SuperSkunk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg fant ingen andre tråder for dette, så jeg lagde en ny. Hvis dette er feil, så bare steng den og si hvor den riktige tråden ligger. Men tilbake til saken. Kan noen lage et bilde av E.T. som gir Bjørn Eidsvåg en kos? Det ville vært meget morsomt! Noe sånn som dette her: http://msp78.photobucket.com/albums/j120/Kidd92/ET.jpg Endret 15. april 2009 av MrBones Lenke til kommentar
vikingfjord Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 For en syk forespørsel..hehe Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Betyr vel i praksis at noen må stjele et bilde av E.T. og eventuelt ett av Bjørn Eidsvåg? Er vel ikke så mange her på forumet som har rettigheter til slike bilder? Endret 16. april 2009 av PerB Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Betyr vel i praksis at noen må stjele et bilde av E.T. og eventuelt ett av Bjørn Eidsvåg? Er vel ikke så mange her på forumet som har rettigheter til slike bilder? Det finnes da bilder alle har rettigheter til å bruke, smarten. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Også er det jo noen badasser som tør å ta bilder fra internett-sider. Og dette skal bare brukes til egentlig ingen ting. Jeg og en venn ville prøve å lage det for morroskjyld, men kom fram til at det var ikke noe vi hadde klart. I og med at vi ikke har photoshop, eller noe sånt. Endret 16. april 2009 av MrBones Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 En liiiiiiten bump. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Også er det jo noen badasser som tør å ta bilder fra internett-sider. Og dette skal bare brukes til egentlig ingen ting. Jeg og en venn ville prøve å lage det for morroskjyld,.... Kan være grunnen til at du ikke har fått ytterligere svar! Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Speed trip ftw. Hahaha! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Jeg tar en kjempesjanse og legger ut ett bilde Edit: Sånn, nå holder det Endret 13. juli 2009 av Smeltelim Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Alternativt kan man starte en Facebookgruppe som krever at Bjørn Eidsvåg gjør en photoshoot med en E.T.-dokke. Får man nok medlemmer er det kanskje en mikroskopisk mulighet for at det skjer noe. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Å fyyyy!!!! Det var et bra bilde!!!!!! MIIIN avatar! snart.. tror jeg! Lenke til kommentar
robinrunar Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg tar en kjempesjanse og legger ut ett bilde Edit: Sånn, nå holder det Haha rått! ikke verst! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Men hvordan kan man se hvem som er hvem? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Kan noen lage et bilde av Bjørn Eidsvåg og E.T.?Jeg fant ingen andre tråder for dette No shit? Men dagen ble straks mye bedre så takk! Endret 24. juli 2009 av kule-ku Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå