TucknDar Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 HJELP! Hvordan kan jeg laste ned offline maps i Rmaps? Den har jo sjøkart, og det haster! Prøv løsningen beskrevet her: http://pavel85.blogspot.com/2010/01/rmaps-trekkbuddy-atlas-creator-and-poi.html Har selv gjort det da jeg skulle en helgetur til Paris, og det er supert. Fungerer selvsagt med GPS. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Dette var merkelig. På min X10 fungerer det veldig fint, selv om skjermen min slår seg av etter ett minutt. Har ingen gode råd, dessverre. Det er fordi noen mobiler (Legend tydligvis), skrur av akselerometeret når skjermen skrus av, og da virker ikke smart alarm clock. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 HJELP! Hvordan kan jeg laste ned offline maps i Rmaps? Den har jo sjøkart, og det haster! Prøv løsningen beskrevet her: http://pavel85.blogspot.com/2010/01/rmaps-trekkbuddy-atlas-creator-and-poi.html Har selv gjort det da jeg skulle en helgetur til Paris, og det er supert. Fungerer selvsagt med GPS. Hvis man da har Rmaps og har offline kart, vil det da bli gratis? Eller går GPS bruk under datatrafikk? Tenker da så klart på et tilfelle hvor man ikke har fribruk av datatrafikk! Kanskje liff OF, men lurer fælt og er jo om en applikasjon Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Settings>Applications>Development Takker! Lenke til kommentar
murmeljenta Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kanskje det er nevnt før, men om du trenger et program til å måle lengden, kaloriforbruk og annet når du er ute å trener, Så trenger du en du en gps tracker. Jeg godt fornøyd med sportypal. Har brukt det programmet litt på min xperia x10 mini og funker fint så langt. www.sportypal.com Finnes til mange andre platformer og. Det er helt sikkert andre alternativer der ute, men så langt har denne applikasjonen fungert konge for meg. Jeg bruker CardioTrainer nå, og liker det godt. Kan velge mellom mange typer trening, kan autostarte musikkavspilling fra en valgt spilleliste, etc. Men vil teste sportypal også. Edit... Har testet Sportypal, men foretrekker CardioTrainer. Sportypal kan jo kun brukes med GPS. Fint for de som bare trener ute. CardioTrainer kan jeg bruke når jeg trener innendørs - registrere tid, estimere kalorier, spille musikkliste, fortelle meg hvor lenge jeg har holdt på, etc. Kan også legge inn økter (tid, kalorier, etc) manuelt. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Finnes det .pdf-programmer som gjør det mulig å bla til en bestemt side? Sitter med en fil på flere hundre sider. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hvis man da har Rmaps og har offline kart, vil det da bli gratis? Eller går GPS bruk under datatrafikk? Tenker da så klart på et tilfelle hvor man ikke har fribruk av datatrafikk! Kanskje liff OF, men lurer fælt og er jo om en applikasjon Ja, da blir det helt gratis. GPS signalet er helt uavhengig av mobilsignalet. Hvis du vil være helt sikker på at den ikke laster ned noe (f.eks. kart utenfor de du har lasta ned til offline bruk), kan du skru av mobil datatrafikk. Finnes det .pdf-programmer som gjør det mulig å bla til en bestemt side? Sitter med en fil på flere hundre sider. PDF Viewer kan det. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Finnes det .pdf-programmer som gjør det mulig å bla til en bestemt side? Sitter med en fil på flere hundre sider. PDF Viewer kan det. Takk Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 De yr widgetene er ikke my å skryte av. Skulle gjerne sett en som man kunne trykke på og da sett en uke frem i tid. Finnes det? Min "Home" skjerm på Galaxy S ser forferdelig ut. Vet ikke om noe oppsett slik at den kan bli litt imponerende men samtidig ikke kreve latterlig med strøm? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Weather widgets (yr.no) viser de neste 9 dagene når du trykker på widgeten (eller åpner programmet). Den har også en widget som viser de neste 7 dagene. Kanskje du kan få inspirasjon til homescreenen i Android homescreen screenshot-tråden! Endret 10. juli 2010 av trygveaa Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Trenger en app som måler MB nedlastet hver måned slik at jeg kan passe på å ikke gå over grensen. Trenger også en app som viser hva som bruker hvor mye på nedlastning. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) 3G Watchdog Monitors your Mobile Internet (3G/Edge/GPRS) traffic usage, shows a status icon (green/orange/red) in the notif bar and a detailed report page. Widget available. Useful if your "unlimited data" plan actually has some restrictions (read the fine print!) NetCounter NetCounter is a simple network traffic counter for EDGE/3G and Wi-Fi. It shows your data usage. Data are persistent and you can set the counters (monthly, last 7 days, today, etc) you need. Endret 10. juli 2010 av Atald Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Hvis man da har Rmaps og har offline kart, vil det da bli gratis? Eller går GPS bruk under datatrafikk? Tenker da så klart på et tilfelle hvor man ikke har fribruk av datatrafikk! Kanskje liff OF, men lurer fælt og er jo om en applikasjon Ja, da blir det helt gratis. GPS signalet er helt uavhengig av mobilsignalet. Hvis du vil være helt sikker på at den ikke laster ned noe (f.eks. kart utenfor de du har lasta ned til offline bruk), kan du skru av mobil datatrafikk. Takk skal du ha! Da kommer et nytt spørsmål, noen som har et bra GPS program som støtter offline maps og turn by turn navigation ("bil.gps look")? Og hva er POI? Ser mye snakk om det i GPS sammenheng...Programmet må være gratis da jeg ikke har mulighet til å kjøpe apps enda... Til deg over vil jeg anbefale 3g watchdog, Skriver inn hva grensen din er på i måneden også har den alarm, automatisk sprerring av mobil nett osv. når du kommer over en hvis % som du velger.. Endret 10. juli 2010 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 POI = Point of Interest. For eksempel bensinstasjoner, butikker og turistattraksjoner. Lenke til kommentar
Herjar Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hvilke bruker apps bruker dere til mobil betting? Bruker selv Norsk Tipping, og Unibet. Unibet appen tuller ganske mye, av og til får jeg ikke levert inn det jeg prøver å levere inn. Norsk Tipping sin er helt ok, eneste som er plagsomt (utenom at du ikke kan zoome inn) er at Norsk Tipping alltid har mye lavere odds enn alle de andre. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Settings>Applications>Development Finnes det en sjøkart med trail som sekker hvaler? (Østfold>Fredrikstad) Har du prøvd "Norgeskart"? (Har ikke fått testa om den støtter trails) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Bare jeg som ikke får opp skype kontakter på Fring lenger? What the fuck... Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Bare jeg som ikke får opp skype kontakter på Fring lenger? What the fuck... Nope: link!!! Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Noen som har fått til å spille SNES-spill på telefonen, og kan forklare hvordan man går fram? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Har spilt snes ja. Det er bare å installere snes droid eller ka det het, også laste ned snes roms inn på minnekortet og åpne de i emulatoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå