belenix Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Fikk mail fra Sygic idag om at AURA var blitt lansert til Android. Noen som har testet AURA? Fikk også mail fra Sygic, AURA for iPhone nå tilgjengelig for USA. Ingen ting om Android i den jeg fikk. Finner heller ikke noe om det på Sygic sin hjemmeside. Søk på Sygic i markedet gir kun Mobile Maps Europa. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Har nettop investert i HTC Desire, og allerede funnet en haug med gode applikasjoner i denne tråden. Blant annet bruker jeg NetCounter for å få oversikt over dataforbruk på EDGE/3G og WiFi. NetCounter fungerer bra, men finnes det en applikasjon som kan spesifisere dataforbruket til hver enkelt program? Har ønsket det samme, men ikke funnet noen app for dette. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Dere som akkurat har fått telefon og lurer på gode Android-apps, gjør som meg, sjekk i Google. "Best Android games" eller "Best free android apps", så får du haugevis av topp10 og topp25 lister fra diverse techno-nettsteder, ofte med anmeldelser også. Endret 15. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kan jeg altså kjøpe CoPilot via nettet til min Hero? Hvordan legger jeg det da inn på mobilen, når det ikke ligger på market? Du får en god beskrivelse på hva du skal gjøre når du har kjøpt CoPilot. Du laster ned en zip-fil med kart og andre datafiler. Disse overføres til Heroen med vanlig filbehandling over usb. Du får oppgitt en adresse du skal gå til med nettleseren på Heroen. Her lastes det ned selve programfilen (com.alk.copilot.apk) som installeres automatisk når du godkjenner. Jeg fulgte beskrivelsen til punkt og prikke, og det fungerte helt suverent. Fjernet mappen som het 2577 etterpå. Ser for meg ut som denne er for WinMo da den inneholder dll, exe og cab filer. Ok Takk for flott svar på spørsmålet mitt. Da skal jeg prøve det så snart jeg får tid til det. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Holder på å installere nå, men sliter med noe. Det står at jeg skal trykke på en fil som heter autorun, for å starte installasjonen. Men når jeg trykke på den får jeg opp feilmeldingen: "file type exe not found". Noen som har løsningen på det? Edit: dumme meg. Fant det nå Endret 15. juni 2010 av erlendo89 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvordan får man Skype på telefonen, kan ikke finne det på Marked. Ser at det har vært ute siden 2009: http://blogs.skype.com/skypegear/2009/01/video_skype_lite_on_android.html Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 skype lite heter det tror jeg. Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen som kan anbefale en applikasjon som tillater åpning av docx-filer osv? Tenker da på de som er tilgjengelig på det norske Marked. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har en ja. Den kalles IcWord Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Snodig. Klarer ikke finne det når jeg søker... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen som vet hvordan jeg kan få innstallert programmer uten å gå via Android market? Får ikke lastet ned DeciBel til min X10 mini. Har Telenor Superpluss abonnement, men får ikke lastet ned noe. Heller ikke når jeg bruker disse app finderne som bruker kameraet til å skanne koder. Dvs. den finner nettadressen, men når jeg søker på nettet finner den ikke appen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 søk på docx. Nummer to på listen Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er det noen som vet om et program som lar meg gjøre følgende: - Søke opp et kart - Legge inn startpunkt og destinasjon - Lagre dette - Lar meg følge med på telefonen ettersom jeg følger ruten med mulighet til å zoome inn og ut på kartet uten å ha på datatrafikk. Bruksområdet blir f. eks at man lager utgangspunkt i f. eks et hotell og så lager man ruter til diverse steder man skal besøke i løpet av oppholdet. Om noen vet om noe som lar meg gjøre dette eller noe lignende tar jeg gjerne i mot forslag. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Skal ut på kjøretur nå i sommer og lurte derfor på om det er et program som gjør det mulig å lagre kjøreruten inkludert bilder tatt underveis slik at venner og famiie kan følge med på kjøreturen "live". I tillegg legge til bilder vi tar på turen som blir lastet opp til samme sted som ruten blir lagret med geo-tag. Gjerne med mulighet for å legge inn diverse notater underveis på reisen også så en har til senere. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Er det noen som vet om et program som lar meg gjøre følgende: - Søke opp et kart - Legge inn startpunkt og destinasjon - Lagre dette - Lar meg følge med på telefonen ettersom jeg følger ruten med mulighet til å zoome inn og ut på kartet uten å ha på datatrafikk. Bruksområdet blir f. eks at man lager utgangspunkt i f. eks et hotell og så lager man ruter til diverse steder man skal besøke i løpet av oppholdet. Om noen vet om noe som lar meg gjøre dette eller noe lignende tar jeg gjerne i mot forslag. Oruxmaps - suverent selv om det krever litt tilvenning. Offline-kart kan du enten laste ned direkte til telefonen (ennå ikke helt stabilt), over PC med Mobile Atlas Creator (bruk den siste alfaversjonen (1.8.10?), så får du flest kart), eller du kan lage dine egne fra bildefiler (har du et papirkart, kan du scanne det), Ozieplorer-kart (populært på torrentsider)etc. med Oruxmaps Desktop. Rutene kan du enten lage i Oruxmaps, eller i Google Earth og importere dem som .gpx-filer. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Skal ut på kjøretur nå i sommer og lurte derfor på om det er et program som gjør det mulig å lagre kjøreruten inkludert bilder tatt underveis slik at venner og famiie kan følge med på kjøreturen "live". I tillegg legge til bilder vi tar på turen som blir lastet opp til samme sted som ruten blir lagret med geo-tag. Gjerne med mulighet for å legge inn diverse notater underveis på reisen også så en har til senere. Oruxmaps > logg deg på MapMyTracks for å vise din rute i sanntid over internett (også artig som spionprogram hvis du lurer på hva typen egentlig skal med bilen). Oruxmaps > Everytrail for å laste opp ruta med bilder,notater etc. Endret 17. juni 2010 av SvartUtenSukker Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Noen som har noen stilige showoff programmer? Altså programmer som ikke trenger ha særlig nytte (pluss om de er det) men er og kule å vise fram? har nå eks gitar og piano osv. Shazam er jo imponerende. noen tips? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Google sky map er tøft å vise fram synes jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Pull my finger. Lager prompelyder. Jeg pleier også å fyre av samples fra Mr T Soundboard i lunsjpausene. Shut up foo! Endret 18. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Noen som har noen stilige showoff programmer? Altså programmer som ikke trenger ha særlig nytte (pluss om de er det) men er og kule å vise fram? har nå eks gitar og piano osv. Shazam er jo imponerende. noen tips? Metal Detector er jo litt morsom, og Bubble, og det kan i tillegg være nyttig. Endret 18. juni 2010 av jornhd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå