SGE7000 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da har jeg endelig fått mikset ferdig, og lastet opp mitt cover av John Petruccis Glasgow Kiss! Kommentarer og konstruktiv kritikk tas imot med takk. Kan nevne at det jeg er absolutt mest fornøyd med, er den noe roligere biten fra 3:05 og utover. Alt av gitar og bass er spilt av meg. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fantastisk cover! Veldig bra spilt og bra lyd. Og ikke minst veldig bra valg av sang å covre! Skulle gjerne hatt noe å kritisere så du hadde noe å jobbe med, men det låter kanon, ingenting å kritisere Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Mange takk! Det setter jeg stor pris på. Skal se om jeg får slengt opp et cover til før 24. Mai, ettersom jeg da forsvinner til Japan i 2mnd. Det blir antageligvis litt hastverksarbeid, så da får du nok noe å kritisere. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det ser jeg frem til Blir det et JP eller DT cover igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå