Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Noken som kan forklare meg korleis ein kan kjøpe apps? Eg finn dei berre gratis...

Evt. er det mulig å betale med mobilen, eller må ein betale med kort?

Norge har ikke tilgang til payedapps ENDA...

Løsning:

1. Root telefonen.

2. Kjøp utenlandsk simkort som har tilgang (20kr for 2 simkort fra ebay)

Da betaler du med google checkout (kort)

Wifi Keyboard

Beskrivelse

Kobler telefonen din til PCen gjennom Wifi eller kabel. Du kan deretter åpne en side i nettleseren, som lar deg bruke PC tastaturet til å skrive med, fremfor mobiltastaturet. Veldig kjekt å ha dersom du sitter på PCen og skriver mye meldinger.

Vurdering: Enkel, men veldig bra og nyttig application.

Pris: Gratis

URL:http://android-apps.com/applications/tools/wifi-keyboard/

http://nextworldmobile.com/?p=174

Jeg har også remote SMS på telefonen min. Fullversjonen faktisk. Men dersom du skal skrive lange meldinger med remote sms, splitter den meldingen opp.. istedet for å sende den samlet som én melding, eller som mms. Så dersom du skal skrive korte meldinger - er remote SMS greit nok. Men dersom du faktisk skal skrive en del, ville jeg brukt wifi keyboard.

FEIL!

Dette kan du endre på i innstillinger. Da kan du senge lange meldinger som ser ut som 1...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjo skriver:

Løsning:

1. Root telefonen.

Dette er til å misforstå for uinnvidde. Enklere forklart:

1. Kjøp sim-kort fra England.

2. Last ned og betal.

Lenke til kommentar

Ja, bra spesifisert :) Eller simkort fra USA (Er hovedsaklig fra UK og US du finner simkort på ebay). Har selv simkort fra UK, og det virker bra (Eneste er at den ikke alltid starter å laste ned programmer, men kommer etter en liten stund).

Nå som flere og flere får tilgang til payedapps på forskjellige måter, er det noen som har anbefalinger eller lister på bra apps som koster penger? :D

Lenke til kommentar

Noken som kan forklare meg korleis ein kan kjøpe apps? Eg finn dei berre gratis...

Løsning:

1. Root telefonen.

Eventuelt.. så kan du laste ned MarketEnabler (gjør at du kan få det til å se ut som du har en utenlandsk mobiloperatør. Dermed blir payes apps også synlige), som er gratis. For så å betale med google checkout.

Wifi Keyboard

Beskrivelse

Kobler telefonen din til PCen gjennom Wifi eller kabel. Du kan deretter åpne en side i nettleseren, som lar deg bruke PC tastaturet til å skrive med, fremfor mobiltastaturet. Veldig kjekt å ha dersom du sitter på PCen og skriver mye meldinger.

Jeg har også remote SMS på telefonen min. Fullversjonen faktisk. Men dersom du skal skrive lange meldinger med remote sms, splitter den meldingen opp.. istedet for å sende den samlet som én melding, eller som mms. Så dersom du skal skrive korte meldinger - er remote SMS greit nok. Men dersom du faktisk skal skrive en del, ville jeg brukt wifi keyboard.

FEIL!

Dette kan du endre på i innstillinger. Da kan du senge lange meldinger som ser ut som 1...

Nei. Det er helt korrekt skal jeg si deg. Dersom du ønsker å sende meldinger lenger enn 628 tegn (4 meldinger), så må du skru på "Enable ultra-long-messages", som igjen splitter opp meldingen din. Så hvis du vil unngå at de blir splitta, kan du ikke sende meldinger så lange du vil.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Enda litt problemer med disse payd appsene... Kjøpte nettop AudioManager PRO, men står bare å Autoriserer kjøp.... noen som vet hvordan jeg kan fikse? (har wifi enabled)

Prøv å logge inn på Google Talk appen. Høres kanskje rart ut, men er en bug med innloggingen i Market, og Talk og Market bruker visst samme innlogging.

Lenke til kommentar

Løsning:

1. Root telefonen.

Eventuelt.. så kan du laste ned MarketEnabler (gjør at du kan få det til å se ut som du har en utenlandsk mobiloperatør. Dermed blir payes apps også synlige), som er gratis. For så å betale med google checkout.

Wifi Keyboard

Beskrivelse

FEIL!

Nei. Det er helt korrekt skal jeg si deg. Dersom du ønsker å sende meldinger lenger enn 628 tegn (4 meldinger), så må du skru på "Enable ultra-long-messages", som igjen splitter opp meldingen din. Så hvis du vil unngå at de blir splitta, kan du ikke sende meldinger så lange du vil.

Gaad, men er ikke 4 meldinger å slå sammen meldinger da? GREIT. Den slår sammen de 4 første meldingene, skal du skrive en roman, send en mail!? :)

Hvor ofte sender du sms som går over 4 meldinger?

Lenke til kommentar

Gaad, men er ikke 4 meldinger å slå sammen meldinger da? GREIT. Den slår sammen de 4 første meldingene, skal du skrive en roman, send en mail!? :)

Hvor ofte sender du sms som går over 4 meldinger?

Det skjer ganske ofte. Sender ganske mye sms, og en del av de blir lange. Og det er ikke alltid man har mail tilgjengelig der man har sms tilgjengelig :) Så, som jeg sa tidligere; for korte meldinger funker RemoteSMS ypperlig. Men dersom du faktisk skal skrive en del, ville jeg anbefalt Wifi Keyboard.

Lenke til kommentar

Er inne på markedet nå og prøver å laste ned scandinavian keyboard. Fikk beskjed om at varen vil bli lastet ned, og når jeg går inn på nedlastinger står applikasjonen under "laster ned" og det står "starter nedlasting...". Det er noen grå/hvite skråstreker.

Har da nedlastingen startet? Hvor lang tid skal det egentlig ta når signalene er på maks?

Lenke til kommentar

Noen som kunne vist meg en skjerm hvor nedlastingen har begynt? Her ser det ikke ut til at noe har startet. Beklager masinga.

Edit: på mystisk vis har jeg plutselig fått lastet ned min første app, og det gikk unna.

Hvordan slå av lyden når jeg er på Msn talk? Jeg har htc desire, om det har noen betydning. Edit2: og hvordan logge av? Haha.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...