kirssa.. Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Er det noen som har hørt noe om Telenor sin planlagte utbygging av SDSL? Mener å ha hørt at dem skulle komme med tilbud i mai en gang,men husker ikke om jeg har drømt dette :oops: Noen som har erfaringer med Catch sin SDSL forresten? Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har også hørt noe snakk om telenors sdsl utbygging. Kunne vært interesant å se på hvilke priser de kommer til å kjøre på. Har forøvrig bare hørt gode ord om catch. En kompis av meg har det, og han er knall fornøyd Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Er det noen som har hørt noe om Telenor sin planlagte utbygging av SDSL?Mener å ha hørt at dem skulle komme med tilbud i mai en gang,men husker ikke om jeg har drømt dette :oops: Det kommer i mai, Bluecom er vel den eneste som har lagt ut priser på dette i sine prislister. Lenke til kommentar
kirssa.. Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Vel Bluecom går vel på Catch sitt nett, så jeg vet ikke helt om prisene kan sammenlignes Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Vel Bluecom går vel på Catch sitt nett, så jeg vet ikke helt om prisene kan sammenlignes De skal levere SHDSL fra Telenor Networks og dette de har lagt ut er prisene på dette svjv. Etableringen har økt endel i forhold til tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå