Bonna86 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Var ikke så utrolig mange som søkte medisin i år, faktisk. Seriøst? Hvordan kan du vite det? I så fall vil jo snittet synke litt? Tallene ligger vel ute på samordna opptak, gjør de ikke? I så fall er jeg imponert! SO greier vel ikke å beregne noen inntakskrav før elevene har fått karakterer de heller Ja, men som nevnt ligger søketallene der. Det gir en indikasjon om ikke annet, og det var jo dét det handlet om i utgangspunktet, jeg tenke her ikke på snittet. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Var ikke så utrolig mange som søkte medisin i år, faktisk. Seriøst? Hvordan kan du vite det? I så fall vil jo snittet synke litt? Tallene ligger vel ute på samordna opptak, gjør de ikke? I så fall er jeg imponert! SO greier vel ikke å beregne noen inntakskrav før elevene har fått karakterer de heller Ja, men som nevnt ligger søketallene der. Det gir en indikasjon om ikke annet, og det var jo dét det handlet om i utgangspunktet, jeg tenke her ikke på snittet. Skjønner, dreit meg ut, sorry Leser noe helt annet enn det som står når jeg er trøtt skjønner du Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) 1. Forkurs ing.utd HIST Noen flere som har søkt det ? pm meg eller skriv i posten . Endret 12. mai 2009 av Ivan83 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har søkt på Reiseliv vg2 blir nok spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå