Capitan Fracassa Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei, Det er lettest å skrive for å klage her, så jeg tenkte jeg skulle skrive om min siste Netshop-erfaring. På mandag døde min Mist 500W strømforsyning som var kjøpt hos Netshop Oslo for 1 1/2 år siden. Jeg stakk innom dem med den på tirsdag, og ble møtt av to veldig blide og hyggelige ansatte som tok imot PSUen og antydet en rask behandling, selv om den måtte sendes inn til Netshop sentralt. Og det stemte. I går, altså allerede dagen etter, mottok jeg epost om ny Mist 650W, og den var allerede registrert innlevert postkontor i går, slik at jeg får den nye i dag (hvis ikke posten somler). Så med andre ord, bare 2 dager på å sende den til Netshop sentralt, teste og sende ny og bedre tilbake til meg. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Gladhistorie den her Du har jo 5 år på mist strømforsyninger:P Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Uansett, rask behandling hos Netshop og! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Bra! Da gjennstår det kun at kundeservicen per mail / telefon blir bedre også. Mye forbedringspotensiale i alle fall. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Men ville Nethop gjort det samme om varen var 2,5 år gammel? De har ofte nektet 5 års reklamasjon, og påstått at man kun har 2 års reklamasjon på slike varer. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Men ville Nethop gjort det samme om varen var 2,5 år gammel?De har ofte nektet 5 års reklamasjon, og påstått at man kun har 2 års reklamasjon på slike varer. " på slike varer " Mist har sakt at de gir 5 års garanti på strømforsyningene de lager, så netshop ville gjort akkurat det samme hvis varen var 2.5 år gammel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Bestilte scanner fra netshop i dag. 1 t 13 minutter etter ordren var sendt fikk jeg mail om at den var sendt Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Fikk faktisk avslag + fri frakt på en 650W mist når min gamle 600W fikk problemer med dårlige kondensatorer. Imponerende, tatt i betraktning at de glatt kunne avfeid meg helt siden jeg hadde byttet vifte i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå