inaktiv000 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Steel Alternativ webbrowser som støtter zooming med fingrene, "flikking" for å bytte mellom åpne sider, automatisk rotering og touchtastatur. Vurdering: Gjør endel ting den innebygde browseren mangler, men oppleves som noe ustabil. Verdt å prøve. Pris: Gratis URL: http://www.kolbysoft.com/ fBook Enkel og grei tilgang til Facebook. Vurdering: OK grensesnitt. Får ikke opp events og notifications så tydelig som "vanlig" Facebook. Pris: Gratis URL: http://www.cyrket.com/package/com.nextmobileweb.fbook Facebook Contact Sync Bruker profilbilder fra Facebook til å legge inn bilder i din kontaktliste Vurdering: Tok noen stikkprøver, og jeg har fått bilde inn på mange av personene i kontaktlisten. Tar litt tid å synke, men er nok ikke noe man trenger å gjøre så ofte. Pris: Gratis URL: http://www.cyrket.com/package/com.teragadg....facebook.views Apps: Locale - Tilpass telefon til situasjon Shortcut-plugin - Åpne programmer automatisk til situasjon Transdroid - Remote torrent manager Trafikanten - Oversikt over kollektivtransport CoPilot - GPS og kjørecomputer med fotoboks-varsler Zedge - Database med wallpapers og ringetoner Gymbook - Treningsdagbok Remotify - Fjernkontroll til spotify Gmote - fjernkontroll for pc'en (filmer/musikk) Eray - Renser opp telefonen Lookout - Spyware/antivirus Week now - Viser ukenr. Spareparts - Optimalisering av telefonen COL reminder - Husker avtaler, parkering og gir alarm Dolphin browser - Nettbrowser Mobile printing - Print fra telefonen Cardio Trainer - Løpetrener Battery Graph - Viser hvordan batteriet lader/tømmes OI Shopping List - Shopping liste med priser Astro - filbehandler gkcd - Viser tegneseriene med samme navn Meridian - God videoavspiller Afile - se filene på telefonen på datamaskinen Shazam - gjenkjenne musikk Scandinavian keyboard Norwegian dictionary APNdroid - Stopper telefonen fraå kommunisere med internett via 4g7edge/gprs NewsRob - RSS reader (syncer med google reader) aTrackDog - Oppdaterer installerte programmer TaskList - avtalebok Wheres my droid - lag lyder for å finne igjen telefonen/gps lokalisere den Facebook Contact Sync - synkroniserer kontaktene med facebook Wapedia - Wikipedia-søk My Tracks - Ta opp løype via gps ES File Explorer - Utforsker for minnekortet Nimbuzz - Chat-klient (skype også) barcode scanner - Scanner barcodes for å finne apps WeFi - Søker automatisk etter wifi og kobler til AK notepad - noteblokk Batterytime lite - Viser gjenstående tid ved forskjellig type bruk Bubble - vater Buddyrunner - løpetrener Compass - compass Currency converter Dictionary.com Flashlight Gulesider - telefonkatalog Where am i 2 - Send sms/mail med kartref. til hvor man er Meebo IM - Chatklient NetCounter - Forbruk på wifi/gprs Places directory - Oversikt over butikker/resturanter etc. Taskiller - dreper applikasjoner, frigjør minnet Tip Calc Uninstaller Unit Converter Wifi Analyzer Google Translater Silentmode onoff Wifi onoff Spill: Bebbled - Minner om bejeweled Robo defense Bubble defense Sider for å finne android apps: http://www.androidfreeware.org/ http://www.androlib.com/ http://www.androidtapp.com/ http://www.droidapps.org/ Advanced Task Manager Lite Oppgavebehandler for Android mobiler. Vurdering: Uvurderlig for å håndtere programmer og tjenester på Android. Pris: Gratis URL: Cyrket: Advanced Task Manager Lite | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode aFile Lite Filutforsker for Android som også kan kjøre en web-server som enkelt gjør den interne filstrukturen på telefonen tilgjengelig på lokalnettverket via en web-side. Vurdering: Kjempefin for å bla igjennom filsystemet på mobilen fra PC'en. Har ikke fått opplasting fra PCen til å fungere helt bra. Pris: Gratis URL: Cyrket: aFile Lite | AndroidStats: ranking Bilde: Barcode AudioManager Widget Nivåkontroll av alle lyder. Vurdering: Perfekt widget for enkel tilgang til justering av alle lydnivåer. Pris: Gratis URL: Cyrket: AudioManager Widget | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde 1 | Bilde 2 | Barcode aTrackDog Full kontroll over installerte programmer. Muliggjør enkel tilgang til avinstallering av installerte programmer. I tillegg sjekker programmet etter oppdaterte versjoner av alle installerte programmer. Vurdering: Veldig bra, denne bruker jeg nesten hver dag. Bruker aldri den innebygde håndteringen av installerte programmer. Pris: Gratis URL: Cyrket: aTrackDog | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode NetCounter "Teller" for nettverkstrafikk. Dette er ikke en monitor, men en teller. Den holder styr på hvor mye datatrafikk man har hatt over Wi-Fi og via mobiloperatøren (G3/HSDPA). Vurdering: Denne er perfekt for å holde kontroll med hvor mye datatrafikk man har brukt via mobiloperatøren. De fleste mobilabonnementer har jo grenser for dette. Pris: Gratis URL: Cyrket: NetCounter | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode Locale Program som endrer innstillinger automatisk etter gitte kriterier, f. eks. skrur av lyden når du er på skolen eller stiller ned lysstyrke når det er lite batteri. Har mange kriterier (lokasjon, batteri, tid etc) og mange innstillinger (ringevolum, bakgrunnsbilde, WiFi/GPS etc) Vurdering: Veldig bra! Jeg trenger ikke sette mobilen på lydløs når jeg sover lengre. Mobilen "skjønner" nå at det er natta (på hverdager) fordi den står til lading i kontakten hjemme innenfor gitte tidsintervaller. I tillegg "vet" mobilen når jeg er på jobb og på pub'en og tilpasser seg slik jeg vil ha den ettersom hvor jeg er. Pris: Gratis URL: Cyrket: Locale | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode Google Maps Google Maps på mobilen. Vurdering: Veldig fin for å finne adresser og ellers "navigere i ukjent terreng". Pris: Gratis URL: Cyrket: Google Maps | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode Shazam Musikkgjenkjenning for mobilen. Vurdering: Denne er morsom. Den kjenner igjen (de fleste) sanger bare ved å "høre" på sangen. Hvis en ukjent sang spilles av på radioen og du vil vite hvilken det er, så kan dette programmet hjelpe deg! Pris: Gratis URL: Cyrket: Shazam | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode SMS Popup Popup når nye meldinger mottas. Vurdering: Denne forbedrer SMS-varslene på mobilen. Gode konfigurasjonsmuligheter. Pris: Gratis URL: Cyrket: TwitterRide | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode Toggle Settings (Cupcake) Enkel tilgang til å skru av/på mye brukte innstillinger. Vurdering: Denne har jeg liggende på skrivebordet for kjappt å kunne skru av/på lyd, Wi-Fi, Bluetooth etc. Veldig kjekkt program. Pris: Gratis URL: Cyrket: Toggle Settings (Cupcake) | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode TwitterRide Twitter-klient for Android. Vurdering: Foreløpig den beste twitter-klienten jeg har funnet. Denne har det meste man forventer av en twitter-klient. Pris: Gratis URL: Cyrket: TwitterRide | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode WeFi - Automatic WiFi Automatisk tilkobling til kjente og åpne Wi-Fi hotspotter. Vurdering: Veldig bra. Har satt opp denne til å foretrekke mitt Wi-Fi nettverk hjemme, men hvis dette ikke er tilgjengelig (eller ikke finnes) begynner programmet å lete etter åpne nettverk å koble seg til. Obs: jeg lurer på om denne bruker en del batteri.. Pris: Gratis URL: Cyrket: WeFi - Automatic WiFi | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode Scandinavian Keyboard A mod of the onscreen keyboard, with Norwegian, Swedish and Danish layouts. Get dictionaries by choosing view more apps at the bottom. Activate in Settings -> Locale & text. Choose keyboard, keyboard layout and change settings by long-pressing at the ?123 button or the input field. Now works with Magic. Vurdering: Har foreløpig bare brukt denne i noen minutter, men synes absolutt den bør være med her. Må si jeg syns orginalmetoden for å skrive æøå på HTC Magic var tungvind.. Men nå er det enkelt :-) Pris: Gratis URL: Cyrket: Scandinavian Keyboard | AndroidStats: ranking Bilde: Barcode Norwegian dictionary This is a Norwegian dictionary for the Scandinavian keyboard. If you don't have the Scandinavian keyboard, this app won't do anything. Just install this, and the dictionary will work with the Norwegian layout. Vurdering: Denne blir obligatorisk når man innstallerer Scandinavian keyboard. Pris: Gratis URL: Cyrket: Norwegian dictionary | AndroidStats: ranking Bilde: Barcode Kom gjerne med egne forslag! Mal: [b]Navn[/b] [i]Beskrivelse[/i] [u]Vurdering:[/u] [u]Pris:[/u] [u]URL:[/u] [img][/img] Endret 31. mars 2010 av cecolon 6 Lenke til kommentar
jorgefisk Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Any Cut Lager snarveier til det meste på din Android telefon. F.eks. ringe ett nummer direkte fra en snarvei, eller sende sms direkte. Bare langtrykke på "hjemmme-skjermen" og velg Any Cut under Shortcut headingen Vurdering: Kjempe praktisk og en app du absolutt bør prøve Pris: Gratis URL: http://www.cyrket.com/package/com.appdroid.anycut Opera Mini Alternativ webbrowser som er en del raksere en den innebygde. Komprimerer også sider på en server hos opera og gir derfor mindre web trafikk. Positivt om man surfer over 3G Vurdering: Grei, og rask nettleser, men ikke så fingervennlig (veldig avhengig av trackballen for å fungere) Pris: Gratis URL: http://www.opera.com/mini/ Star Contact Forbedret adressebok med innebygd tastatur for kjapt søk uten å måtte åpne tastaturet (snedig til vi venter på build 1.5/cupcake). Gir deg også mulighet for å søke i telefonboken etter selskap/arbeidsgiver, nummer, email, adresse, IM eller notat Vurdering: Suveren adressebok som bør prøves mens vi venter på cupcake Pris: Gratis URL: http://www.cyrket.com/package/com.starobje...oid.starcontact Endret 16. april 2009 av jorgefisk Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Skriver en liste over programmene jeg har testet de siste dagene, og som er verd å beholde.. Både fordi jeg skal oppgradere telefonen og ville skrevet listen uansett, og fordi det kan være utgangspunkt for flere anbefalinger Abduction! aHome AndNav2! AutoLock Barcode Scanner Compare Everywhere Compass dg QuickCut EkoBirthday Facebook Sync fBook Gmote GPS status Hi MSN Labyrinth Lite Locale Musical Night Clock Opera Mini Power Manager Shazam ShopSavvy ChompSMS SMS Popup Solitaire StarContact Steel Stopwatch System Monitor The Weather Channel Toggle Data Translate Video Player WikiMobile Wikitude AR Travel Guide Yr.no Endret 20. april 2009 av cecolon Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Locale Program som endrer innstillinger automatisk etter gitte kriterier, f. eks. skrur av lyden når du er på skolen eller stiller ned lysstyrke når det er lite batteri. Har mange kriterier (lokasjon, batteri, tid etc) og mange innstillinger (ringevolum, bakgrunnsbilde, WiFi/GPS etc) Vurdering: Genialt og morsomt program! Pris: Gratis URL: http://www.twofortyfouram.com/ Endret 20. april 2009 av cecolon Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Skriver en liste over programmene jeg har testet de siste dagene, og som er verd å beholde.. Både fordi jeg skal oppgradere telefonen og ville skrevet listen uansett, og fordi det kan være utgangspunkt for flere anbefalinger Abduction! aHome AndNav2! AutoLock Barcode Scanner Compare Everywhere Compass dg QuickCut EkoBirthday Facebook Sync fBook Gmote GPS status Hi MSN Labyrinth Lite Locale Musical Night Clock Opera Mini Power Manager Shazam ShopSavvy ChompSMS SMS Popup Solitaire StarContact Steel Stopwatch System Monitor The Weather Channel Toggle Data Translate Video Player WikiMobile Wikitude AR Travel Guide Yr.no Hadde vært nice med en bitteliten forklaring til vært program om hva det gjorde. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Dr3as: det var en kjapp liste over det jeg hadde inne før jeg slettet, for jeg var ikke sikker på om Market husket programmene jeg hadde lastet ned (noe den forøvrig gjorde). Har ikke tid til å skrive forklaring på alle med en gang, men jeg kommer nok til å plukke litt blant de beste fremover Har du noen favoritter? eboBirthday Holder orden på bursdager, noe kontaktlisten i utgangspunktet mangler. Legger inn et notat i hver kontakt, så det blir synket med Google. Kan hente bursdag fra alle kontaktene dine på Facebook. Gir også beskjed når det nærmer seg bursdager. Vurdering: Nok et program som legger til funksjonalitet som gjør telefonen din mer komplett. Fint for oss som sliter litt med å huske datoer Pris: Gratis URL: http://www.cyrket.com/package/com.ebomike.ebobirthday Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) ToggleWifi: Enkelt, plassbesparende og genialt! Ved å plassere programmet på homescreen'en, kan man skru wifi av og på ved et tastetrykk. Netmeter: Overvåker all nettverkstrafikk og cpu-bruk. Et hendig lite program hvis man lurer på hvor mye data man har mottatt og sendt via wifi eller mobilnettverket. Begge programmene er gratis og er å finne på markedet Oppdatering: Netmeeter bruker visst mye ressurser. Har gått over til netcounter istedet som funker awesome. Istedetfor toggle wifi bruker jeg widgets nå til å skru på/av gps, wifi, blåtann, justere lysstyrke, sette til lydløs/vibrasjon/lyd på. Endret 22. juni 2009 av Raijin Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Note Everything Hendig lite program når man trenger å få ned noe informasjon. Støtter tekstnotater, stemmeopptak og tegne med fingeren-notater. Kommer en betalversjon av den også som skal støtte å ta fotonotater. So far, I like! Gratis på markedet Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Toddler Lock For oss med små barn er denne en life saver. Programmet låser skjermen og alle knappene slik at barnet ikke får kommet seg ut i menyene. Man kan da tegne figurer og streker på skjermen med fingrene. Et av de programmene som faktisk har blitt brukt mest både på min G1 og Magic. Lenke til kommentar
Dan-Raoul Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 SMS Popup Fint lite program som kan customize en popup(iphone-style? er litt usikker her, men mener det ligner) med melding og et par actions(close, reply, delete). Gir deg også mulighet til å sette en tidsperiode før den begynner å mase hvis du ikke har lest meldingen ennå. http://www.cyrket.com/package/net.everythingandroid.smspopup Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Advanced Task Manager Lite Enkel oversiktlig task manager som overvåker CPU og hjelper deg med å terminere applikasjoner og prosesser som ligger i bakgrunnen og suger kapasitet og batteri Gratis i market! Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Videora Android Converter et program som konverterer til MPEG-4 som er støttet av Android. Jeg hadde en del problemer med videoavspilling og dette programmet løste hele saken. programmet finnes både til mac og pc og det er gratis. Link Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Etter ca. en ukes bruk av HTC Magic mener jeg følgende programmer er essensielle (merk at jeg bare har brukt mobilen i en uke, så dette kan endre seg). Advanced Task Manager Lite Oppgavebehandler for Android mobiler. Vurdering: Uvurderlig for å håndtere programmer og tjenester på Android. Pris: Gratis URL: Cyrket: Advanced Task Manager Lite | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode aFile Lite Filutforsker for Android som også kan kjøre en web-server som enkelt gjør den interne filstrukturen på telefonen tilgjengelig på lokalnettverket via en web-side. Vurdering: Kjempefin for å bla igjennom filsystemet på mobilen fra PC'en. Har ikke fått opplasting fra PCen til å fungere helt bra. Pris: Gratis URL: Cyrket: aFile Lite | AndroidStats: ranking Bilde: Barcode AudioManager Widget Nivåkontroll av alle lyder. Vurdering: Perfekt widget for enkel tilgang til justering av alle lydnivåer. Pris: Gratis URL: Cyrket: AudioManager Widget | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde 1 | Bilde 2 | Barcode aTrackDog Full kontroll over installerte programmer. Muliggjør enkel tilgang til avinstallering av installerte programmer. I tillegg sjekker programmet etter oppdaterte versjoner av alle installerte programmer. Vurdering: Veldig bra, denne bruker jeg nesten hver dag. Bruker aldri den innebygde håndteringen av installerte programmer. Pris: Gratis URL: Cyrket: aTrackDog | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode NetCounter "Teller" for nettverkstrafikk. Dette er ikke en monitor, men en teller. Den holder styr på hvor mye datatrafikk man har hatt over Wi-Fi og via mobiloperatøren (G3/HSDPA). Vurdering: Denne er perfekt for å holde kontroll med hvor mye datatrafikk man har brukt via mobiloperatøren. De fleste mobilabonnementer har jo grenser for dette. Pris: Gratis URL: Cyrket: NetCounter | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode Locale Program som endrer innstillinger automatisk etter gitte kriterier, f. eks. skrur av lyden når du er på skolen eller stiller ned lysstyrke når det er lite batteri. Har mange kriterier (lokasjon, batteri, tid etc) og mange innstillinger (ringevolum, bakgrunnsbilde, WiFi/GPS etc) Vurdering: Veldig bra! Jeg trenger ikke sette mobilen på lydløs når jeg sover lengre. Mobilen "skjønner" nå at det er natta (på hverdager) fordi den står til lading i kontakten hjemme innenfor gitte tidsintervaller. I tillegg "vet" mobilen når jeg er på jobb og på pub'en og tilpasser seg slik jeg vil ha den ettersom hvor jeg er. Pris: Gratis URL: Cyrket: Locale | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode Google Maps Google Maps på mobilen. Vurdering: Veldig fin for å finne adresser og ellers "navigere i ukjent terreng". Pris: Gratis URL: Cyrket: Google Maps | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode Shazam Musikkgjenkjenning for mobilen. Vurdering: Denne er morsom. Den kjenner igjen (de fleste) sanger bare ved å "høre" på sangen. Hvis en ukjent sang spilles av på radioen og du vil vite hvilken det er, så kan dette programmet hjelpe deg! Pris: Gratis URL: Cyrket: Shazam | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode SMS Popup Popup når nye meldinger mottas. Vurdering: Denne forbedrer SMS-varslene på mobilen. Gode konfigurasjonsmuligheter. Pris: Gratis URL: Cyrket: TwitterRide | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode Toggle Settings (Cupcake) Enkel tilgang til å skru av/på mye brukte innstillinger. Vurdering: Denne har jeg liggende på skrivebordet for kjappt å kunne skru av/på lyd, Wi-Fi, Bluetooth etc. Veldig kjekkt program. Pris: Gratis URL: Cyrket: Toggle Settings (Cupcake) | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode TwitterRide Twitter-klient for Android. Vurdering: Foreløpig den beste twitter-klienten jeg har funnet. Denne har det meste man forventer av en twitter-klient. Pris: Gratis URL: Cyrket: TwitterRide | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode WeFi - Automatic WiFi Automatisk tilkobling til kjente og åpne Wi-Fi hotspotter. Vurdering: Veldig bra. Har satt opp denne til å foretrekke mitt Wi-Fi nettverk hjemme, men hvis dette ikke er tilgjengelig (eller ikke finnes) begynner programmet å lete etter åpne nettverk å koble seg til. Obs: jeg lurer på om denne bruker en del batteri.. Pris: Gratis URL: Cyrket: WeFi - Automatic WiFi | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode 1 Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Flott oversikt! Håper flere bidrar til denne tråden. Har kun hatt min Magic i noen dager, kommer tilbake med mere når jeg har fått brukt den mer Lenke til kommentar
power Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Her er et par jeg bruker Ringdroid Et lite program som lar deg redigere lyd/sanger og sette de som ringetone/notification-tone Vurdering: Veldig hendig lite program Pris: Gratis URL: Hjemmeside | Cryket Yr.no Et program som henter værdata fra yr.no. Du legger til steder i toppen av programmet og man kan bla seg videre for å se været for senere tidspunkter eller se det som en listevisning Vurdering: Beste værprogrammet for vær i norge Pris: Gratis URL: Hjemmeside Yr.no widget En widget som henter værdata ut i fra lokasjonen på telefonen Vurdering: Hendig liten widget med manuell i tillegg til automagisk refresh Pris: Gratis URL: Cryket FML Widget Henter morsomme sitater/historier fra humornettstedet www.fmylife.com. Man kan også trykke på widgeten for å få opp fler "FMLs" Vurdering: Beste FML-widgetden. Lar deg lett følge med på FML Pris: Gratis URL: Hjemmeside | Cryket Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Disse er uvurderlige(!) Scandinavian Keyboard A mod of the onscreen keyboard, with Norwegian, Swedish and Danish layouts. Get dictionaries by choosing view more apps at the bottom. Activate in Settings -> Locale & text. Choose keyboard, keyboard layout and change settings by long-pressing at the ?123 button or the input field. Now works with Magic. Vurdering: Har foreløpig bare brukt denne i noen minutter, men synes absolutt den bør være med her. Må si jeg syns orginalmetoden for å skrive æøå på HTC Magic var tungvind.. Men nå er det enkelt :-) Pris: Gratis URL: Cyrket: Scandinavian Keyboard | AndroidStats: ranking Bilde: Barcode Norwegian dictionary This is a Norwegian dictionary for the Scandinavian keyboard. If you don't have the Scandinavian keyboard, this app won't do anything. Just install this, and the dictionary will work with the Norwegian layout. Vurdering: Denne blir obligatorisk når man innstallerer Scandinavian keyboard. Pris: Gratis URL: Cyrket: Norwegian dictionary | AndroidStats: ranking Bilde: Barcode Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kan en MOD legge denne tråden under "Viktige Tråder" sammen med anbefalte apps for symbian osv...? Lenke til kommentar
bjorkli Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 hvor får man lastet ned "Advanced Task Manager Lite" til magic? Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Skaffet en Magic i dag.. fin liten sak, men vet noen om markedet ikke støtter betalbare apps i Norge enda..? Får bare opp gratisalternativene. Sett litt på Open Home 2.0 og better keyboard som virker fristende.. Noen erfaring med aHome forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå