Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tips til ungdomsbil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte jeg noen si at bmw er en kebab bil !?

De du snakker om kjører rudnt i 95mod 3-serie uten en dritt mekk og sikkert ikke vaska bilen siden ever. Men jeg snakker om fin fin 90-93mod 5 serie med styling og efektanlegg...150hk orginalt ikke trøtt 3 serie med 99hk.

Slapp av og ta deg en bolle. Eldre bmw har et visst kebab-stempel selvom det er gode biler.

Lenke til kommentar
Synd BMW har fått "kebab-stempelet", det er virkelig ufortjent.

BMW har alltid vært best i klassen med tanke på kjøreegenskaper.

 

Ser du på bil som kun et frekomstmiddel, kjøp et eller annet ræl.

Er du glad i å kjøre bil kjøper du BMW.

her har vi værtfall en bmw fanboy. så du mener at du bør heller kjøpe en bmw istede for en ferrari? hvorfor ikke audi? eller mercedes? eller noen andre merker. blir for dumt å si at alle som liker å kjøpe bil skal kjøpe bmw.

Lenke til kommentar

BMW har de beste kjøregenskapene av disse og jeg ser på BMW som den som er morsomst å kjøre, hvis vi ser bort i fra ferrarien, men det er heller ikke sammenlignbart.

 

Jeg sier ikke at alle som liker å kjøre bil skal kjøpe BMW, men om man skal ha en praktisk bil og likevel setter et sportslig preg og egenskaper høyt så er BMW et godt valg.

Endret av LianLidude
Lenke til kommentar

kjekkt for deg at du syns bmw lager de beste bilene. men betyr ikke at alle andre syns det ;)

 

Jeg sier ikke at alle som liker å kjøre bil skal kjøpe BMW, men om man skal ha en praktisk bil og likevel setter et sportslig preg og egenskaper høyt så er BMW et godt valg.

 

da hadde jeg heller kjøpt en audi quattro med s-line styling og understell. da får du ganske bra fremkommelighet, et av verdens beste firehjuls trekk system(jeg vet ikke), mer "sportslig" utsende, original senket og stiv fjæring.

 

kjøp bmw vis du vil det. men ikke si at det er en egen klasse over alle andre konkurrenter for det er den ikke.

Lenke til kommentar

Bmw har gode kjøreegenskaper, ja, men det vil jeg si audi har også. Bmw har selvfølgelig en fordel så lenge det ikke er snø mtp bakhjulstrekk, men en merce kan være like så gøy og god ;) Men vis man skal ha bmw må det bli alt annet en 3-serie E36. Den er stygg, forferdelig og helt jævlig og se på etter min mening. Og de fleste er grisekjørt av ungdom og utlendinger ( no offence, men de fleste utenlandske grisekjører alltid biler på kald motor, misshandler klutsjen osv osv). Kjøp heller en bmw E34 eller E39 vis du har råd til det. Helst av en eldre person! Men bmw er fremdeles ikke det lureste kjøpet vis man ikke vil at den skal bo på verksted. Dårlig forstilling, slitne motorer som en del må byttes på (spesielt vannpumpen har en tendens til å ryke på e34 pga de laget de i plast (?) før 92 mener jeg) og ofte mye mye rust. Vis du finner en japse uten rust er du sikret god bil i mange år framover, enkelt og greit ;)

Lenke til kommentar

Den bommer på alle kriteriene til trådstarter, så hvorfor foreslå en slik bil?

 

Altså Omegaen.

 

Når det kommer til bimmern er den langt over budsjettet til trådstarter. Nå kjenner ikke jeg til de motormessige forskjellene på 318i og 318iA, men førstnevnte er ihvertfall ikke snill på forbruket. Caben der har også relativt høyt støynivå.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...