Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får jeg Jo Nesbø bøker inn på min desire lettest mulig ?

Lovlig: Lag bruker hos Amazon, last ned Kindle til mobilen din fra Market, kjøp de bøkene du ønsker og send dem til mobilen din(Amazon gjør det for deg). Fins sikkert flere muligheter for kjøp av bøker, men Kindle fungerer veldig bra for min del :)

Ulovlig: Finn PDF-ene av bøkene og last over på minnekort. Hvor du finner bøkene får du finne ut selv.

Lenke til kommentar

Minner på at unødvendig bumping av tråden eller korte , meningsløse innlegg har ingenting i en diskusjonstråd å gjøre da de ikke bidrar på en positiv måte.

Angående Anbefalte programmer til Android, noen som har noen tips til et godt treningsprogram som benytter seg av gps og som ikke koster skjorta?

Lenke til kommentar

Minner på at unødvendig bumping av tråden eller korte , meningsløse innlegg har ingenting i en diskusjonstråd å gjøre da de ikke bidrar på en positiv måte.

Angående Anbefalte programmer til Android, noen som har noen tips til et godt treningsprogram som benytter seg av gps og som ikke koster skjorta?

Har prøvd en del, men valget falt til slutt på Runkeeper. Koster ingenting.

Endret av Swome
Lenke til kommentar

Rart at jeg ikke har klart å finne en app som klarer å gi meg nettbruk per applikasjon, free eller ikke.

Når tasting av *#*#4636#*#* gir meg nogenlunde informasjon jeg trenger.

er det noen som har klart å finne en app som er alternativ?

Lenke til kommentar

Rart at jeg ikke har klart å finne en app som klarer å gi meg nettbruk per applikasjon, free eller ikke.

Når tasting av *#*#4636#*#* gir meg nogenlunde informasjon jeg trenger.

er det noen som har klart å finne en app som er alternativ?

Usikker på hvilken informasjon du fant om nettbruk der. Men programmet "spare parts" gir deg snarvei til samme info som den "hemmelige" menyen.

Lenke til kommentar

Usikker på hvilken informasjon du fant om nettbruk der. Men programmet "spare parts" gir deg snarvei til samme info som den "hemmelige" menyen.

Testet den, denne er ok og greit å ha lett tilgjengelig denne informasjonen.

men i utgangspunktet trengte jeg en noe ala 3gwatchdog eller netcounter som kunne spesifisere bruk per app.

nå er det lite nødvendig for meg siden jeg ikke betaler min telefonregning, men for min del trenger jeg dette for å vite om det er noe som bruker nettverk uten at jeg er informert godt nok om det...sånn som apps som oppdaterer seg uten at jeg egentlig benytter meg av disse. Yr.no har vært en synder hos meg, har tatt vekk widgeten men siden programmet ikke var avinstallert så oppdaterer været seg uansett, og jeg har ikke sett hvor jeg kan stoppe oppdateringern til Yr.no.

Det er lit til sånn info jeg hadde håpet noen hadde laget en App til. På batterhistorikk i den "hemmelige" menyen kan man velge nettverksbruk og så får du opp de programmene som har brukt nett, denne var sånn passe fin, men likevel ikke detaljert nok, siden noen av oppdateringene i forskjellige apps skjer gjennom android system og derfor ikke like enkelt å spore hver enkel kb som er brukt :)

men takk for spareparts, den var passe hendig likevel :)

Lenke til kommentar

Wifi Keyboard

Beskrivelse

Kobler telefonen din til PCen gjennom Wifi eller kabel. Du kan deretter åpne en side i nettleseren, som lar deg bruke PC tastaturet til å skrive med, fremfor mobiltastaturet. Veldig kjekt å ha dersom du sitter på PCen og skriver mye meldinger.

Vurdering: Enkel, men veldig bra og nyttig application.

Pris: Gratis

URL:http://android-apps.com/applications/tools/wifi-keyboard/

wifi-keyboard2.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...