_Suzuki_ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) hvis jeg laster ned ett video klipp ellerno og velger og lagre det på skrivebordet er det ikke der når jeg når ser etter :S, og hvis jeg velger åpne klippet direkte starter ikke videoprogrammet:S.. det skjer med alt som jeg prøver og laste ned, enten så blir det ikke lagra eller så jeg ikke sett det jeg laster ned... Bruker foresten Windows Vista Endret 16. april 2009 av _Suzuki_ Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvilken browser bruker du? Du har ikke slike "surf anonymt" add-on's til FF, for eksempel? Lenke til kommentar
_Suzuki_ Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Hvilken browser bruker du?Du har ikke slike "surf anonymt" add-on's til FF, for eksempel? Jeg bruker Internet explorer mest, men har også Firefox instalert:P Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 skjer det her hos meg, men da med Google Chrome. Lagrer i ei anna mappe så går det bra. Gjelder kun bilder hos meg. Lenke til kommentar
_Suzuki_ Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 skjer det her hos meg, men da med Google Chrome. Lagrer i ei anna mappe så går det bra. Gjelder kun bilder hos meg. hmm prøvde og laste ned med firefox også, filene blir lagra der, men får ikke åpna dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå