Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes jo også en bring widget hvis det er noe du trenger nå.

Jeg bruker den også, men å ha en app/widget for hver transportør gir ingen mening i min verden ;)

Edit: Jeg glemte å legge til at MPT er en betalings-app, for de som måtte lure. (US$ 1.99)

Endret av carwin
Lenke til kommentar

Sjekker ut Aldiko nå. Men finner ikke ut hvordan jeg adder de pdf'ene jeg allerede har i en mappe på min Desire? Er det ikke mulig med gratisutgaven?

Jeg vet ikke om det er mulig i betalutgaven heller. Jeg mente bare at Aldiko er et alternativ til Kindle.

Lenke til kommentar

Okei, usikker på om det er meg...men er Bartender Lite heilt på trynet gæli ? Dette er en ganske genial appp vil eg si, når det fungerer. Eg har sortert alle apps i Apps Organizer, og vil gjerne tilføye favoritt mappen min i rullegardinen i topp av skjermen via. Bartender. Det fungerer fjell det, mappen Favoritter legger seg i topp.

Når eg trykker på den så kommer "Android" mappen i fra App organizer opp istedet...Er det noe eg gjør feil her eller ? :hmm:

EDIT: Fikk fjernet applikasjonene som låg under "Android" mappen, og erstattet disse med innholdet i "Favoritt" mappen. Men mappen som åpnes står fortsatt oppført som Android..småpirk ja! Men likevel :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...