NgZ Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg fikk det til etter litt plunder med å logge inn på samme wavesecure-kontoen fra mobilen. Akkurat hva som var plunderet, husker jeg ikke helt, men det gikk i hvert fall greit. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 android-newbie her. kan noen anbefale et gratis konverteringsprogram og en app som gjør at jeg kan konvertere 350mb -avi filer til et format som funker på x10 mini? er 320 x 240 skjermstr. Har ikke prøvd selv, men tror DoubleTwist skal fikse biffen Hvorfor ikke spille filene direkte i Rockplayer? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Spør igjen, hvor er det blitt av spill-tråden? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 For dere som er på utkikk etter ett bra program til å fjernstyre pc/mac så har Logmein Ignition for Android netopp kommet ut av beta: https://secure.logmein.com/welcome/android/ Tror det koster ca samme som iphone versjonen, 165kr. For å installere programvare på datamaskinen er det bare å lage en logmein free konto og laste ned: https://secure.logmein.com/US/products/free/ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Jeg leter etter en fullscreen widget. Hva den gjør er ikke så viktig, men det er viktig at den er PEN. Polert, runde kanter, litt gjennomsiktig, ingen skrikende farger. En glasstheme kinda. Vil bare lage et par midlertidige homescreens for showoff edit: kan heller ikke være Sense-widgetene Endret 15. juli 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvordan kommer man i gang med dropbox på android/htc desire? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvordan kommer man i gang med dropbox på android/htc desire? Kommer i gang? Man laster ned Dropbox programmet fra Market (det offisielle er det som er laget av Dropbox Inc) og så er du i gang. Hvis du ikke har en konto så må du lage dette, men er ikke noe mer hokus pokus. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Hvordan kommer man i gang med dropbox på android/htc desire? Kommer i gang? Man laster ned Dropbox programmet fra Market (det offisielle er det som er laget av Dropbox Inc) og så er du i gang. Hvis du ikke har en konto så må du lage dette, men er ikke noe mer hokus pokus. Hehe, takk hadde allerede lastet ned til dataen og laget meg en konto. Ting er enklere enn jeg tror. Endret 15. juli 2010 av Lekr Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Noen som har forslag til et ''Bygge tårn spill'' ? Noe likt dette: Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 For dere som er på utkikk etter ett bra program til å fjernstyre pc Ellers har du jo Wyse PocketCloud http://www.androlib.com/android.application.com-wyse-pocketcloud-jzizw.aspx Støtter RDP.. Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Noen som har forslag til et ''Bygge tårn spill'' ? XTower Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg leter etter en fullscreen widget. Hva den gjør er ikke så viktig, men det er viktig at den er PEN. Polert, runde kanter, litt gjennomsiktig, ingen skrikende farger. En glasstheme kinda. Vil bare lage et par midlertidige homescreens for showoff edit: kan heller ikke være Sense-widgetene Agenda Widget +? En supermodifiserbar widget som slår sammen den innebygde kalenderen med bla. Astrid. Kjører selv 4x4 vist her: Eneste agenda som har klart å klasse ut Sense-kalenderen hos meg. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 NYDELIG! Agenda Widget er akkurat hva jeg har lett etter uten å finne den! Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Verdt å merke seg at scrollingen i widgeten ikke fungerer korrekt i Sense. Deler av grunnen til at jeg valgte å legge ADW over. Er det forresten noen gode programmer for diskusjon.no? Ser XDA har egen app og andre BB blir bygd inn i diverse forum-apper, men har enda til gode å se en som fungerer med dette. Endret 16. juli 2010 av AndrèFronDrei Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Hva heter klokke-widgeten din? Er det en HTC ennå ikke har rukket å pusse advokatene på? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 For meg ser det ut som Yr sin widget før den ble oppdatert. Hvis det er tilfellet håper jeg AndrèFronDrei har apk-en Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det er den uoppdaterte Yr-widgeten, ja. APKen ligger å koser seg på minnekortet mitt, som jeg har tilgang til først i ettermiddag *Nudge, Nudge, wink wink, Say no more* Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Så da har altså de som skulle ønske det ha tilgang til denne bitte litt senere da altså? Ikke at eg vet ka eg skal med den, men hvis det kunne gjort at eg kunne få denne på min mobil så hadde det jo vært digg.... Tipper man må ha noe root eller noe styr for å få det til å funke Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Tipper man må ha noe root eller noe styr for å få det til å funke Nei, bare huke av "Unknown Sources" under Settings --> Applications; og kjøre APK-en gjennom en filbrowser ala ASTRO Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Aiaiaiai! Gleder meg Den vil eg ha på min mobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå