Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Wifi Keyboard

Beskrivelse

Kobler telefonen din til PCen gjennom Wifi eller kabel. Du kan deretter åpne en side i nettleseren, som lar deg bruke PC tastaturet til å skrive med, fremfor mobiltastaturet. Veldig kjekt å ha dersom du sitter på PCen og skriver mye meldinger.

Vurdering: Enkel, men veldig bra og nyttig application.

Pris: Gratis

URL:http://android-apps.com/applications/tools/wifi-keyboard/

wifi-keyboard2.png

http://nextworldmobile.com/?p=174

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RemoteSMS er noe lignende.

Du starter det på mobilen, og får opp en adresse du må koble til i exploreren din (virker via WiFi, Bluetooth og USB)

Du får opp de sist sendte SMS ene dine, kontaktboken din er der og alt, enkelt og genialt om du sender mye sms mens du sitter med dataen...

Lenke til kommentar

Edit: Løst! Du må sette inn det vanlige simkortet igjen, så får du lastet de du har kjøpt ned :)

Det skal vel ikke være nødvendig hvis du er koblet til via WIFI? Jeg har og så skaffet med sim fra UK, og da lastes appen ned med en gang.

Noen som kan anbefale en bra kalender-app? Synes den som ligger på nexus one suger!

Endret av Werable
Lenke til kommentar

Edit: Løst! Du må sette inn det vanlige simkortet igjen, så får du lastet de du har kjøpt ned :)

Det skal vel ikke være nødvendig hvis du er koblet til via WIFI? Jeg har og så skaffet med sim fra UK, og da lastes appen ned med en gang.

Noen som kan anbefale en bra kalender-app? Synes den som ligger på nexus one suger!

Hmm rart, jeg hadde på wifi og alt :S menmen, er ikke noe problem for meg å kjøpe med det simkortet og laste ned med mitt :)

Jeg har kjøpt Pure calendar widget og pure grid calendar. Synes det er en grei kalender og grid kalender... Bruker 2x fulle skjermer så har jeg god oversikt, masse innstillinger!

Endret av Skjo
Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er med xperia og desire, men på min nexus en, ligger dette under settings, wireless & networks, wi-fi settings, "meny-knappen", advanced.

Der ja... Der kom Menu knappen inn i bildet igjen :D

Men valget mitt var å si når nettet skulle skifte fra Wifi til Mobildata.... Hvis eg setter den på 15 minutt og ikke har mobildata aktivert, da vil den bare slå seg av? Ikke begynne å bruke mobildata?

Lenke til kommentar

Wifi Keyboard

Beskrivelse

Kobler telefonen din til PCen gjennom Wifi eller kabel. Du kan deretter åpne en side i nettleseren, som lar deg bruke PC tastaturet til å skrive med, fremfor mobiltastaturet. Veldig kjekt å ha dersom du sitter på PCen og skriver mye meldinger.

Vurdering: Enkel, men veldig bra og nyttig application.

Pris: Gratis

URL:http://android-apps.com/applications/tools/wifi-keyboard/

http://nextworldmobile.com/?p=174

Jeg har også remote SMS på telefonen min. Fullversjonen faktisk. Men dersom du skal skrive lange meldinger med remote sms, splitter den meldingen opp.. istedet for å sende den samlet som én melding, eller som mms. Så dersom du skal skrive korte meldinger - er remote SMS greit nok. Men dersom du faktisk skal skrive en del, ville jeg brukt wifi keyboard.

Lenke til kommentar

Hmm rart, jeg hadde på wifi og alt :S menmen, er ikke noe problem for meg å kjøpe med det simkortet og laste ned med mitt :)

Jeg har kjøpt Pure calendar widget og pure grid calendar. Synes det er en grei kalender og grid kalender... Bruker 2x fulle skjermer så har jeg god oversikt, masse innstillinger!

Enda litt problemer med disse payd appsene... Kjøpte nettop AudioManager PRO, men står bare å Autoriserer kjøp.... noen som vet hvordan jeg kan fikse? (har wifi enabled)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...