haarod Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvis du begynner på NHH møter du kanskje meg. Men jeg skal i militæret ett år først. GSV! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jepp... Så vi får se om fornuften (NHH) eller følelsene (UiA) seirer. Er jo ikke verre enn at man søker seg inn på master på NHH eller i utlandet hvis jeg ser at UiA blir for "dårlig". Men med en siv.øk. utdannelse kan man da vel ikke være så sabla uattraktiv uansett hvor utdannelsen er fra, vil jeg tro? Jeg har ingen planer om en toppjobb innen finans likevel så føler at NHH er litt vel prestisjetungt for min del uansett. Nei, beklager off-topic... Hvorfor velge en mindre prestisjefull skole om man kan velge en bedre? Kjenner folk på NHH som stortrives i allefall. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 strek: Fordi ikke alle trives i Bergen. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jepp... Så vi får se om fornuften (NHH) eller følelsene (UiA) seirer. Er jo ikke verre enn at man søker seg inn på master på NHH eller i utlandet hvis jeg ser at UiA blir for "dårlig". Men med en siv.øk. utdannelse kan man da vel ikke være så sabla uattraktiv uansett hvor utdannelsen er fra, vil jeg tro? Jeg har ingen planer om en toppjobb innen finans likevel så føler at NHH er litt vel prestisjetungt for min del uansett. Nei, beklager off-topic... Du skal ha gode resultater i bacheloren fra UiA for å komme inn på Master på NHH. Skal forresten også inn på NHH. Har holdt av plass fra i fjor Endret 20. april 2009 av -=Martin=- Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 MK(Media og kommunikasjon) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har søkt mye rart, jeg: Offentlige Høyskoler: Dataingeniør Sikkerhetsingeniør (eller hva det heter) + 8 andre valg, så jeg har litt å velge mellom! Private Høyskoler: BI: Markedsføring Internasjonal Markedsføring Markedskommunikasjon Campus Kristiania: Markedsføring Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 UiT - Geologi Uit - Arkeologi UiT - Økonomi UiT - Biologi Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 1 194 879 NTNU Sosialantropologi 2 217 440 UiS Idrett/kroppsøving 3 194 880 NTNU Sosiologi 4 194 366 NTNU Filosofi, årsstudium 5 217 240 UiS Sosiologi 6 194 479 NTNU Filosofi Kommer mest sansynlig inn på første valget. Lenke til kommentar
siggi90 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 samordna opptak: NHH- økonomi og administrasjon BI: BI oslo - siv.øk BI oslo - økonomi og administrasjon blir nok BI. regner med jeg ikke kommer inn på NHH:P Lenke til kommentar
Cie Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvorfor velge en mindre prestisjefull skole om man kan velge en bedre? Kjenner folk på NHH som stortrives i allefall. Hvorfor velge en prestisjefull skole når man kan velge en mine prestisjefull skole i en by man trives i? Du skal ha gode resultater i bacheloren fra UiA for å komme inn på Master på NHH. Klarer jeg ikke en B i snitt fortjener jeg ikke å gå der uansett så da kan det være det samme. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Har søkt mye rart selv: HiHm Allmennlærerutdanning HBO Journalistikk HiG Radiografutdanning HiST Ergoterapeututdanning NTNU Informatikk HiHm Opplevelsesprod.og interaktive medier HiG Medieteknologi HiST Sykepleierutdanning Rekkefølgen er foreløpig uviss, men det blir sannsynligvis lærerutdanning på toppen.. Har også søkt flygeleder, skal på opptaksprøver til neste uke.. Endret 20. april 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
havfal Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 strek: Fordi ikke alle trives i Bergen. Joa. Kurrant nok svar det. Lenke til kommentar
Hotshot123 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 1 UIT Allmenlærerutdanningen 2 UIT Sykepleieutdanningen 3 UIT Faglærer i praktiske og etiske fag Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 VG2: 1. Automasjon 2. Automasjon 3. IKT-Servicefag Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Datateknikk - NTNU Der skal jeg inn uansett... Burde gå bra, ser det er mange smarte mennesker her inne, blir nesten litt misunlig Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 VG 2 Realfag: R1 Biologi Kjemi Internasjonal engelsk (er egentlig dritt lei engelsk nå, men vet jeg har bruk for det seinere i livet). Har planer om å bli biolog eller noe sånt, derfor er det greit å ta med biologi selv om det ikke er et eneste studie i Norge som krever det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Internasjonal engelsk slår knock-out på det surret man har i VG1. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Plankekjøring, men man lærer ikke mer enn man gidder å ta initiativ til selv. Lenke til kommentar
Murto Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har søkt flere folkehøgskoler. Har fått tilbud om plass på Birkeland FHS Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Plankekjøring, men man lærer ikke mer enn man gidder å ta initiativ til selv. Helt klart, men på grunn av noe ujevn innsats endte det med tre femmere. En muntlig, en skriftlig og på eksamen. Skulle ønske jeg valgte engelsk i år også med tanke på trekkfag til eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå