nor50 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Wifi Keyboard Beskrivelse Kobler telefonen din til PCen gjennom Wifi eller kabel. Du kan deretter åpne en side i nettleseren, som lar deg bruke PC tastaturet til å skrive med, fremfor mobiltastaturet. Veldig kjekt å ha dersom du sitter på PCen og skriver mye meldinger. Vurdering: Enkel, men veldig bra og nyttig application. Pris: Gratis URL:http://android-apps.com/applications/tools/wifi-keyboard/ http://nextworldmobile.com/?p=174 Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 RemoteSMS er noe lignende. Du starter det på mobilen, og får opp en adresse du må koble til i exploreren din (virker via WiFi, Bluetooth og USB) Du får opp de sist sendte SMS ene dine, kontaktboken din er der og alt, enkelt og genialt om du sender mye sms mens du sitter med dataen... Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Nettop fått med UK Simkort, men når jeg prøver å kjøpe en app, (har regget meg på google pay greiene) Står det bare: Autoriserer kjøp... tips? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Edit: Løst! Du må sette inn det vanlige simkortet igjen, så får du lastet de du har kjøpt ned Lenke til kommentar
Werable Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Edit: Løst! Du må sette inn det vanlige simkortet igjen, så får du lastet de du har kjøpt ned Det skal vel ikke være nødvendig hvis du er koblet til via WIFI? Jeg har og så skaffet med sim fra UK, og da lastes appen ned med en gang. Noen som kan anbefale en bra kalender-app? Synes den som ligger på nexus one suger! Endret 13. juli 2010 av Werable Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Kunne det vært mulig å fått folk til å remse opp sine tre viktigste/beste tilleggsprogrammer som de mener ale bør ha? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Kan gi deg flere enn tre: ASTRO Barcode Scanner Locale Truecaller +spill, men det er subjektivt Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Astro Barcode Scanner Lookout All Labels audiomanager Skyfire Opera Mini Advanced Task Manager Doodledroid (shareware) NetCounter Android System manager Liquid Fire Theme +++ SPILL! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Finnes det en app som skrur av WiFi når jeg går i sleep/dvale på Xperia X10'en? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det kunne eg og tenkt meg til min Desire. Da kan eg ha wifi på hele tiden uten å tenke batteri. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Vet ikke hvordan det er med xperia og desire, men på min nexus en, ligger dette under settings, wireless & networks, wi-fi settings, "meny-knappen", advanced. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Edit: Løst! Du må sette inn det vanlige simkortet igjen, så får du lastet de du har kjøpt ned Det skal vel ikke være nødvendig hvis du er koblet til via WIFI? Jeg har og så skaffet med sim fra UK, og da lastes appen ned med en gang. Noen som kan anbefale en bra kalender-app? Synes den som ligger på nexus one suger! Hmm rart, jeg hadde på wifi og alt :S menmen, er ikke noe problem for meg å kjøpe med det simkortet og laste ned med mitt Jeg har kjøpt Pure calendar widget og pure grid calendar. Synes det er en grei kalender og grid kalender... Bruker 2x fulle skjermer så har jeg god oversikt, masse innstillinger! Endret 13. juli 2010 av Skjo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Vet ikke hvordan det er med xperia og desire, men på min nexus en, ligger dette under settings, wireless & networks, wi-fi settings, "meny-knappen", advanced. Der ja... Der kom Menu knappen inn i bildet igjen Men valget mitt var å si når nettet skulle skifte fra Wifi til Mobildata.... Hvis eg setter den på 15 minutt og ikke har mobildata aktivert, da vil den bare slå seg av? Ikke begynne å bruke mobildata? Lenke til kommentar
krizp0 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har lastet ned Launcher Pro fra markedet og er veldig fornøyd med hvor smooth og rask den er, men uheldigvis fungerer ikke sense-widgetene med den. Men er det noen som vet hvor jeg kan få lastet ned YR.no Weather Widgets som inneholder flip-klokken slik den var før den ble fjernet fra markedet? Du kan se bilder fra den her: http://www.droidnytt.no/?p=1774 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har noko lignande det her eg kan laste opp. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Sykt, er i eksakt samme situasjon som Krizp0. Trenger også en glatt og shiny klokke/vær-widget og fine brytere for Wifi, GPS og 3G Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Wifi Keyboard Beskrivelse Kobler telefonen din til PCen gjennom Wifi eller kabel. Du kan deretter åpne en side i nettleseren, som lar deg bruke PC tastaturet til å skrive med, fremfor mobiltastaturet. Veldig kjekt å ha dersom du sitter på PCen og skriver mye meldinger. Vurdering: Enkel, men veldig bra og nyttig application. Pris: Gratis URL:http://android-apps.com/applications/tools/wifi-keyboard/ http://nextworldmobile.com/?p=174 Jeg har også remote SMS på telefonen min. Fullversjonen faktisk. Men dersom du skal skrive lange meldinger med remote sms, splitter den meldingen opp.. istedet for å sende den samlet som én melding, eller som mms. Så dersom du skal skrive korte meldinger - er remote SMS greit nok. Men dersom du faktisk skal skrive en del, ville jeg brukt wifi keyboard. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Edit: Løst! Du må sette inn det vanlige simkortet igjen, så får du lastet de du har kjøpt ned Det skal vel ikke være nødvendig hvis du er koblet til via WIFI? Jeg har og så skaffet med sim fra UK, og da lastes appen ned med en gang. Noen som kan anbefale en bra kalender-app? Synes den som ligger på nexus one suger! Hmm rart, jeg hadde på wifi og alt :S menmen, er ikke noe problem for meg å kjøpe med det simkortet og laste ned med mitt Jeg har kjøpt Pure calendar widget og pure grid calendar. Synes det er en grei kalender og grid kalender... Bruker 2x fulle skjermer så har jeg god oversikt, masse innstillinger! Enda litt problemer med disse payd appsene... Kjøpte nettop AudioManager PRO, men står bare å Autoriserer kjøp.... noen som vet hvordan jeg kan fikse? (har wifi enabled) Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Noken som kan forklare meg korleis ein kan kjøpe apps? Eg finn dei berre gratis... Evt. er det mulig å betale med mobilen, eller må ein betale med kort? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Noen burde heller forklare deg hvordan du søker i en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå