Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dere som er på utkikk etter ett bra program til å fjernstyre pc/mac så har Logmein Ignition for Android netopp kommet ut av beta:

 

https://secure.logmein.com/welcome/android/

 

Tror det koster ca samme som iphone versjonen, 165kr.

 

For å installere programvare på datamaskinen er det bare å lage en logmein free konto og laste ned:

 

https://secure.logmein.com/US/products/free/

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en fullscreen widget. Hva den gjør er ikke så viktig, men det er viktig at den er PEN. Polert, runde kanter, litt gjennomsiktig, ingen skrikende farger. En glasstheme kinda. Vil bare lage et par midlertidige homescreens for showoff ;)

 

edit: kan heller ikke være Sense-widgetene

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Hvordan kommer man i gang med dropbox på android/htc desire?

 

Kommer i gang? Man laster ned Dropbox programmet fra Market (det offisielle er det som er laget av Dropbox Inc) og så er du i gang. Hvis du ikke har en konto så må du lage dette, men er ikke noe mer hokus pokus.

 

Hehe, takk :blush: hadde allerede lastet ned til dataen og laget meg en konto. Ting er enklere enn jeg tror.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Jeg leter etter en fullscreen widget. Hva den gjør er ikke så viktig, men det er viktig at den er PEN. Polert, runde kanter, litt gjennomsiktig, ingen skrikende farger. En glasstheme kinda. Vil bare lage et par midlertidige homescreens for showoff ;)

 

edit: kan heller ikke være Sense-widgetene

 

Agenda Widget +?

5.png

En supermodifiserbar widget som slår sammen den innebygde kalenderen med bla. Astrid. Kjører selv 4x4 vist her:

599dfbafbdec5dbafd596761ca0614d7.png

Eneste agenda som har klart å klasse ut Sense-kalenderen hos meg.

Lenke til kommentar

Verdt å merke seg at scrollingen i widgeten ikke fungerer korrekt i Sense. Deler av grunnen til at jeg valgte å legge ADW over.

 

Er det forresten noen gode programmer for diskusjon.no? Ser XDA har egen app og andre BB blir bygd inn i diverse forum-apper, men har enda til gode å se en som fungerer med dette.

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Så da har altså de som skulle ønske det ha tilgang til denne bitte litt senere da altså?

 

Ikke at eg vet ka eg skal med den, men hvis det kunne gjort at eg kunne få denne på min mobil så hadde det jo vært digg....

 

Tipper man må ha noe root eller noe styr for å få det til å funke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...