trygveaa Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Går det ikke an å rotere skjermen helt uavhengig av akselerometeret? Vet ikke. Har lett litt jeg og, men har ikke funnet noen måte. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Last ned kildekoden, finn ut hva akselerometeret egentlig kaller for slags funksjon. Om det ikke finnes noen dokumntasjon som sier det. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Finnes det egentlig noen gode programmer til å fjernstyre Spotify på Linux-PC? Eller noen som fungerer i det hele tatt? Endret 18. juli 2010 av khaffner Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Er det noe anbefalt program til å spille av .mkv med H264 video og AC3 lyd? Prøvde å søke etter mkv i denne tråden men fant ingen ting. Har brukt Handbrake til å konvertere til nå, men det tar jo litt tid. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Finnes det egentlig noen gode programmer til å fjernstyre Spotify på Linux-PC? Eller noen som fungerer i det hele tatt? Gjør nok ikke det. Eneste mulighetene jeg kan tenke meg er begge ekstremt tungvinte. Enten styre pcen med VNC fra mobilen, eller logge inn med ssh og bruke et script for å styre Spotify (som forøvrig ikke funker spesielt bra). Men nå har jo Spotify kommet med native støtte til Linux, og de legger forhåpentligvis inn støtte for medieknapper snart. Da kan man bruke et program som styrer medieknappene på pcen (vet ikke om det finnes, men bør ikke være altfor vanskelig å lage). Er det noe anbefalt program til å spille av .mkv med H264 video og AC3 lyd? Prøvde å søke etter mkv i denne tråden men fant ingen ting. Har brukt Handbrake til å konvertere til nå, men det tar jo litt tid. Prøv RockPlayer. Tar det meste av formater og kodeker, inkludert de du nevner. Men ikke regn med at du har kraftig nok mobil til å spille 720p video. Lenke til kommentar
huffhuff Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 android-newbie her. kan noen anbefale et gratis konverteringsprogram og en app som gjør at jeg kan konvertere 350mb -avi filer til et format som funker på x10 mini? er 320 x 240 skjermstr. Sony Media GO konverterer til riktig format automatisk hvis du bruker det til å overføre filene. Kan også brukes til å laste ned albumart Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Så fort de får på plass global hotkeys, kan man jo bruke en hvilken som helst fjernkontroll til stue pc-en sin. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Prøv RockPlayer. Tar det meste av formater og kodeker, inkludert de du nevner. Men ikke regn med at du har kraftig nok mobil til å spille 720p video. Hm.. Den appen registrerte seg ikke som viewer av .mkv filer og den var heller ikke god nok til å spille av 720p. Jaja, takk for tips ihvertfall Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg bruker mobilen en god del til å dele internetttilgang til pcen. Finnes det en widget eller program som viser nettverkstraffikk (Inn og ut) i øyeblikket? Gjerne med litt grafer o.l. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 720p er vel kanskje litt krevende. Men Rock Player kan i det minste spille av enkelte formater som den innebygde avspilleren ikke klarer, som f.eks. xvid. Synes det er litt stas å kunne se Futurama på telefonen. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg bruker mobilen en god del til å dele internetttilgang til pcen. Finnes det en widget eller program som viser nettverkstraffikk (Inn og ut) i øyeblikket? Gjerne med litt grafer o.l. Netcounter har vel ikke grafer så vidt jeg vet, men den viser overført datamengde etter få sekunder. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Fant "Network Monitor" der får man opp forbruk akkurat nå, og man får graf Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Tja, jeg er fornøyd med 3 (Cubed) enn så lenge, men så har jeg rimelig få krav til musikkspilleren. Noe spesielt du ser etter av funksjoner i en mediaspiller? Jeg ønsker meg noe så enkelt som muligheten til å kunne bla i musikksamlingen i et hierarki med artist > album > sang. Den medfølgende spilleren gir meg enten artist > sang eller album > sang, som som fort blir veldig rotete med en større musikksamling. Cubed ser ut til å kun vise album > sang. En annen ting som irriterer meg med den medfølgende, er at om jeg blar meg ned til v, klikker på en artist og kikker på innholdet, og så klikker meg tilbake, så farter den rett opp til a igjen. Håpløs måte å bla på. Dette gjelder heldigvis ikke Cubed, ser jeg. Lenke til kommentar
carwin Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg ønsker meg noe så enkelt som muligheten til å kunne bla i musikksamlingen i et hierarki med artist > album > sang. Jeg tror DoubleTwist gjør dette. Jeg bruker den ikke til musikk selv, kun podcaster. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hadde vært en fordelt å nevnt hvilken musikkavspiller du bruker. Innebygd musikkavspiller fra HTC har mulighet for artist > album > sang, det sammet tror jeg (som carwin nevner) DoubleTwist har. Det jeg savner er en avspiller med mulighet for shuffling av album, slik som gode, gamle iPod Classic/Nano har. Er dog enig med det at det er et stort irritasjonsmoment at avspilleren ikke lagrer plasseringen i listen etterhvert som en blar. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Finnes det et program som man kan søke etter sanger og kjøpe/laste ned gratis? Hvis ikke, er det et program/en måte som lar meg laste ned det som er på siden? Har en link til en nedlasting direkte, men i nettleseren på X10'en står dem bare å refresher seg uten at noe lastes ned! Takk! Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 prøv music junk Er det noen som vet om et program som lar deg bytte til neste sang på telefonen fra pcen? evt om det er mullig å koble til bluetooth ad2p og kun benytte dette som "fjernkontroll" altså fremdelse bruke høytaleren på mobilen? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Er det noen som vet om et program som lar deg bytte til neste sang på telefonen fra pcen? evt om det er mullig å koble til bluetooth ad2p og kun benytte dette som "fjernkontroll" altså fremdelse bruke høytaleren på mobilen? Kommer an på hvilken program du bruker på PC-en. VLC har et godt utvalg fjernkontroller til Android Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 ikke bytte sang på pcen fra mobilen men bytte sang på telefonen fra pcen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå