LeChock Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg bruker Handcent for sms`ing. Er det mulig å få vekk de stygge grønne smileyene? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det finnes en betalt app for LauncherPro nå "LauncherPro Plus" for $2,99, trekkpunktet er vel flere widgets, er kun en så lenge men flere skal komme. Dette ble lett min første paid app. Han har vært fantastisk flink med denne launcheren. Betalte via paypal, så ingen root eller utenlandsk sim trengs! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Har nettopp kjøpt den selv Men hvordan blir det med updates? Få tilsendt ny apk på mail? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Nei han skal fikset det slik at vi får updates fra market. LPs forum Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Noen som vet om en annen app som DroidWall som ikke krever root? Med denne kan man styre hvilke app'er som har tilgang til mobilt nettverk når wifi ikke er tilgjengelig. Bare synd den krever root. Forslag til annen løsning? Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det finnes en betalt app for LauncherPro nå "LauncherPro Plus" for $2,99, trekkpunktet er vel flere widgets, er kun en så lenge men flere skal komme. Dette ble lett min første paid app. Han har vært fantastisk flink med denne launcheren. Betalte via paypal, så ingen root eller utenlandsk sim trengs! Jeg trengte ikke mange sekunders betenkningstid før jeg kjøpte den. LauncherPro er noe av det beste som har skjedd for min telefon. All ære til han som har utviklet denne genistreken. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan hinte om at Dustin.no kom nettopp med en app til android! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det finnes en betalt app for LauncherPro nå "LauncherPro Plus" for $2,99, trekkpunktet er vel flere widgets, er kun en så lenge men flere skal komme. Dette ble lett min første paid app. Han har vært fantastisk flink med denne launcheren. Betalte via paypal, så ingen root eller utenlandsk sim trengs! Hva mener du med at man trenger root? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det finnes en betalt app for LauncherPro nå "LauncherPro Plus" for $2,99, trekkpunktet er vel flere widgets, er kun en så lenge men flere skal komme. Dette ble lett min første paid app. Han har vært fantastisk flink med denne launcheren. Betalte via paypal, så ingen root eller utenlandsk sim trengs! Hva mener du med at man trenger root? En måte å få tilgang til paid-apps på er å roote; så bruke et program som gir deg tilgang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det finnes en betalt app for LauncherPro nå "LauncherPro Plus" for $2,99, trekkpunktet er vel flere widgets, er kun en så lenge men flere skal komme. Dette ble lett min første paid app. Han har vært fantastisk flink med denne launcheren. Betalte via paypal, så ingen root eller utenlandsk sim trengs! Jeg trengte ikke mange sekunders betenkningstid før jeg kjøpte den. LauncherPro er noe av det beste som har skjedd for min telefon. All ære til han som har utviklet denne genistreken. Ka oppnår eg med å kjøpe denne appen? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Kan hinte om at Dustin.no kom nettopp med en app til android! Du har vel tilfeldigvis ikke link/QR? Edit: Fant det nå, og QR er: Endret 20. juli 2010 av AndrèFronDrei Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det finnes en betalt app for LauncherPro nå "LauncherPro Plus" for $2,99, trekkpunktet er vel flere widgets, er kun en så lenge men flere skal komme. Dette ble lett min første paid app. Han har vært fantastisk flink med denne launcheren. Betalte via paypal, så ingen root eller utenlandsk sim trengs! Jeg trengte ikke mange sekunders betenkningstid før jeg kjøpte den. LauncherPro er noe av det beste som har skjedd for min telefon. All ære til han som har utviklet denne genistreken. Ka oppnår eg med å kjøpe denne appen? Du får sjekke da... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Denne launcher pro kan eg slå av og på som det passer meg? Uten at andre ting blir pavirket? Lenke til kommentar
tjn Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Kan hinte om at Dustin.no kom nettopp med en app til android! Du har vel tilfeldigvis ikke link/QR? Edit: Fant det nå, og QR er: Bare å søke på "dustin" i markedet Edit: tooooo late Endret 20. juli 2010 av tjn Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Denne launcher pro kan eg slå av og på som det passer meg? Uten at andre ting blir pavirket? Ja, bruk en app som heter homeswitcher for å enkelt bytte mellom forskjellige launchers. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Har alle som bruker Tele2 (og ikke registrerte telefonen sin først med et annet sim-kort) problemer med å finne norske apps i Marked? Når jeg søker på Dustin, får jeg bare opp den svenske appen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Launcher pro var stilig nok det. Men var en del små enkle begrensninger. Får man ikke lagt programmer på home screen? Vil ikke inn menyen med alle programmer hver gang eg skal inn på programmer eg bruker ofte. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Mener du snarveier eller widgets? Begge deler skal fungere, men du vil ikke kunne bruke sense-widgets på andre launchers enn sense Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Man har ikke snarveier til alle ting. Widgetene finner eg som Skrivebordsdingser, og man kan finne de vanlige snarveiene. Men eg ønsker et klikkbart ikon til programmene eg har liggende og som eg bruker ofte. I Sense velger eg bare Programmer, så kommer det et ikon som åpner f.eks TaskManager. I Launcherpro fikk eg kun lagt inn widgeten til TaskManager som jo killer ikke åpner programmet. Må lete litt til Edit: Var bare å holde fingeren over ikonet inne i programmenyen så kunne eg legge det der eg ville...... Dust.... Takker Khaffner. Da ser eg ikke problemet når man får en skikkelig kalender widget til launcherpro. Endret 20. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Man har ikke snarveier til alle ting. Widgetene finner eg som Skrivebordsdingser, og man kan finne de vanlige snarveiene. Men eg ønsker et klikkbart ikon til programmene eg har liggende og som eg bruker ofte. I Sense velger eg bare Programmer, så kommer det et ikon som åpner f.eks TaskManager. I Launcherpro fikk eg kun lagt inn widgeten til TaskManager som jo killer ikke åpner programmet. Må lete litt til Du kan jo åpne programlisten, holde inne et program og få snarveien ut på skrivebordet slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå