Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes en betalt app for LauncherPro nå "LauncherPro Plus" for $2,99, trekkpunktet er vel flere widgets, er kun en så lenge men flere skal komme. Dette ble lett min første paid app. Han har vært fantastisk flink med denne launcheren.

Betalte via paypal, så ingen root eller utenlandsk sim trengs!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Det finnes en betalt app for LauncherPro nå "LauncherPro Plus" for $2,99, trekkpunktet er vel flere widgets, er kun en så lenge men flere skal komme. Dette ble lett min første paid app. Han har vært fantastisk flink med denne launcheren.

Jeg trengte ikke mange sekunders betenkningstid før jeg kjøpte den. LauncherPro er noe av det beste som har skjedd for min telefon. All ære til han som har utviklet denne genistreken.

Lenke til kommentar

Hva mener du med at man trenger root?

Lenke til kommentar

Hva mener du med at man trenger root?

En måte å få tilgang til paid-apps på er å roote; så bruke et program som gir deg tilgang.

Lenke til kommentar

Jeg trengte ikke mange sekunders betenkningstid før jeg kjøpte den. LauncherPro er noe av det beste som har skjedd for min telefon. All ære til han som har utviklet denne genistreken.

Ka oppnår eg med å kjøpe denne appen?

Lenke til kommentar

Ka oppnår eg med å kjøpe denne appen?

Du får sjekke da...

Lenke til kommentar

Kan hinte om at Dustin.no kom nettopp med en app til android!

Du har vel tilfeldigvis ikke link/QR?

Edit: Fant det nå, og QR er:

applink.png

Bare å søke på "dustin" i markedet :)

Edit: tooooo late :p

Endret av tjn
Lenke til kommentar

Man har ikke snarveier til alle ting. Widgetene finner eg som Skrivebordsdingser, og man kan finne de vanlige snarveiene.

Men eg ønsker et klikkbart ikon til programmene eg har liggende og som eg bruker ofte. I Sense velger eg bare Programmer, så kommer det et ikon som åpner f.eks TaskManager. I Launcherpro fikk eg kun lagt inn widgeten til TaskManager som jo killer ikke åpner programmet.

Må lete litt til :)

Edit: Var bare å holde fingeren over ikonet inne i programmenyen så kunne eg legge det der eg ville...... Dust.... ;)

Takker Khaffner. Da ser eg ikke problemet når man får en skikkelig kalender widget til launcherpro.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Man har ikke snarveier til alle ting. Widgetene finner eg som Skrivebordsdingser, og man kan finne de vanlige snarveiene.

Men eg ønsker et klikkbart ikon til programmene eg har liggende og som eg bruker ofte. I Sense velger eg bare Programmer, så kommer det et ikon som åpner f.eks TaskManager. I Launcherpro fikk eg kun lagt inn widgeten til TaskManager som jo killer ikke åpner programmet.

Må lete litt til :)

Du kan jo åpne programlisten, holde inne et program og få snarveien ut på skrivebordet slik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...