noe ala GMote.. Noen som har vært borti noe sånnt enda? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Remotify Endret 2. oktober 2009 av khaffner Lenke til kommentar
emilg07 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 finner ikke remotify på market... noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 finner ikke remotify på market... noen som kan hjelpe? Last ned barcode-scanner fra Market. Så trykker du på linken til han over deg og bruker barcode-scanneren til å scanne den firkanten. Da linker den deg til programmet som du kan laste ned. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Eventuelt bare laste ned apk-fila på siden jeg linket til og installere den Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvilken Gameboy emulator kan bruke trackballen skikkelig? Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er det noen RSS readers som henter data fra google sin løsning som kan dekke en skjerm (widget) på Hero med feeds? Lenke til kommentar
K N Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er vel ikke en liten mulighet for å få til spotify på HTC Hero uten å ha premium konto ? Desverre befinner det seg mer fluer enn kontanter i lommeboken min for tiden. Kjører via WiFi, så trafikken er ikke så mye å tenke på. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Men hvis du klarer å finne deg en invite kan du teste wimp. Den har ikke caching av spillelister, men du kan i alle fall spille så lenge du har wifi. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ingen mulighet for å teste wimp på mobilen om man kun har invite til pc versjonen? Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
pharao-dn Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Bestilte en Hero i dag. Lest gjennom og fått mange gode tips. Det jeg egentlig lurer på er hva disse strekkodene er til? Fungerer de som linker? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, men jeg har ikke funnet et godt fungerende program til det. Forslag anyone? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, men jeg har ikke funnet et godt fungerende program til det. Forslag anyone? Barcode Scanner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå