aspic Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har du prøvd Estrongs File Explorer ? Funker fint mot win7 og ftp for meg ivertfall (uten plugins) Funket brillefint, takker. Så nå lurer jeg på om det er noe bra divx/xvid spiller og om filmer kan åpnes i spilleren over nettverket? Du kan starte overførselen, og så sjå fila direkte ved at du opner fila i RockPlayerBase. Dvs. når du har sett filmen vil den vere lagra på minnekortet. Det er jo i teorien dette som skjer under streaming. Dette går i alle fall greit med astro SMB plugin. Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har du prøvd Estrongs File Explorer ? Funker fint mot win7 og ftp for meg ivertfall (uten plugins) Funket brillefint, takker. Så nå lurer jeg på om det er noe bra divx/xvid spiller og om filmer kan åpnes i spilleren over nettverket? Du kan starte overførselen, og så sjå fila direkte ved at du opner fila i RockPlayerBase. Dvs. når du har sett filmen vil den vere lagra på minnekortet. Det er jo i teorien dette som skjer under streaming. Dette går i alle fall greit med astro SMB plugin. Var innlegget ditt tidligere som fikk meg til å ville prøve ut å streame fra home serveren, problemet er at rockplayer vil ikke kjøre på mobilen min (Hero), eller rettere sagt den vil ikke instalere og install fila heter demo-ettellerannet som nevnt tidligere i tråden Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Du kan prøve xyplayer, men denne finnes kun som trial (evt. kjøpe), og fungerte ikkje heilgodt hjå meg. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Noen som har tips til en god bildefremviser? Bruker Nexus One rom på min desire, og kan ikke fordra Google Gallery 3D Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) 3g watchdog. Finnes ikke noe lignende som også viser hvor mye du har lasta ned over WIFI? Trenger ikke noe quote sak på den, bare nysgjerrig på hvor mye det trådløse blir brukt. Edit: Netcounter ser ut til å være det jeg lette etter. Endret 21. juni 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Netcounter viser jo både 3G og Wifi, men varsler vel ikke så vidt eg vet. 3G watchdog kan man stille inn til å varsle før man når grensen for dataabbonnementet. Fin funksjon hvis man har 100Meg i mnd. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Netcounter viser jo både 3G og Wifi, men varsler vel ikke så vidt eg vet. 3G watchdog kan man stille inn til å varsle før man når grensen for dataabbonnementet. Fin funksjon hvis man har 100Meg i mnd. Jupp, skjønte det. Bruker begge, som sagt ville ha funksjonen til 3G watchdog, men kunne også tenkt meg å sett hvor mye data jeg laster ned over WIFI, selv om det ikke har noe å si. Ingen som vet om et program som har oversikt over programmer som går på TVen her i landet? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Denne tv guiden er ganske genial http://www.appbrain.com/app/no.aina.tvguide Lenke til kommentar
Desire Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ingen som vet om et program som har oversikt over programmer som går på TVen her i landet? Sjekk denne tråden Se tv.nu (tv.nu) og TV GUIDE (Aina Småvik) Lenke til kommentar
MrNutcase Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Netcounter viser jo både 3G og Wifi, men varsler vel ikke så vidt eg vet. 3G watchdog kan man stille inn til å varsle før man når grensen for dataabbonnementet. Fin funksjon hvis man har 100Meg i mnd. Testet litt med Netcounter nå, og denne har også varsling når datamengde overskrides. Både EDGE/3G og Wifi. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Testa Sygic Mobile i dag siden den har blitt anbefalt tidligere i tråden. Damn.. det var dårlig program og spesiellt kartet var svært lite tiltalende. Navigon er MYE bedre og CoPilot er en god nummer 2. (Har begge innstallert). Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er det noen her som vet om det går å tilegne en egen funksjon til "long press" på volumknappene på siden? Det er ofte jeg hører på musikk og dri er med andre ting samtidig. Generelt vil jeg kunne bytte sang uten å måtte finne frem musikkspilleren. Takk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Fint med Hero og Sense, da får jeg start/pause, next og prev song oppå tastelåsbildet, så jeg slipper å fikle med telefonen for å å stoppe sang når jeg betaler i en butikk. Men det er bare sense som har sånn tastelås det kan gjøres med, visstnok. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er det noen her som vet om det går å tilegne en egen funksjon til "long press" på volumknappene på siden? Det er ofte jeg hører på musikk og dri er med andre ting samtidig. Generelt vil jeg kunne bytte sang uten å måtte finne frem musikkspilleren. Takk. Dette er noe jeg savner fra min SE W890i Lurer på det samme Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 E-post klient. Trenger en som kan legge inn bilder innimellom teksten. Finner ikke ut hvordan eg evt. kan gjøre dette med google sin eller htc sin klient på min mobil. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Noen som vet om et program som kan fjerne cache og ting som tar opp unødig plass på telefon minnet? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Tømme cache kan du gjøre fra settings, applications. Du må riktig nok gjøre det for hvert program separat. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er det noen her som vet om det går å tilegne en egen funksjon til "long press" på volumknappene på siden? Det er ofte jeg hører på musikk og dri er med andre ting samtidig. Generelt vil jeg kunne bytte sang uten å måtte finne frem musikkspilleren. Takk. Dette er noe jeg savner fra min SE W890i Lurer på det samme Med Cyanogenmod kan man bruke volumknappene til å skifte sang. Men Google burde VIRKELIG få til noe slikt i 2.3 Tømme cache kan du gjøre fra settings, applications. Du må riktig nok gjøre det for hvert program separat. Hvis du har root er dette veldig enkelt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Tømme cache kan du gjøre fra settings, applications. Du må riktig nok gjøre det for hvert program separat. Jupp, sett det. Men hadde sett for meg noe som kunne gjort prosessen litt enklere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvorfor må man tømme cachen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå