LeChock Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Noken som kan forklare meg korleis ein kan kjøpe apps? Eg finn dei berre gratis... Evt. er det mulig å betale med mobilen, eller må ein betale med kort? Norge har ikke tilgang til payedapps ENDA... Løsning: 1. Root telefonen. 2. Kjøp utenlandsk simkort som har tilgang (20kr for 2 simkort fra ebay) Da betaler du med google checkout (kort) Wifi Keyboard Beskrivelse Kobler telefonen din til PCen gjennom Wifi eller kabel. Du kan deretter åpne en side i nettleseren, som lar deg bruke PC tastaturet til å skrive med, fremfor mobiltastaturet. Veldig kjekt å ha dersom du sitter på PCen og skriver mye meldinger. Vurdering: Enkel, men veldig bra og nyttig application. Pris: Gratis URL:http://android-apps.com/applications/tools/wifi-keyboard/ http://nextworldmobile.com/?p=174 Jeg har også remote SMS på telefonen min. Fullversjonen faktisk. Men dersom du skal skrive lange meldinger med remote sms, splitter den meldingen opp.. istedet for å sende den samlet som én melding, eller som mms. Så dersom du skal skrive korte meldinger - er remote SMS greit nok. Men dersom du faktisk skal skrive en del, ville jeg brukt wifi keyboard. FEIL! Dette kan du endre på i innstillinger. Da kan du senge lange meldinger som ser ut som 1... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 link til piratkopiert materiale og kommentarer på dette er fjernet fra tråden. komentarer på dette tas som vanlig ikke i tråden men på PM. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har sendt en mail til utvikleren av YR-widgeten om å få apk-en til den siste versjonen som lignet på HTC sin. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Noen som har prøvd FolderOrganizer Lite? Jeg får ikke til å endre ikoner og/eller navn. Noen som vet om man må gjøre noe ekstra? Eller noen som vet om et annet program? Lag en ny label og lag deretter ikon. Vil du ha mer presise svar, bør du skrive mer utførlig. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Skjo skriver: Norge har ikke tilgang til payedapps ENDA... Løsning: 1. Root telefonen. 2. Kjøp utenlandsk simkort som har tilgang (20kr for 2 simkort fra ebay) Da betaler du med google checkout (kort) Dette er til å misforstå for uinnvidde. Enklere forklart: 1. Kjøp sim-kort fra England. 2. Last ned og betal. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ja, bra spesifisert Eller simkort fra USA (Er hovedsaklig fra UK og US du finner simkort på ebay). Har selv simkort fra UK, og det virker bra (Eneste er at den ikke alltid starter å laste ned programmer, men kommer etter en liten stund). Nå som flere og flere får tilgang til payedapps på forskjellige måter, er det noen som har anbefalinger eller lister på bra apps som koster penger? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Noken som kan forklare meg korleis ein kan kjøpe apps? Eg finn dei berre gratis... Evt. er det mulig å betale med mobilen, eller må ein betale med kort? Norge har ikke tilgang til payedapps ENDA... Løsning: 1. Root telefonen. 2. Kjøp utenlandsk simkort som har tilgang (20kr for 2 simkort fra ebay) Da betaler du med google checkout (kort) Eventuelt.. så kan du laste ned MarketEnabler (gjør at du kan få det til å se ut som du har en utenlandsk mobiloperatør. Dermed blir payes apps også synlige), som er gratis. For så å betale med google checkout. Wifi Keyboard Beskrivelse Kobler telefonen din til PCen gjennom Wifi eller kabel. Du kan deretter åpne en side i nettleseren, som lar deg bruke PC tastaturet til å skrive med, fremfor mobiltastaturet. Veldig kjekt å ha dersom du sitter på PCen og skriver mye meldinger. Vurdering: Enkel, men veldig bra og nyttig application. Pris: Gratis URL:http://android-apps.com/applications/tools/wifi-keyboard/ http://nextworldmobile.com/?p=174 Jeg har også remote SMS på telefonen min. Fullversjonen faktisk. Men dersom du skal skrive lange meldinger med remote sms, splitter den meldingen opp.. istedet for å sende den samlet som én melding, eller som mms. Så dersom du skal skrive korte meldinger - er remote SMS greit nok. Men dersom du faktisk skal skrive en del, ville jeg brukt wifi keyboard. FEIL! Dette kan du endre på i innstillinger. Da kan du senge lange meldinger som ser ut som 1... Nei. Det er helt korrekt skal jeg si deg. Dersom du ønsker å sende meldinger lenger enn 628 tegn (4 meldinger), så må du skru på "Enable ultra-long-messages", som igjen splitter opp meldingen din. Så hvis du vil unngå at de blir splitta, kan du ikke sende meldinger så lange du vil. Endret 13. juli 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Enda litt problemer med disse payd appsene... Kjøpte nettop AudioManager PRO, men står bare å Autoriserer kjøp.... noen som vet hvordan jeg kan fikse? (har wifi enabled) Prøv å logge inn på Google Talk appen. Høres kanskje rart ut, men er en bug med innloggingen i Market, og Talk og Market bruker visst samme innlogging. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Market og Talk bruker begge gmail kontoen din. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Noken som kan forklare meg korleis ein kan kjøpe apps? Eg finn dei berre gratis... Evt. er det mulig å betale med mobilen, eller må ein betale med kort? Norge har ikke tilgang til payedapps ENDA... Løsning: 1. Root telefonen. 2. Kjøp utenlandsk simkort som har tilgang (20kr for 2 simkort fra ebay) Da betaler du med google checkout (kort) Eventuelt.. så kan du laste ned MarketEnabler (gjør at du kan få det til å se ut som du har en utenlandsk mobiloperatør. Dermed blir payes apps også synlige), som er gratis. For så å betale med google checkout. Wifi Keyboard Beskrivelse Kobler telefonen din til PCen gjennom Wifi eller kabel. Du kan deretter åpne en side i nettleseren, som lar deg bruke PC tastaturet til å skrive med, fremfor mobiltastaturet. Veldig kjekt å ha dersom du sitter på PCen og skriver mye meldinger. Vurdering: Enkel, men veldig bra og nyttig application. Pris: Gratis URL:http://android-apps.com/applications/tools/wifi-keyboard/ http://nextworldmobile.com/?p=174 Jeg har også remote SMS på telefonen min. Fullversjonen faktisk. Men dersom du skal skrive lange meldinger med remote sms, splitter den meldingen opp.. istedet for å sende den samlet som én melding, eller som mms. Så dersom du skal skrive korte meldinger - er remote SMS greit nok. Men dersom du faktisk skal skrive en del, ville jeg brukt wifi keyboard. FEIL! Dette kan du endre på i innstillinger. Da kan du senge lange meldinger som ser ut som 1... Nei. Det er helt korrekt skal jeg si deg. Dersom du ønsker å sende meldinger lenger enn 628 tegn (4 meldinger), så må du skru på "Enable ultra-long-messages", som igjen splitter opp meldingen din. Så hvis du vil unngå at de blir splitta, kan du ikke sende meldinger så lange du vil. Gaad, men er ikke 4 meldinger å slå sammen meldinger da? GREIT. Den slår sammen de 4 første meldingene, skal du skrive en roman, send en mail!? Hvor ofte sender du sms som går over 4 meldinger? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Gaad, men er ikke 4 meldinger å slå sammen meldinger da? GREIT. Den slår sammen de 4 første meldingene, skal du skrive en roman, send en mail!? Hvor ofte sender du sms som går over 4 meldinger? Det skjer ganske ofte. Sender ganske mye sms, og en del av de blir lange. Og det er ikke alltid man har mail tilgjengelig der man har sms tilgjengelig Så, som jeg sa tidligere; for korte meldinger funker RemoteSMS ypperlig. Men dersom du faktisk skal skrive en del, ville jeg anbefalt Wifi Keyboard. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har fremdeles Wether widget med flip-klokke. Hvis det går ann å hente den ut uten å roote min nexus en med froyo, kan jeg gjerne legge den ut her. (Evt. instrukser) Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Billboard 100. Viser deg de top 100 på billboard lista samt at du kan spille den av Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Opera Mini er nå ute av Beta, og versjon 5.1.21126 er tilgjengelig på Market. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ta en titt på min Homescreen Finnes det en 4x1 kalenderwidget som har liknende design som vær-widgeten min? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er inne på markedet nå og prøver å laste ned scandinavian keyboard. Fikk beskjed om at varen vil bli lastet ned, og når jeg går inn på nedlastinger står applikasjonen under "laster ned" og det står "starter nedlasting...". Det er noen grå/hvite skråstreker. Har da nedlastingen startet? Hvor lang tid skal det egentlig ta når signalene er på maks? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det skal gå relativt kjapt om du er på 3g eller en wifi connection. Men av og til har eg opplevd at det tar lang tid før de starter. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Trykk "home button" og gå inn på market igjen. Har selv opplevd at den kan være treg til tider. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Noen som kunne vist meg en skjerm hvor nedlastingen har begynt? Her ser det ikke ut til at noe har startet. Beklager masinga. Edit: på mystisk vis har jeg plutselig fått lastet ned min første app, og det gikk unna. Hvordan slå av lyden når jeg er på Msn talk? Jeg har htc desire, om det har noen betydning. Edit2: og hvordan logge av? Haha. Endret 14. juli 2010 av Lekr Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Noen som har testet noen bra keyboards? SmartKeyboard? BetterKeyboard? Noen anbefalinger? Trenger sårt ett nytt tastatur på desiren min ;9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå