Sovende Panda Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Kindle til Android kom vel idag, er vel verdt en test Finnes det norske bøker også? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Eller enda viktigere, utenlandske bøker oversatt til norsk? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Leste det her, go nuts http://www.itavisen.no/845944/e-boker-naa-paa-android Lenke til kommentar
carwin Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Jeg er for tiden i kontakt med utvikleren av "Mobile Package Tracker". Har oversendt api's og noen sporingsnr., og han er veldig positiv til å legge til Posten i programmet Mobile Package Tracker Edit: Typos Edit II: posten.no kommer i neste release Endret 29. juni 2010 av carwin Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Da er Kindle lastet inn, gratisbok lastet ned - og det fungerer utmerket! Takker for tips! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg er for tiden i kontakt med utvikleren av "Mobile Package Tracker". Har oversendt api's og noen sporingsnr., og han er veldig positiv til å legge til Posten i programmet Mobile Package Tracker Edit: Typos Edit II: posten.no kommer i neste release Det finnes jo også en bring widget hvis det er noe du trenger nå. Lenke til kommentar
carwin Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Det finnes jo også en bring widget hvis det er noe du trenger nå. Jeg bruker den også, men å ha en app/widget for hver transportør gir ingen mening i min verden Edit: Jeg glemte å legge til at MPT er en betalings-app, for de som måtte lure. (US$ 1.99) Endret 29. juni 2010 av carwin Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nei det er eg helt enig med deg i. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Da er Kindle lastet inn, gratisbok lastet ned - og det fungerer utmerket! Takker for tips! Finner ingen gratisbøker... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Mutu: Alice in Wonderland er gratis. Med den får du en idé om hvordan Kindle på mobil virker. Men... Har endel bøker i pdf-format. Noen gode apps for å lese disse? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 En hvilken som helst pdf leser.... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Mnja, kan lese pdf'er i alle pdf-lesere, det vet jeg.. Men hvilken egner seg godt i bok-format? Vet at iPhone har Stanza som er super, men finner ikke noe tilsvarende for Android? Forslag? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Aldiko er et alternativ før å lese e-bøker. Premium-utgaven har mange klassikere, dog kun på engelsk. Grei å lese på Desire. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Sjekker ut Aldiko nå. Men finner ikke ut hvordan jeg adder de pdf'ene jeg allerede har i en mappe på min Desire? Er det ikke mulig med gratisutgaven? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Sjekker ut Aldiko nå. Men finner ikke ut hvordan jeg adder de pdf'ene jeg allerede har i en mappe på min Desire? Er det ikke mulig med gratisutgaven? Jeg vet ikke om det er mulig i betalutgaven heller. Jeg mente bare at Aldiko er et alternativ til Kindle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Okei, usikker på om det er meg...men er Bartender Lite heilt på trynet gæli ? Dette er en ganske genial appp vil eg si, når det fungerer. Eg har sortert alle apps i Apps Organizer, og vil gjerne tilføye favoritt mappen min i rullegardinen i topp av skjermen via. Bartender. Det fungerer fjell det, mappen Favoritter legger seg i topp. Når eg trykker på den så kommer "Android" mappen i fra App organizer opp istedet...Er det noe eg gjør feil her eller ? EDIT: Fikk fjernet applikasjonene som låg under "Android" mappen, og erstattet disse med innholdet i "Favoritt" mappen. Men mappen som åpnes står fortsatt oppført som Android..småpirk ja! Men likevel Endret 29. juni 2010 av Mala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Aldiko var jo kjekk, fant et par bøker jeg søkte etter og lasta dem ned..men har jo bøkene i bokform fra før..mest for å sjekke hvordan det så ut på mobilen. Lenke til kommentar
carwin Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg er for tiden i kontakt med utvikleren av "Mobile Package Tracker". Har oversendt api's og noen sporingsnr., og han er veldig positiv til å legge til Posten i programmet Mobile Package Tracker Edit: Typos Edit II: posten.no kommer i neste release ...og da var posten.no på plass Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Æsj. Driten er jo kjøpeapp.... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har prøvd å laste ned prøveversjoner av to bøker på Kindle. Men dei viser ikkje i programmet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå