Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz 333 MHz bus 1,178,-

Shuttle SN41G2 Barebone PC Socket A 3,362,-

Samsung DVD/CD-brenner IDE 52x/24x/52x/16x 723,-

Maxtor IDE ATA-133 200GB 7200RPM 8MB 2,320,-

TwinMOS PC2700 DDR-DIMM 256MB CL2 332,-

TwinMOS PC2700 DDR-DIMM 256MB CL2 332,-

Logitech Cordless Desktop MX 1,133,-

Sapphire Radeon 9500 Atlantis PRO 128MB 1,819,-

Hansol 17" LCD H750 TCO-99 "Silver" 3,795,-

Totalt: 14,994,-

Kommentarer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Harddisk: Western Digital 200GB 8MB cache  

Ram: 2xTwinMos 256MB PC3200 m/Winbond

Skjermkort: Sapphire Radeon 9700 Atlantis 128MB hvis du skal bruke mer penger da...eller du kan ta 9700PRO siden pc'en er så god, det ville jeg gjort :D ellers ser den bra ut ;)

Hva er grunnen til at du ville kjøpt den harddisken og det minnet du nevnte?

Jeg ville helst brukt mindre penger på denne PCen, så jeg tror ikke det blir til at jeg kjøper noe dyrer skjermkort.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg hadde valgt WD er fordi WD lager de beste hd'ene nå...den er bedre enn Matroxen når det gjelder performance :D

Grunnen til at jeg ville valgt det minnet er fordi TwinMos m/Winbond er bra å klokke med og du kan stille den på agressive instillinger :D slik at den vil yte bedre :yes: og samtidig er den stabil...grunnen til PC3200 er fordi det er raskere ram...den som du valgte ut er 333MHz og den som jeg valgte er 400MHz...

Lenke til kommentar
Cluet å lete etter er lav temperatur og lavt støynivå.
Jeg kan være enig i at cluet er å finne en hd med lav temp og bråker lite...men WD hd'er bråker ikke mye! Det er bare en ren overdrivelse! har 3 WD disker i min pc...i oppstarten knitrer de litt men ellers hører jeg de ikke! Men minuset med WD disker er at de blir varme! løsningen på det problemet er kabinettvifter! :yes:
Lenke til kommentar
Cluet å lete etter er lav temperatur og lavt støynivå.
Jeg kan være enig i at cluet er å finne en hd med lav temp og bråker lite...men WD hd'er bråker ikke mye! Det er bare en ren overdrivelse! har 3 WD disker i min pc...i oppstarten knitrer de litt men ellers hører jeg de ikke! Men minuset med WD disker er at de blir varme! løsningen på det problemet er kabinettvifter! :yes:

Jeg vil helst ikke ha noe mer kjøling enn den standard cpu-kjølingen som følger med. Og jeg skal ikke overklokke noe.

Lenke til kommentar
Jeg vil helst ikke ha noe mer kjøling enn den standard cpu-kjølingen som følger med. Og jeg skal ikke overklokke noe.

Da bør du ikke kjøpe WD, spesielt ikke hvis du en gang i fremtiden kommer til å kjøpe flere, WD utvikler mye varme!

Lenke til kommentar
dere la kanskje ikke merke til at han skal ha et shuttle system?

er bare plass til en hd der

og ellers er det liten plass

Så at han skulle ha det, virkelig!Dritt da...Shuttle er jo småe da folk som kjøper disse ofte skal ha de som en pc i stua eller no...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg tviler mye på at en barebone eier kommer til å overklokke, (heller underklokke) så den 2700 rammen vil holde i bøtter og spann. Du kan ta deg en tur på www.storagereview.com og se hvilken disk som passer best for deg. Cluet å lete etter er lav temperatur og lavt støynivå.

HÆ?? Jeg har en slik maskin og den digger jeg.

XP1700@200fsb = 1800mhz

Noen XPCèr klarer 200fsb uten problemer ,mens andre stopper på 195 eller noe rundt der. Og med litt multiplier tweaks så går det fint.

Skal snart mekke slik at jeg kan sette opp spenningen og kanskje komme over 1.6V også :D

Byttet også vifta med en Zalman 80mm og jeg kommer aldri over 52C selvom vifte kjøres i silentmode (5V) Er veldig stille det systemet også. Så ikke sleng ut noe uten og ha erfaring..

Lenke til kommentar
dere la kanskje ikke merke til at han skal ha et shuttle system?

er bare plass til en hd der

og ellers er det liten plass

Så at han skulle ha det, virkelig!Dritt da...Shuttle er jo småe da folk som kjøper disse ofte skal ha de som en pc i stua eller no...

Jeg har 2 disker der jeg og det går fint hos meg. HDramma er i alu så hardiskene blir ikke så sinskt varme ,men de er ikke kalde ,men kaldere en det de ville vært i et stål kabinett. Og det er ikke så ille plass som folk skal ha det til.

Har hatt 4stk hardisker der jeg. (1stk under HDbay og over chipsettet)

Og en i 5 1/2 bayèn.

Har vanligvis 2 eller 3 disker i det systemet og det virker fint. Men med IGP så må du desverre sette ned FSB endel ,men det er vell bare og vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...