Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe de savner er htc-widgets, noe LauncherPro Plus skal ordne etterhvert.

Ikke helt riktig. Sense widgets kommer det nok aldri støtte for, men LauncherPro Plus skal få widgets som likner.

Korrekt; men er usikker på om Sense sin Notification-linje blir igjen eller om LauncherPro har sin egen som likner

Ingen homescreens gjør noe med notification-linja, så det er den samme som før.

Lenke til kommentar

Notification linja er Android det altså?

Ja, og man kan jo fortsatt bruke applikasjonene til sense som kontakter og ringe-appen som jeg savnet når jeg brukte stock-android.

Kjøpte også naturligvis launcher pro plus!

Lenke til kommentar

Finnes det noen gode for det vanlige tastaturet? Har testet både swype og swiftpro, men per idag støtter begge kun engelsk. Noen tips?

Jeg bruker SlideIt, og trives med det. Du kan laste ned norsk språkpakke i tillegg. Det koster noen kroner, men det finnes en demoversjon i market.

Lenke til kommentar

Tester Launcher Pro nå, men ser ikke heeelt hvorfor dette skal være bedre enn Sense. Jeg får færre homescreens, det er dumt. Shortcuts til nettleser, meldinger og kontakter nederst, det er bra. "Ting" fungerer annerledes, det er bra/dumt/vanesak. Noe spess jeg går glipp av som ikke jubler av glede over dette?

Lenke til kommentar

Tester Launcher Pro nå, men ser ikke heeelt hvorfor dette skal være bedre enn Sense. Jeg får færre homescreens, det er dumt. Shortcuts til nettleser, meldinger og kontakter nederst, det er bra. "Ting" fungerer annerledes, det er bra/dumt/vanesak. Noe spess jeg går glipp av som ikke jubler av glede over dette?

Jepp. Du går i samme fella som meg. Du må jo finne ut av ting før du klager på mangler. Man kan velge antall homescreens. Opp til 7 stk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...