fredderen Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Et bilde jeg tok i dag under "den gylne timen", som forøvrig var de på 5 minutter. Slakt i vei. Og som vanlig ligger Exif i bildet om en skulle være interessert i det. Kan nevnes at det er brukt et Lee GND 0.6 Endret 15. april 2009 av fredderen Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 For en fantastisk plass.. Hvor er dette? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Fjellsbø, Lindås Kommune, Hordaland. Flott natur vi har på vestlandet og jeg er stolt over å kunne presentere den. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Fargene ble litt daffe. Tillater meg å komme med et forslag, forhåpentligvis til det bedre? Si om du vil jeg skal fjerne det. edit: ser jo forsåvidt at fargene generelt blir litt daffere når man laster opp på nettet. Endret 16. april 2009 av jaadd Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Fargerne var som sagt någet blasse og den strømledningen ødelegger mildt sagt idyllen. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Nydelig... Men jeg synes at litt at forgrunnen kunne blitt croppet vekk, men ikke for mye. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Fargene ble litt daffe. Tillater meg å komme med et forslag, forhåpentligvis til det bedre? Si om du vil jeg skal fjerne det. edit: ser jo forsåvidt at fargene generelt blir litt daffere når man laster opp på nettet. Har du lagret det som sRGB? I PS går man til "convert to profile". Ellers viser ikke nettleseren fargene korrekt. Konverterer man blir det rett. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Fargene ble litt daffe. Tillater meg å komme med et forslag, forhåpentligvis til det bedre? Si om du vil jeg skal fjerne det. edit: ser jo forsåvidt at fargene generelt blir litt daffere når man laster opp på nettet. Har du lagret det som sRGB? I PS går man til "convert to profile". Ellers viser ikke nettleseren fargene korrekt. Konverterer man blir det rett. Er det bare for opplasting på nett at sRGB skal benyttes? Hva brukes ellers i såfall? (hadde ikke konvertert bildet, nei) Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Flott! Er enig med Oyorn(nå igjen) at et kutt i forgrunnen kunne gjort seg, et sånt motiv kan godt ha panoramaformat. Innerst inne ber jeg om flere bilder ,vestlandet er flott! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Jeg kan være enig i at det ble for mye forgrunn. Men istedet for panorama, så kunne jeg tenkt meg å sett mer av himmelen. En mellomting av farge-forslagene tror jeg hadde blitt passe. Tom Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Jeg kan være enig i at det ble for mye forgrunn. Men istedet for panorama, så kunne jeg tenkt meg å sett mer av himmelen. En mellomting av farge-forslagene tror jeg hadde blitt passe. Tom +1 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 17. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Her er det beste jeg får til for øyeblikket... Endret 17. april 2009 av fredderen Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Det var hvertfall pent! Ikke noe mer å si, enn at den blå disen som ligger over fjellene irriterer meg grenseløst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå