Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

MEN, markedet her er jo totalt forskjellig? Må finnes utrolig mange flere(Og bedre) widgets til sense som har en mye større bruker og utvikler gruppe enn Launcherpro?

Tror du misforstår. Sense-widgetene fungerer kun i Sense. Ellers funker alle andre widgets overalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville heller gått for ADW.Launcher.

Tester det nå :)

edit: Ikke helt fornøyd, fortsetter nok med Launcher Pro på mobilen. Likte ikke å scrolle sideveis i app-drawern og kan ikke tilpasse docken. Men ellers likte jeg alle innstillingsmulighetene; spesielt det med fargene.

Forklar gjerne løsninger på minusene jeg ga.

edit2: Kan dere anbefale en Launcher som fungerer på Android 1.6? Verken Launcher Pro eller ADW funker på tableten min som kjører 1.6 :(

edit2.1: Etter litt googling ser det ut som at ADW skal funke på 1.6 :ermm:

Men likevel, tips til andre Launchere?

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Scrolling i App Drawer velger du under "Drawer settings" :tease:

Dockbar stiller du inn under UI settings. Merk at du ogsp kan ha flere snarveier i en egen snarveisdock som du får frem ved å scrolle appmenu-knappen oppover, men den synes jeg blir litt for tungvinn.

Lenke til kommentar

Jeg har nå prøvd følgende launchers på tableten min:

Launcher Pro - Lot seg ikke installere

ADW - Lot seg ikke installere

Helix Launcher - Lot seg ikke installere

Helix Launcher 2 - Lot seg ikke installere

Helix Launcher DONUT - Buggy; låser seg.

Launcher+ - Lot seg ikke installere

Tag Home - Beste hittil, men ikke perfekt.

Home++ - For lite innstillingsmuligheter. Tull med bakgrunnsbilde.

aHome - Fryser, etterslep, kan ikke fjerne widgets.

Fins det flere alternativer der ute?

Jeg ber ikke om mye, men flest mulig av punktene under:

- Svart bakgrunn på drawer

- Mulighet for å fjerne tekst under ikoner, gjerne også i drawer

- Dock

- Skjule Notification, få den frem med Home-knappen

- Mulighet for kun 1 homescreen

Prøver hva som helst nytt, selv om dere ikke vet om det matcher punktene over :)

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Hei,

Jeg lurer på to ting:

1. Finnes det ett godt "turn by turn"bil navigeringsprogram på markedet, som er gratis. Helst med mulighet for offline-kart.

2. Noen som vet om Tv2 har tenkt å utvikle app til android, som Tv2sporten og tour de france appene som er på Iphone? De er helt genial og hadde vært bra å ha på min HTC.

Lenke til kommentar

Kan dere anbefale en Launcher som fungerer på Android 1.6?

Zeam Launcher fungerer fint på android 1.6, liker denne bedre enn mange av de andre.

Takk for tipset; det er nå testet.

Den hadde en bug her; midt på skjermen var en stor svart bolk som var der av og til. Kan ikke ha det sånn :)

Lenke til kommentar

Har testa både ADW og Launcher Pro nå, og holder en knapp på Launcher Pro.

Noen viktige forskjeller:

- Launcher Pro kan velge look på ikoner i dock (stiliserte eller app-ikon), ADW har bare app-ikon

- Launcher Pro har tre docks, ADW har bare en

- ADW har en shortcut-mappe-ting på app-knappen i dock, har ikke utforsket denne ennå, vet ikke helt hvordan den fungerer

- Klikk-og-hold i dock for å legge til action/app, føles mer som standard Android-oppførsel enn ADW sin hold-og-dra-app-til-dock

- Launcher Pro har egne widgets, har ikke utforsket disse ennå

- Home-knappen til Launcher Pro kan konfigureres til Sense-oppførsel (til default homescreen om man ikke står der allerede, i så fall skjermoversikt), ADW har ikke denne muligheten (stort minus)

Begge er helt OK, men jeg kommer nok til å avinstallere ADW og beholde Launcher Pro som default. Liker stock Android-looken.

Legger ved et screenshot av min HTC Legend med Launcher Pro (har tre docks som er nesten helt like bortsett fra browser, har en med Opera (vist), en med stock browser og en med fil-explorer):

post-14496-1279745539,8743_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...