Breiker Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hei folkens. Sliter litt med min NEC ND-3500AG dvdbrenner. Uansett hva jeg gjør, plate/program jeg bruker så får jeg "Ulovlig plate" Nerologgene sier dette: 23:38:45 #8 Text 0 File DlgWaitCD.cpp, Line 493 >>> Protocol of DlgWaitCD activities: <<< ========================================= Insert the disc to write to. (Medium in drive: Ukjent. Medium required by compilation: DVD R/RW; DVD+R DL.) Noen som vet hva dette kan være? Brenneren eller plate Endret 17. april 2009 av Breiker Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har samme brenner selv. Ser at kvaliteten på platene jeg brenner har blitt lavere nå over tid. Tror at det blir ny brenner på meg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Flash til nyeste firmware, fikset min ND-1100A. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 hvor finner jeg dette? Nec sine hjemmesider? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 (endret) var firmwaret som hadde skyld ja. Veldig snodig egentlig at den plutselig skal stoppe å fungere bare sånn uten videre. spesielt når det skyldes fw. Endret 17. april 2009 av Breiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå