Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Når eg kjører launcherpro, da kjører ikke HTC sine widgeter i det hele tatt? Sense er helt stoppet det da? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jupp. Test det ut, mange som går fra sence til LP. Noe de savner er htc-widgets, noe LauncherPro Plus skal ordne etterhvert. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Korrekt; men er usikker på om Sense sin Notification-linje blir igjen eller om LauncherPro har sin egen som likner Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Noe de savner er htc-widgets, noe LauncherPro Plus skal ordne etterhvert. Ikke helt riktig. Sense widgets kommer det nok aldri støtte for, men LauncherPro Plus skal få widgets som likner. Korrekt; men er usikker på om Sense sin Notification-linje blir igjen eller om LauncherPro har sin egen som likner Ingen homescreens gjør noe med notification-linja, så det er den samme som før. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Notification linja er Android det altså? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Notification linja er Android det altså? Ja, og man kan jo fortsatt bruke applikasjonene til sense som kontakter og ringe-appen som jeg savnet når jeg brukte stock-android. Kjøpte også naturligvis launcher pro plus! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Har alle som bruker Tele2 (og ikke registrerte telefonen sin først med et annet sim-kort) problemer med å finne norske apps i Marked? Når jeg søker på Dustin, får jeg bare opp den svenske appen. Samme her. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Finnes det noen gode for det vanlige tastaturet? Har testet både swype og swiftpro, men per idag støtter begge kun engelsk. Noen tips? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) HTC IME, omtrent som HTC Desire sitt tastatur, bare forbedret Endret 20. juli 2010 av Invisible_Elf Lenke til kommentar
carwin Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Finnes det noen gode for det vanlige tastaturet? Har testet både swype og swiftpro, men per idag støtter begge kun engelsk. Noen tips? Jeg bruker SlideIt, og trives med det. Du kan laste ned norsk språkpakke i tillegg. Det koster noen kroner, men det finnes en demoversjon i market. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hehehe... SlideIt såg helt sykt ut Lenke til kommentar
carwin Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hehehe... SlideIt såg helt sykt ut Det krever litt tilvenning, men det går rimelig kjapt å skrive når det først "sitter". Du kan også legge til egne ord, og forkortelser for setninger som brukes ofte. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Tester Launcher Pro nå, men ser ikke heeelt hvorfor dette skal være bedre enn Sense. Jeg får færre homescreens, det er dumt. Shortcuts til nettleser, meldinger og kontakter nederst, det er bra. "Ting" fungerer annerledes, det er bra/dumt/vanesak. Noe spess jeg går glipp av som ikke jubler av glede over dette? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Tester Launcher Pro nå, men ser ikke heeelt hvorfor dette skal være bedre enn Sense. Jeg får færre homescreens, det er dumt. Shortcuts til nettleser, meldinger og kontakter nederst, det er bra. "Ting" fungerer annerledes, det er bra/dumt/vanesak. Noe spess jeg går glipp av som ikke jubler av glede over dette? Jepp. Du går i samme fella som meg. Du må jo finne ut av ting før du klager på mangler. Man kan velge antall homescreens. Opp til 7 stk. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Launcher Pro kan ha 7 homescreens. Trykk home, så du er på en homescreen. Så Menu --> Preferences --> Homescreen Settings --> Number of Screens Der kan du velge opp til 7 homescreens og velge hvilken som er default Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Sjønner ikke helt, hva er bedre med launcher pro enn sensen? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Jeg liker at man kan stille inn så og si alt. Antall homescreens; hastigheten på animasjoner, tilpasse docken nederst, etc etc. Sense ser likt ut overalt, jeg vil ha noe JEG har egendefinert Endret 20. juli 2010 av khaffner Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Men du mister muligheten til å bruke Widgets? Da mister du jo en MEGET stor pluss ? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg mister muligheten til Sense-widgetene ja; men jeg har funnet gode erstatninger. Dessuten skal teamet bak Launcher Pro lage egne widgets som skal erstatte Sense-widgetene. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 MEN, markedet her er jo totalt forskjellig? Må finnes utrolig mange flere(Og bedre) widgets til sense som har en mye større bruker og utvikler gruppe enn Launcherpro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå