creaT Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) hei. dette bilde ble tatt på ondusfjellet i jøldal. dette var en av mine mange fine turer denne påsken. Endret 16. april 2009 av creaT Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg synes egentlig at snøen blir litt for mørk, kanskje prøve å lysne den litt opp? Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Et bilde med potensiale. En dyktig redigerer hadde lagd et mesterstykke(nesten) av dette. Kutt himmelen 1cm eller to over fjelltoppen så ser du hva jeg mener. Et bilde uten noe spesielt motiv,men som landskap,storslagent. Lenke til kommentar
superbat Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Synes dette bilde var flott.Fint landsakp! Lenke til kommentar
creaT Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 takker for svar folkens=) Rodswinger: noe som dette? bilde er beskjert og stilt litt på lyset. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg likte det bedre som det var først. Det absolutt eneste jeg vil pirke litt i, du kunne forsåvidt ikke noe for det, men snøen skulle ikke vært så isete. Du skulle tatt bilde en gang den var mer luftig, men det er ikke det letteste å gjøre noe med... Veldig vakkert bilde! Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Ja! Flott landskap,som jeg synes kommer bedre frem med det tettere utsnittet. Og for noen linjer det er i dette landskapet,her kan man se lenge,(og lengre enn langt ) og det er jo veldig bra oppløsning og. Og har du tid og mulighet,syns jeg du skal leke deg litt mer med lys og fargetemperaturer. Husk å vær fin på labben. Bedre! Endret 16. april 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
creaT Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Ja!Flott landskap,som jeg synes kommer bedre frem med det tettere utsnittet. Og for noen linjer det er i dette landskapet,her kan man se lenge,(og lengre enn langt ) og det er jo veldig bra oppløsning og. Og har du tid og mulighet,syns jeg du skal leke deg litt mer med lys og fargetemperaturer. Bedre! takker skal se va jeg får til. Endret 16. april 2009 av creaT Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Som vanlig ble bilder Rodswinger foreslår endringer i, BEDRE :!: Dette var et nydelig eksemplar i arten jeg elsker, landskap som strekker seg laaaangt utover. Et rent, nydelig og meget bra komponert bilde jeg fikk sansen for ved første øyekast! Hvilket kamera og innstillinger her? Lenke til kommentar
creaT Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 kamera K10D/ 18-55mm AL F/9.5 1/500 ISO 100 jobber med nytt bilde nå=) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Det var et K10D ja det var det ja Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Linjene fungerer bedre slik som det var før utsnittet ble endret. Kontrasten mellom snøen og himmelen er forholdsvis stor, men tror nesten ikke snøe kan være lysere uten at det går utover refleksjonene i den. Dette er kansje en situasjon der det hadde gjort seg med gradert gråfilter? Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Ser ut som det er delte meninger,så da har du vel to bra bilder da. Personlig liker jeg refleksene i snøen.Har mange ganger stått og beundret dette lys-spillet som oppstår når det er sånn,og har vel tatt noen bilder av det,og. Endret 19. april 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
creaT Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) takker for hjelpsom kritikk. bra dere likte begge to da men fikk ikke til et nytt bilde med et annet lys. fordi enten ble himmelen lys eller så ble snøen for mørk. Endret 19. april 2009 av creaT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå