Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man bruker f.eks. engelsk sim-kort for å få tilgang til paid apps: Er det tilstrekkelig at man setter inn sim-kortet, eller må mobilabonnementet som hører til kortet være aktivt? Ser at O2-simkort må aktiveres innen en en gitt dato.

 

(Beklager hvis dette er besvart - det var ikke lett å søke i denne store tråden.)

Lenke til kommentar

Hold inne på et teksfelt og velg Input method når det kommer opp for å skifte tastatur.

 

Takker! ;)

 

Har sett på tester av telefonen at de har integrert stemmesøk i deres hurtigsøk widget, noen anelse hvordan man får det på sin?

Lenke til kommentar

Noen her som kan fortelle meg hvordan jeg kan få Smart Alarm Clock til å funke optimalt på min Legend? Det funker ikke jo, påstår det ikke kan samle inn data om søvnen min fordi skjermen må være på for at det skal funke. Problemet er jo at skjermen skrur seg av automatisk, og det meste jeg kan la den vente før den skrur seg av er 30 minutter.ermm.gif

Lenke til kommentar

Hvis man bruker f.eks. engelsk sim-kort for å få tilgang til paid apps: Er det tilstrekkelig at man setter inn sim-kortet, eller må mobilabonnementet som hører til kortet være aktivt? Ser at O2-simkort må aktiveres innen en en gitt dato.

 

(Beklager hvis dette er besvart - det var ikke lett å søke i denne store tråden.)

 

Er tilstrekkelig at man setter inn SIM-kortet.

Lenke til kommentar

Kanskje det er nevnt før, men om du trenger et program til å måle lengden, kaloriforbruk og annet når du er ute å trener, Så trenger du en du en gps tracker. Jeg godt fornøyd med sportypal.

 

Har brukt det programmet litt på min xperia x10 mini og funker fint så langt.

 

www.sportypal.com

 

Finnes til mange andre platformer og.

 

Det er helt sikkert andre alternativer der ute, men så langt har denne applikasjonen fungert konge for meg.

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar

Noen her som kan fortelle meg hvordan jeg kan få Smart Alarm Clock til å funke optimalt på min Legend? Det funker ikke jo, påstår det ikke kan samle inn data om søvnen min fordi skjermen må være på for at det skal funke. Problemet er jo at skjermen skrur seg av automatisk, og det meste jeg kan la den vente før den skrur seg av er 30 minutter.ermm.gif

 

På Desire kan eg velge at skjermen aldri skrur seg av når laderen står i. Kanskje det kan hjelpe deg?

Lenke til kommentar

Noen her som kan fortelle meg hvordan jeg kan få Smart Alarm Clock til å funke optimalt på min Legend? Det funker ikke jo, påstår det ikke kan samle inn data om søvnen min fordi skjermen må være på for at det skal funke. Problemet er jo at skjermen skrur seg av automatisk, og det meste jeg kan la den vente før den skrur seg av er 30 minutter.ermm.gif

 

På Desire kan eg velge at skjermen aldri skrur seg av når laderen står i. Kanskje det kan hjelpe deg?

 

Hvor finner jeg det valget hen da? Bør jo være mulig på min Legend når det funker på andre Android-mobiler så. :)

Lenke til kommentar

Noen her som kan fortelle meg hvordan jeg kan få Smart Alarm Clock til å funke optimalt på min Legend? Det funker ikke jo, påstår det ikke kan samle inn data om søvnen min fordi skjermen må være på for at det skal funke. Problemet er jo at skjermen skrur seg av automatisk, og det meste jeg kan la den vente før den skrur seg av er 30 minutter.ermm.gif

 

På Desire kan eg velge at skjermen aldri skrur seg av når laderen står i. Kanskje det kan hjelpe deg?

 

Dette var merkelig. På min X10 fungerer det veldig fint, selv om skjermen min slår seg av etter ett minutt. Har ingen gode råd, dessverre.

Lenke til kommentar

Kanskje det er nevnt før, men om du trenger et program til å måle lengden, kaloriforbruk og annet når du er ute å trener, Så trenger du en du en gps tracker. Jeg godt fornøyd med sportypal.

 

Har brukt det programmet litt på min xperia x10 mini og funker fint så langt.

 

www.sportypal.com

 

Finnes til mange andre platformer og.

 

Det er helt sikkert andre alternativer der ute, men så langt har denne applikasjonen fungert konge for meg.

 

Jeg bruker CardioTrainer nå, og liker det godt. Kan velge mellom mange typer trening, kan autostarte musikkavspilling fra en valgt spilleliste, etc. Men vil teste sportypal også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...