Datass Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei der. Jeg trenger et nytt headset. Jeg hører mye på musikk, spesielt når jeg sitter på bussen til og fra skolen. Jeg leter etter noe med god lyd, men det må se rimelig ut. Liker ikke å se ut som en alien når jeg vandrer ned gaten, så headsettet må ikke vere for stort. Det må ha god lyd, og må ikke bråke formye for de som sitter rundt meg *HOSTkossHOST* Jeg vet selv hvordan det føles.. pris? noe rundt 500KR. håper det er noen som kan hjelpe. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Disse vil nok gjøre susen: http://cdon.no/elektronikk/akg_k518_dj-656725 Lenke til kommentar
Datass Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Takker så mye. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Du kommer til å bli fornøyd! Kunne kanskje gjort seg om du også kjøpte den en amplifier, du får en veldig billig en for litt over $17 på Deal Extreme. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18350 Det vil forbedre lydkvaliteten, og vil også gi mer strøm til hodetelefonene. Du får derfor bedre lydkvalitet, kanskje litt bassboost, kommer også til å bli mer presist og bedre lydbilde. For 113,548 NOK (med dagens dollarkurs) er den amplifieren der et kupp. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er nok de beste hodetelfonene i den prisklassen ja Men de kan være litt trange hvis du har stort hode, så vær obs på det. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Vurderer å kjøpe slike selv, har jo også fått mine Beyerdynamic DT770 Pro nå, var ikke helt opp til forventningene, men blir jo spennende å se når jeg får ampen min (Corda Headsix, og Fiio E5 for moro skyld) Lenke til kommentar
Datass Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Dekker disse ørene, eller ligger de og gnager? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 De ligger oppå årene. Du får ingen som ligger rundt som har god lyd til 500 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå