DjDarkDragon Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ah...dritt da...har søkt på flere måter og prøvd og prøvd og lese 2d koden men finner den ikke. Skulle GJERNE hatt dette ass. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Koster rett under 1 dollar for å sende ett kort... Jeg har sendt ett testkort til meg selv. Sendte det forrige TORSDAG; fikk bekreftelse på kortet var sendt på fredag, enda ikke mottatt noe... Finnes også flere andre programmer som gjør akkurat det samme: Real Photo Postcards, Shootit, Touchnote, Postino Real Photo Postcards og Postdroid ser ut til å være det samme. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ah...dritt da...har søkt på flere måter og prøvd og prøvd og lese 2d koden men finner den ikke. Skulle GJERNE hatt dette ass. Jeg fikk innstallere det om jeg la det over på telefonen med data kabel da. Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Noen som har et program for å ha kontroll over ringeminutene i måneden? Har prøvd å søke litt men er litt vanskelig å finne no... Jeg bruker Call meter Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ah...dritt da...har søkt på flere måter og prøvd og prøvd og lese 2d koden men finner den ikke. Skulle GJERNE hatt dette ass. Her finner du apk til Wheres My Droid plus endel annet snadder: http://sites.google.com/site/alienmanfc6/ Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 To ordbøker og "klippe/lime" fra e-post.. Jeg skriver nesten like mye på engelsk som på Norsk. Nokia har den geniale løsningen med at man kan kombinere to ordbøker. Er det noe jeg kan få til med Android? Har selv HTC Desire.. Men er en knotsekk når det kommer til innstillinger og funksjoner. Videre.. Jeg bruker Gmail. Og ofte er det noe i en mail jeg vil klippe ut og sende videre som sms eller noe. Nå får jeg ikke klippet ut i fra Gmail programmet på Desire. Heller ikke K-9 Mail som jeg bruker, uten å "videresende" for så å klippe ut tekst. Blir for mye knot. Åh ja.. Jeg synes lyder er gøy. Så i førstningen tilordnet egne sms lyder til utvalgte kontakter.. Samt ringe toner og andre funksjons lyder som alarm og varsler. Så opplever jeg at lydene blir stokket på. Eller blir satt tilbake til standard.. bare rot. Kan jeg overføre et utvalg lyder fra minnekort til selve telefonen? Så det ikke blir mer tull når jeg monterer minnekortet som HD? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Selv er jeg fortsatt ute etter en god leser av "e-bøker", spesielt i .pdf-format. Andre aktuelle formater jeg har bøker i er .txt, .rtf og .lit - tilsammen er dette de mest brukte formatene for "e-bøker". Det er vel noen her som leser bøker på Android? Hvilken app bruker dere for å laste inn e-bøker dere allerede har? Books WordPlayer ? Prøvde Books WordPlayer, men den leser visst bare bøker i ePub-format, ikke pdf, .txt, .rtf og .lit. Kan neste se ut som det ikke finnes noen bokleser for disse formatene, desverre. Da får jeg heller vente og prøve igjen om noen måneder. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noen som vet om en bra Tour de france app? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Noen som vet om en bra Tour de france app? Leter etter det samme selv. TV2 (som så mange andre, og dette irriterer meg som Androidbruker) har jo ikke funnet ut at Android har vokst enormt mye i det siste, både i forhold til iPhone og andre. Og er det noen som vet om en skikkelig god finans app? Som jeg kan sjekke aksjer, nyheter samt sette om en portefølje. Synes Google Finance ser bra ut, men der får jeg ikke opp norske aksjer og indekser. Synes den som følger med fra HTC blir litt simple. Er villig til å kjøpe om den er verdt det. PS! Har HTC Desire. Endret 4. juli 2010 av VistaX Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Leter etter det samme selv. TV2 (som så mange andre, og dette irriterer meg som Androidbruker) har jo ikke funnet ut at Android har vokst enormt mye i det siste, både i forhold til iPhone og andre. Og er det noen som vet om en skikkelig god finans app? Som jeg kan sjekke aksjer, nyheter samt sette om en portefølje. Synes Google Finance ser bra ut, men der får jeg ikke opp norske aksjer og indekser. Synes den som følger med fra HTC blir litt simple. Er villig til å kjøpe om den er verdt det. PS! Har HTC Desire. Aksjekurser Norge er i alle fall et alternativ. Kanskje ikke det beste, men det innfrir flere av kravene dine. Ikke så mye mer spennende enn kurs og portefølje da men.. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Leter etter det samme selv. TV2 (som så mange andre, og dette irriterer meg som Androidbruker) har jo ikke funnet ut at Android har vokst enormt mye i det siste, både i forhold til iPhone og andre. Og er det noen som vet om en skikkelig god finans app? Som jeg kan sjekke aksjer, nyheter samt sette om en portefølje. Synes Google Finance ser bra ut, men der får jeg ikke opp norske aksjer og indekser. Synes den som følger med fra HTC blir litt simple. Er villig til å kjøpe om den er verdt det. PS! Har HTC Desire. Aksjekurser Norge er i alle fall et alternativ. Kanskje ikke det beste, men det innfrir flere av kravene dine. Ikke så mye mer spennende enn kurs og portefølje da men.. Ja, har sett på den men synes den er heller dårlig. Da kan jeg likegodt bruke den som følger med telefonen. Bloomberg-appen til iPhone ser bra ut, men den finnes da selvsagt ikke til Android. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Apps, apps, apps.....det finnes mange gode nettsider også. Prøvd det? Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg skriver nesten like mye på engelsk som på Norsk. Nokia har den geniale løsningen med at man kan kombinere to ordbøker. Er det noe jeg kan få til med Android? Har selv HTC Desire.. Men er en knotsekk når det kommer til innstillinger og funksjoner. Jeg bruker et modifisert tastatur og der kan du stille inn snarveier for å bytte mellom språk. Selv bruker jeg volum opp-ned for å skifte mellom norsk og engelsk. Dette tastaturet har en mengde andre fordeler også. Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Har noen et oppsett på SIP telefoni på VYKE konto? For WM bruker jeg Nimbuzz, men Nimbuzz har ikke SIP/VYKE for Android. Har lastet Sipdroid fra marked, men finner ikke frem i oppsettet. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 noen som vet om det finnes en app som justerer din lydprofil etter kalenderen din? jeg kunne godt ha tenkt meg at den gikk i stillemodus når jeg hadde et møte i kalenderen, og kom tilbake etter at jeg var ferdig med møtet, Lenke til kommentar
MSL Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Er det en bra msn app og skype app til Android? Jeg har ikke lyst til en app med masse rot fra all slags mulige IM tjenester, men en ren MSN app og en Skype app. Lenke til kommentar
4arm Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Er det en bra msn app og skype app til Android? Jeg har ikke lyst til en app med masse rot fra all slags mulige IM tjenester, men en ren MSN app og en Skype app. MSN Talk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 MSN talk er fin ja. Da kan man være logget på mobilen og pc'en samtidig. Veldig grei. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) MSN talk er fin ja. Da kan man være logget på mobilen og pc'en samtidig. Veldig grei. Var det programmet jeg prøvde først. Jeg logget inn, men så viste den 0 pålogget selv om jeg visste det var rundt 20-30 på. EDIT: Fikk det til med nytt forsøk:) Endret 8. juli 2010 av Mufcy93 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Heisann. Er det noen som vet om et ålreit timeliste-program? Jeg ønsker meg en mulighet til å velge dato og skrive timer fra klokkeslett til klokkeslett. Om jeg kan tagge de forskjellige klokkeslettene med arbeidssted hadde dette vært en bonus. Om det koster spenn er ikke det noe problem om det ser lovende ut (og ikke er fryktelig dyrt så klart) Jeg har prøvd MyWorktime, men det er litt i enkleste laget (man klikker på "Start Work" når man begynner og "End" når man slutter så regner den ut hvor lenge du har jobbet og det legger seg i en liste). I tillegg så var export-funksjonen helt merkelig. Da jeg skulle teste funksjonen i dag så fikk jeg ut dette på mail: 1278564900346|1278599052283|1800000 . Skjønner ikke hva det betyr engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå