Überadri Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Shotgun (mulig den ikke heter nøyaktig det, lager skytelyd når du later som om telefonen er en hagle med kraftig rekyl (og ladelyd når du rister dne en gang)). Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 noen tips? 2.1 Gallery med sync mot picasa what the doodle remote RDP Spotify torrent-fu Kommer litt an på hvem du skal vise det til og hva de bryr seg om kan man si... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Shotgun (mulig den ikke heter nøyaktig det, lager skytelyd når du later som om telefonen er en hagle med kraftig rekyl (og ladelyd når du rister dne en gang)). Da drar trendnissene frem iPhonen sin og sier "Haha, den har da vi hatt i flere år allerede" Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) da var norsk tipping til ANDROID endelig her edit: hadde ikke skadet med større skrift på telefoner med høyoppløsning NT! takk gud for telefoner med trackball/optisk Endret 18. juni 2010 av kewell79 Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Noen som har noen stilige showoff programmer? Altså programmer som ikke trenger ha særlig nytte (pluss om de er det) men er og kule å vise fram? har nå eks gitar og piano osv. Shazam er jo imponerende. noen tips? Layar Reality Browser. Lenke til kommentar
olahal3 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 da var norsk tipping til ANDROID endelig her edit: hadde ikke skadet med større skrift på telefoner med høyoppløsning NT! takk gud for telefoner med trackball/optisk Hvor lastet du den ned fra, jeg har sendt sms til 1960 og prøver og laste ned, får feil mld "HTTP Status 404" Ola Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 gikk bare via norsktipping.no Lenke til kommentar
olahal3 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 gikk bare via norsktipping.no Får samme feil der også......... kjedelig, får ringe til norsktipping Lenke til kommentar
olahal3 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 gikk bare via norsktipping.no Får samme feil der også......... kjedelig, får ringe til norsktipping Hvordan mobil har du ? Jeg har SonyEricsson X10 Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Virker fint her. (HTC Desire) Lenke til kommentar
jwa Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 gikk bare via norsktipping.no Får samme feil der også......... kjedelig, får ringe til norsktipping Hvordan mobil har du ? Jeg har SonyEricsson X10 Får det heller ikke til, har HTC Desire Lenke til kommentar
belenix Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Dere har trolig en mobil som ikke er kompatibel, androidversjon/skjermoppløsning. Tror den krever minimum 2.1, kjører OK på Samsung Spica med 2.1 og N1 med 2.2, men ikke på Magic med 1,5. Endret 18. juni 2010 av belenix Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 x10mini kjører med 1.6, ingen problemer men det er uansett selve nedlastningen folk har problemer med prøv å tøm cache på nettlesren? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det var filnavnet som fikk meg til å reagere litt, "Generic-Android21WVGA.apk". Og den kjører ikke på Magic med 1.5. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) vel....det sto 1.6qvga når jeg lastet ned med mini og 2.1 med desire Endret 18. juni 2010 av kewell79 Lenke til kommentar
olahal3 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 x10mini kjører med 1.6, ingen problemer men det er uansett selve nedlastningen folk har problemer med prøv å tøm cache på nettlesren? Hvilken browser bruker du? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Noen apps som gir meg muligheten til å få en slags kodelås istedenfor "Slide to unlock" som er standard på min mobiltelefon? Og er det noen måte å hindre at skjermen hopper fra landscape til portrait? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Da er Norsk Tipping lagt inn på min Desire. Latterlig at de skal ha så ekstremt liten skrift, ihvertfall når det ikke er mulig å zoome heller. Ellers så får jeg beskjed om force close hver gang jeg starter programmet, men det starter fint likevel. Under aktiveringen kunne de lagt til knappene for neste osv på skjermen så en slapp å trykke menu på hvert eneste bilde, i tillegg kunne feltene der en skal taste inn ting hvert mye større. Dårlig første inntrykk, men håper det virker som det skal uten for mange irritasjonsmomenter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hmmmm.... Fikk en sms med mobilen i lommen, og når eg kom hjem så hadde eg "skrevet" masse i reply, og kommet inn på et valg for hurtigsvar. Så tok eg en test. Hvorfor går tastesperren av når eg får sms??? Var inne på handcent settings, men var ingenting der. Kan jo ikke ha det slik.... Ser den slår seg på etter noen sekunder, men uansett nytteløst... Noen gode tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå