morgan_kane Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Som emnetittel sier? lurte bare på det. har ikke testet så mye på teoritentamen enda så derfor lurer jeg litt på det. er det nok å lese boka? i en oppgave i oppgave boka så måtte jeg lese i trafikalt grunnkurs boka fordi det var godt beskrevet der.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvis det er den oppgaveboka med masse spørsmål som hører til teoriboka du mener så bør du absolutt gjøre den. Mange av spørsmålene der er også ganske like de du får på teoriprøva, samt at de tester deg innen det meste. Husk at målet ikke er å klare prøve, men å lære seg alle lover og regler og det som ellers gjelder i trafikken. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Så vidt jeg husker er ikke førstehjelp et av temaene på førerprøven, men det kan ha skjedd mye på tre år. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Joda, førstehjelp er et tema som går igjen på ALLE førerkortklassene, og som er svært viktig å kjenne til i det praktiske liv også. Man vil feks få spørsmål om hva man gjør når man kommer først tel ei trafikk-ulykke, hva man gjør når man sitter ved en person som puster men er bevistløs, hva man gjør med noen som IKKE puster og er bevistløse, hva man gjør med sterkt blødende personer som er bevistløse, hvordan man utfører hjerte-lunge-reddning, hva man gjør med folk som kan ha vært utsatt for en høy-hastighets-ulykke osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå