Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shotgun (mulig den ikke heter nøyaktig det, lager skytelyd når du later som om telefonen er en hagle med kraftig rekyl (og ladelyd når du rister dne en gang)).

Da drar trendnissene frem iPhonen sin og sier "Haha, den har da vi hatt i flere år allerede"

Lenke til kommentar

da var norsk tipping til ANDROID endelig her :love:

edit: hadde ikke skadet med større skrift på telefoner med høyoppløsning NT! takk gud for telefoner med trackball/optisk

Hvor lastet du den ned fra, jeg har sendt sms til 1960 og prøver og laste ned, får feil mld "HTTP Status 404"

Ola

Lenke til kommentar

gikk bare via norsktipping.no

Får samme feil der også......... kjedelig, får ringe til norsktipping

Hvordan mobil har du ? Jeg har SonyEricsson X10

Får det heller ikke til, har HTC Desire :hmm:

Lenke til kommentar

Dere har trolig en mobil som ikke er kompatibel, androidversjon/skjermoppløsning. Tror den krever minimum 2.1, kjører OK på Samsung Spica med 2.1 og N1 med 2.2, men ikke på Magic med 1,5.

Endret av belenix
Lenke til kommentar

Noen apps som gir meg muligheten til å få en slags kodelås istedenfor "Slide to unlock" som er standard på min mobiltelefon? Og er det noen måte å hindre at skjermen hopper fra landscape til portrait?

Lenke til kommentar

Da er Norsk Tipping lagt inn på min Desire. Latterlig at de skal ha så ekstremt liten skrift, ihvertfall når det ikke er mulig å zoome heller.

Ellers så får jeg beskjed om force close hver gang jeg starter programmet, men det starter fint likevel.

Under aktiveringen kunne de lagt til knappene for neste osv på skjermen så en slapp å trykke menu på hvert eneste bilde, i tillegg kunne feltene der en skal taste inn ting hvert mye større.

Dårlig første inntrykk, men håper det virker som det skal uten for mange irritasjonsmomenter.

Lenke til kommentar

Hmmmm.... Fikk en sms med mobilen i lommen, og når eg kom hjem så hadde eg "skrevet" masse i reply, og kommet inn på et valg for hurtigsvar.

Så tok eg en test. Hvorfor går tastesperren av når eg får sms??? Var inne på handcent settings, men var ingenting der. Kan jo ikke ha det slik.... Ser den slår seg på etter noen sekunder, men uansett nytteløst... Noen gode tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...