lilfire Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Du finner TrueCaller her: http://www.truecaller.com/blog/?p=509 Mange takk Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Juhuu, da var endelig amerikansk SIM-kort i hus (etter å ikke ha fått det første jeg kjøpte, og fått pengene refundert), og de første appene er kjøpt via Market :-) Kjøpte følgende: - Pure Grid (erstattet piratkopi) - Pure Calendar (erstattet piratkopi) - NewsRob Pro - SuperGNES - SNesoid - Nesoid Og så lasta jeg ned eBay-appen (gratis) samtidig og ga en god tilbakemelding til SIM-selgeren ... har ikke funnet eBay-appen på det norske markedet. Nice! Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Googles stemmegjenkjenning for div HTC-telefoner: Klikk Var i tvil om denne hadde noen nytte for norskspråklige, men er overbevist etter å ha prøvd. Installer, klikk-og-hold på søk-knappen, og få en viss science-fiction-følelse ved å gjøre engelskspråklige Google-søk muntlig. Ofte mer effektivt enn å taste det inn pga irriterende norske ordboksforslag og autokorrektur. Artig å se alt den skjønner - spesielt hvis man legger seg til amerikansk uttale. Edit: Fullt tastatur til engelsk- og tyskspråklige søk etc. med Googles talegjenkjenning: Click (Bytter nå mellom standard HTC Sense til norsk tekst og denne mod-utgaven til tysk og engelsk.) Har aldri klart å like Scandinavian keyboard - synes standardutgaven klarer seg godt med autokorr. og forslag påslått.) Trykk og hold på tekstfeltet for å bytte mellom tastaturer. Endret 8. juni 2010 av SvartUtenSukker Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 ^ Takker deg utrolig SvartUtenSukker. Har letet etter dette lenge, er herlig og sykt fett i bruk! Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Erstatter TrueCaller 1881 helt og holdent, eller er det noe annet den gjør? Lenke til kommentar
nems Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Blir sikkert dyrt etter hvert det da. Skulle gjerne hatt et program med kartene innstallert. Har prøvd Ndrive og likkte det, men får ikke til å kjøpe det. Hver gang jeg prøver, så henger det seg opp Bruker ikke så mye data egentlig. Jeg er Area Manager i Halden området og har mappa opp en god del av byen nå, og total trafikk på min mobil den siste uka er 2.5mb.... Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Når jeg bruker SMSBANKING får jeg bare at Dnb ikke kan tolke mldingen.. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Finnes det et program for sms-systemet? Er ikke helt fornøyd med den påp desire..det kan jo ha noe med at jeg ikke er vant til den enda Lenke til kommentar
nems Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Finnes det et program for sms-systemet? Er ikke helt fornøyd med den påp desire..det kan jo ha noe med at jeg ikke er vant til den enda Sjekk ut Handcent.. Etter min mening det beste sms programmet som er. Du kan forandre omtrent alt til din smak. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Prøv Handcent sms. Fungerer etter min mening mye bedre enn det innebygde. Edit: Too late... Endret 9. juni 2010 av learntofly Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 My backup pro var helt genialt for å ta backup, noe dere alle bør gjøre Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nå har jeg ikke prøvd My Backup, men kan virkelig ikke tro det er bedre enn Titanium? Har du prøvd det? Hvorfor er My Backup bedre isåfall? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ser ut som om de kan gjøre akkurat det samme, faktisk. Det som jeg syntes gjorde my backup pro super enkelt og genialt er at du velger hvor du vil lagre backupen, velger om du skal lagre apps eller alle innstillinger, epost, mms, sms, logger osv. Den kan settes opp til å ta backup til angitt tid, min gjør det klokken 12:00 hver dag (lunsj). Backupen kan sjekkes ut ved at det generes en html fil hvor du kan lese av data som det er tatt backup av. Også ett klikk så er backupen kjørt opp, slik som med Titanium. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Når jeg bruker SMSBANKING får jeg bare at Dnb ikke kan tolke mldingen.. Hva gjør jeg feil? Du må aktivere SMS-funksjoner i nettbanken din. Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Når jeg bruker SMSBANKING får jeg bare at Dnb ikke kan tolke mldingen.. Hva gjør jeg feil? Du må aktivere SMS-funksjoner i nettbanken din. Bruker kodene på tlf fra før men ikke gjenom SMSBANKING.. men skal sjekke det med nett banken.. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Heisann, godt at jeg fant denne tråden! Er det noen som kunne anbefale/vet om en app som kan lese de fleste typer filer (PDF, word,(excel)) - til skolestart neste år, altså ingen hast... Har også lurt på om det finnes noe som skrur ned volumet ytteligere.. sånn at jeg lett kan sovne med hodetelefonene på.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Er det noen som kunne anbefale/vet om en app som kan lese de fleste typer filer (PDF, word,(excel)) - til skolestart neste år, altså ingen hast... Har innebygd pdf leser og innebygd office leser. Har hvertfall åpnet excel filer med den. Edit: Nå tenkte eg Desire... Endret 10. juni 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 "documents to go 2", eller du kan vente med å se om docstogo 3 kommer (usikkert om det er fri oppgradering fra 2 til 3) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 "Twonky Server" er et must om man har noe som helst media på telefonen og om man har PS3. Denne fungerer som en media-server og overfører media man har på telefonen over på PS3'n... Ellers så er spillet "Air Control" å anbefale, det er utrolig avhengighetsskapende og man vil jo hele tiden slå egen rekord... Så langt er rekorden min på 119! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Etter litt leting fant jeg et program som lar deg logge på servere til ventrilo på mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå