1915 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 det er jo golf 2 som er inn for tiden. er jo mange ungdommer som kjører i golf 2 ja kjører golf 2 selv da men snart ny bil. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Legacy Hadde jeg hatt pengene hadde jeg kjøpt den bilen. Har nå en Legacy 2.2 GX Hadde du kjøpt en SUbaru Legacy om du hadde vært 18? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Legacy Hadde jeg hatt pengene hadde jeg kjøpt den bilen. Har nå en Legacy 2.2 GX Hadde du kjøpt en SUbaru Legacy om du hadde vært 18? Ja, jeg gjorde det for 2 år siden, da jeg var 18 Hadde du kjøpt en A6??? Endret 18. april 2009 av RCP-88 Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 kjører en 156 2liter som jeg gav 44000kr for, går greit de Deilige å kjøre også, men skaff deg en subaru om det er det du har lyst på! Toyota Mr2 2 liter? Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 her er noen forslag til ny, pålitelig og sportslig bil. nissan primera p11 gt nissan primera 2,0 stcc edition Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, det hadde jeg definitivt gjort! En 18 åring i Subaru Legacy haha:P Folk trodde vel du lånte den fra bestefaren din ? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Ja, det hadde jeg definitivt gjort! En 18 åring i Subaru Legacy haha:P Folk trodde vel du lånte den fra bestefaren din ? Hehe, Ja gamle legacy eies ofte av bønder og gamle menn, men jeg har brukt denne masse på isbanekjøring, og funker ypperlig til det (permanent 4wd). En A6 med framhjulsdrift og slapp dieselmotor egner seg ikke til sånt... DET er en kjedelig bestefarbil! Den andre bilen du foreslo, en 320i med automat, er litt bedre, men vil også si at denne er en bil som naboen på 60år kunne kjørt. En 325 med manuell kasse derimot! Endret 19. april 2009 av RCP-88 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ein 325 med manuell kasse er liiiite økonomisk med tanke på økonomien til ein ungdom. Men dei går godt, det skal dei ha Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hva med en relativt strøken E36 318is eller 320i? Ikke alt for dyre å forsikre, relativt greie i drift mtp. drivstofforbruk. Ellers kan du jo gå for en E34. Det sies at de er herlige å kjøre. Kjører selv E36 325, veldig morsom bil, men litt dyr å forsikre, samt at det er alt for gøy å trø på gasspedalen, noe som gjør den lite økonomisk Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) E36 er en lite pen bmw i mine øyne, ville heller satset på en billig e46 evt en E34 som du sa E34 er kanskje ikke spesielt bensingjerrig (1.8en bruker rundt literen, 2literen bruker rett over literen på blandet kjøring, og problemet er at med bmw vil man alltid presse litt hardt på pedalen ) Evt ville jeg sett etter en strøøøken E30 da disse er helt herlige biler Kanskje ikke en spesielt ny bil, men det er virkelig en gøy bil!!(tenker da 325 og oppover) Endret 21. april 2009 av Effectiv Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Slenger meg på denne, jeg driver å titter litt på bil nå men siden jeg aldri har vært noe intresert i bil før er jo dette en jungel :o Tenker jeg grei første bil til under hundre tusen, helst rundt 100HK og se grei ut. Liker ikke å skru heller. Lenke til kommentar
Lenepostei Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Saab Endret 16. desember 2012 av Lenepostei Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg kjører 93 galant Kanon bil med dugenes motor, god komfort og LITe feil Bruker dog nesten litern på milen.. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg leter og leter - og har faktisk funnet noen spennende tilbud på Impreza-er på Finn.no Jeg har faktisk funnet mange Impreza-er som har akkurat de spesifikkasjonene jeg ser etter, og som er fin i lakken, pent brukt og uten mye rust. MEN - samtlige av disse er hatchback, og ikke Sedan! Her et eksempel på en bil jeg lett hadde kjøpt om det hadde vært Sedan: Hva synes dere? Endret 24. april 2009 av Filosof Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 noe av det styggeste jeg har sett den imprezaen der. skal du ha subaru må det være wrx, resten er gubbebiler. Ein 325 med manuell kasse er liiiite økonomisk med tanke på økonomien til ein ungdom. Men dei går godt, det skal dei ha smile.gif er ikke manuel kasse mer økonomisk da? seff er det ikke økonomisk med en 325 men tenker siden du sa manuel. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Manuell kasse gjør det jo mye lettere å kjøre økonomisk når man ønsker det, og motsatt når man ønsker det. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) noe av det styggeste jeg har sett den imprezaen der. skal du ha subaru må det være wrx, resten er gubbebiler. Ein 325 med manuell kasse er liiiite økonomisk med tanke på økonomien til ein ungdom. Men dei går godt, det skal dei ha smile.gif er ikke manuel kasse mer økonomisk da? seff er det ikke økonomisk med en 325 men tenker siden du sa manuel. Tror ikke jeg har råd til en bra WRX til 90K da... PS: Det går jo ann å style og trimme den så den blir betydelig råere da! Endret 25. april 2009 av Filosof Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 vis du skal ha wrx må du jo skaffe mer penger. wrx er den eneste subaruen jeg kunne hatt værtfall. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 noe av det styggeste jeg har sett den imprezaen der. skal du ha subaru må det være wrx, resten er gubbebiler. Tror ikke jeg har råd til en bra WRX til 90K da... vis du skal ha wrx må du jo skaffe mer penger. wrx er den eneste subaruen jeg kunne hatt værtfall. Hallo?? Impreza GT kr 90.000 Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 med skikkelig wrx mener jeg en slik http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16701343 som er alt for dyr. det er en slik subaru som er kul. resten etter min smak er gubbebiler. men en slik bil er ikke særlig relevant for trådstarter så ser ikke vitsen med å diskutere om subaru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå