toreva Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vi er vel ganske mange som mener at "A Online Radio" er best.Og den er gratis: http://www.cyrket.com/package/com.leadapps.android.radio Du kan jo også prøve TuneWiki: http://www.cyrket.com/package/com.tunewiki...cplayer.android Du skriv at det er gratis, men det blir vel datatrafikk som må betalast, eller? Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Du skriv at det er gratis, men det blir vel datatrafikk som må betalast, eller? Selvfølgelig. Pass på at du ikke har chess eller liknende hvor alle abonnement uten fri 3g-bruk er stygt dyrt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Går fra Diamond til Hero, dvs fra fm radio til uten. Jeg må nøye meg med radio over nettet via 3G. Har heldigvis fri trafikk på abonnementet. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Du skriv at det er gratis, men det blir vel datatrafikk som må betalast, eller? Hovedgrunnen til at jeg skrev at den er gratis er at den da er tilgjengelig for alle. Vi har ikke tilgang til betalvare i Market uten å roote, installere Market Enabler. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Noen som har testet "better keyboard"? Har lagt det inn, men får ikke det opp som stander tastatur enda det er merket av for at det skal brukes. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har du trykket i et tekstfelt og valgt input-metode? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Haha, nei, ikke lenge nok:p Men, det er ikke støtte for norsk ordbok og rettelse av ord slik som på stander tastaturet som er til hero? Vil bytte tastatur, men vil ikke miste ordbok og forslag til ord underveis. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg er kjempefornøyd med scandinavian keyboard i alle fall. Har du testet det? Støtter ordbok og forslag pluss særnorske tegn Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg er kjempefornøyd med scandinavian keyboard i alle fall. Har du testet det? Støtter ordbok og forslag pluss særnorske tegn Nei ikke testet, men skal gjøre det:-) Er ett eget som ligger på marked da eller? Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 ligger på market ja. Søk på scandinavian og last nod både tastaturet og norsk ordbok. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 ligger på market ja. Søk på scandinavian og last nod både tastaturet og norsk ordbok. Virker bra, men litt svak tilbakemelding via vibrasjon i forhold til det originale. Takker for tips, prøve det ut mer videre:-) Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Du kan skru opp vibrasjonstiden i settings. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kjempe bra, nå kommer det seg:-) Noen som vet om ett program som lar meg rotere bildene? Greit å få alle bilder riktig vei når jeg viser de frem. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Er det mulig å få fotoboksvarsling på copilot live? Eventuelt hvordan? Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Finnes en egen app på market for fotoboksvarsling. Har ikke testet den enda, men regner med at det er mulig å kjøre den i bakgrunnen Lenke til kommentar
belenix Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Er det mulig å få fotoboksvarsling på copilot live? Eventuelt hvordan? CoPilot Live har fotoboksvarsling. Du må aktivere via Innstillinger >Sikkerh.-varsl. Vet ikke hvor oppdatert den er for Norge. Men du kan jo også kjøre appen "Fotobokser" i bakgrunnen. Den bruker datafil fra det norske TomTom forumet. Jeg ble nå litt i tvil om det er mulig å kjøre to app som bruker GPS samtidig, om bare den som ble startet først får signaler? I Windows er det ikke mulig uten å bruke Franson GpsGate, dette gjelder både PC og Win Mobil. Endret 16. september 2009 av belenix Lenke til kommentar
JPMi Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Parallel kingdom er et MMORPG som bruker Google maps som spillebrett. Det går ut på å jakte, samle, bygge og utforske. Litt som Civilization og lignende spill. Innebygget chat. Nåværende versjon er gratis, men de planlegger en betalversjon etter hvert. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Er det mulig å få fotoboksvarsling på copilot live? Eventuelt hvordan? CoPilot Live har fotoboksvarsling. Du må aktivere via Innstillinger >Sikkerh.-varsl. Vet ikke hvor oppdatert den er for Norge. Men du kan jo også kjøre appen "Fotobokser" i bakgrunnen. Den bruker datafil fra det norske TomTom forumet. Jeg ble nå litt i tvil om det er mulig å kjøre to app som bruker GPS samtidig, om bare den som ble startet først får signaler? I Windows er det ikke mulig uten å bruke Franson GpsGate, dette gjelder både PC og Win Mobil. Finner ikke noe fotoboksvarsling inne på dette jeg. Lyst å si helt nøyaktig hvilken varslin jeg må krysse av på og hva jeg må krysse av for ellers for å få det på? Lenke til kommentar
Tigergt Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) FotMob Gir deg kampoppsett, tabell, toppscorer, RSS-nyheter og mer for alle de store ligaene; Premier League, Championship, Tippeligaen, MLS, Ligue 1, Bundesliga, Serie A, Primera Division, SPL, Champions League++. Kan sette opp notifikasjoner ved scoring for enkeltkamper, lag og hele ligaer. Vurdering: Genialt for dem som er interessert i fotball! Pris: Gratis URL: http://www.cyrket.com/package/com.mobilefootie.fotmob URL: http://www.mobilefootie.com Endret 16. september 2009 av Tigergt Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg ble nå litt i tvil om det er mulig å kjøre to app som bruker GPS samtidig, om bare den som ble startet først får signaler?I Windows er det ikke mulig uten å bruke Franson GpsGate, dette gjelder både PC og Win Mobil. I motsetning til i windows er det ingen programmer i android (og som regel ikke ellers i linux heller) som kommuniserer direkte med gpsen. Det er en daemon (gpsd brukes vanligvis i linux) som tar seg av dette, og programmene ber bare denne om tilgang til datastrømmen. Dermed skulle det være mulighet for å kjøre så mange gps-programmer du måtte ønske samtidig. På android er derimot de fleste programmer laget slik at de er helt uvirksomme når de ikke er aktive, så i praksis vil for det meste bare det programmet du for øyeblikket har oppe motta gpsdata. En del programmer er dog programmert slik at de har en bakgrunnsprosess som kan behandle data og kjøre ut notifications og lignende. Uten at jeg har testet fotoboksvarslingen regner jeg egentlig med at den er programmert på den måten, slik at den fint burde kunne kjøre i bakgrunnen og varsle med lydsignal når du nærmer deg en fotoboks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå